Als ik nou die laatste release van Oblivion koop en in mijn xbox doe, kan ik dan wel gewoon verder met mijn savegames? Zit er aan te denken om deze aan te schaffen omdat deze compleet is en ik nog nooit SI of KotN gespeelt heb. Heb echter de main quest, alle guilds en een shitload aan sidequests al de nodige keren uitgespeeld op xbox en pc, dus weet niet of ik nog eens zin heb om nogmaals de main quest te volgen voordat Skyrim straks uitkomt. En met een lvl. 1 poppetje te beginnen heb ik ook niet al te veel zin in omdat ik toch straks Skyrim in mijn xbox frot en die komt er de komende 10 jaar niet meer uit
Bij Wehkampf is hij momenteel 19,79 (of 11,69 voor de pc versie) http://www.wehkamp.nl/gaming-films/...APRmin=0&KAPRmax=16500&F=1&F=4&F=19&F=17&SM=4
Geen problemen voor je savegames. De rest is op basis van jouw verhaaltje niet echt de moeite waard. Ikzelf ben een grote fan van deze game en heb hem wel gekocht. Alle updates etc zitten erin en hij speelt echt heerlijk weg.
Wat bedoel je daar mee? Als ik verder kan spelen met mijn oude savegame dan is het toch wél de moeite waard? Ik hoef geen nieuw poppetje aan te maken en kan gewoon KotN en SI spelen met mijn huidige personage. Das dan toch juist wel de moeite of snap ik 't nu verkeerd? Of bedoel je gewoon dat SI en KotN geen hol aan is?
aaah....het zal ook een keer niet..altijd nadat ik een spel heb gekocht is ie goedkoper.. wel een gaaf spel..tis ff wennen..maar wel leuk. alleen bij je inventory, houd dat schildje nou in hoeveel armor? en het zwaardje hoeveel damage? iets heeft of doet?
Ben klaar met Oblivion, story quest een flinke tijd geleden uitgespeeld. Alle guild quests uitgespeeld, en vrijwel elke andere sidequest, behalve misschien 1 a 2 quests waar ik items moet vinden in dungeons en ik hoorde al van iemand dat dat niet de korste quests zijn. Gewoon geen zin meer in, dus nu leg ik Oblivion weg, en is het tijd om verder aan m'n backlog te werken Totdat Skyrim komt...dan is het alleen nog maar...Skyrim..en tussendoor nog wat online in Gears 3 en BF3.
Dat doe ik dus echt niet. Nog even iets: Ik wil nog altijd een keer zelf echt alle Oblivion Gates sluiten. Ik ben er NU mee bezig, maar zit wel met iets. Ik heb dan wel gezegd dat er naar mijn zeggen 60 in totaal in de game zitten, maar ik kan het niet 100% bevestigen. Ik kan alleen zeggen dat ik het ook ergens gelezen heb, dus dat klopt verder wel. Ik heb alleen even een een officiele bron nodig die dat bevestigd. In de guide ben ik het ook niet een, twee, drie tegen gekomen. Nog iets over de gates: Er is toch wel meer variatie in die werelden dan ik dacht. Ja, er is altijd Hel en Verdoemenis daar, daar is het Oblivion voor, maar indeling en obstakels in de wereld etc is toch wel gevarieerder dan ik dacht. Ik speelde eerst altijd op save en sloot alleen de gates die nodig waren, maar nu ik ze allemaal wil sluiten kom je er ook steeds meer tegen waar van ik zeker, 100%, weet dat ik ze in al die uren en jaren ervoor nog nooit eerder heb gehad.
Sow, net 5th anni gekocht omdat ik nog nooi notn en si heb gespeeld, paar dingetjes: Boekje wat erbij zit is veeel dunner en minder uitgebreid dan die ik bij de gewone versie van oblivion kreeg, klopt dat? Op de kaart te zien is si echt een losse map en zit t gebied niet aan de andere landsdelen vast dat is wel jammer. Hoe reis je in de game dan van de een naar de ander? Want ik ben ook nog drul bezig in de gewone wereld. Of speel je echt als aparte game en ga je tussendoor qua verhaal en gebied niet terug naar de andere steden en gebieden? Kan ik mn huidige save van oblivion meenemen of moet ik opnieuw beginnen? Ik kan iig wel mn gewone versie van oblivion in de verkoop doen
die gates kan je dus zelf sluiten?? ik ben er 2 tegen gekomen, maar ik dacht dat je er een qeust voor moest hebben. ik kan er dus ingaan en die gate sluiten???
Er doorheen lopen heeft geen zin, maar wel er dichtbij staan en dan op klikken. Je komt dan gewoon in elke gate. Voor sommige heb je een quest, zoals bij die van Cheydinhal. Ik wil alleen nog steeds weten hoeveel er zijn, zoals in mijn vorige post.
Je krijgt een melding (side-quest) dat er ergens op een eilandje een vreemde poort is geopend en dat je dat effe uit moet gaan zoeken. Een klein eiland in de buurt van Bravil of Layawiin ergens. 'T is alweer wat jaartjes geleden, maar weet nog dat ik het een geweldige wereld vond. Echt onwijs fantasy-style, met kleurtjes, vreemde vijanden en rare grote paddestoelen en dat soort shit. Behoord hoog Morrowind gehalte. Je kan er trouwens gewoon met je huidige personage naartoe en het helemaal doorspelen met het character dat je nu hebt.
Ok, das mooi en je kan ook gewoon weer ff naar de rest van Cyrodil gaan? Maar ik speel dus nu met de gewone Oblivion cd, kan ik dan op deze cd's weer verder met die savegame? Vind het toch vreemd dat het boekje van de 5th anniversary edition zoveel dunner is en er in het gewone boekje veel meer info staat (onder andere over races, classes, vaardigheden etc.)
Ja dude, inderdaad, maar je denkt niet altijd aan Google als je met dingen bezig bent. Ik heb nog een sociaal leven.
Huh? Wat heeft dat er nou mee te maken, als je iets wilt weten of op wilt zoeken denk je toch aan Google? Of je het nou hier schrijft of op Google opzoekt. Dat heeft toch niks met je sociale leven te maken
Ik had moet zeggen dat ik niet met mijn hoofd bij Google zat. Ik postte tussen de dingen door even wat op XBW, moest daarna ook nog even de stad in, dus vandaar. No big deal lijkt me.
Misschien omdat je char een ander ras heeft? edit: Oeps, was een reactie op de laatste post van de vorige pagina: