Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Deze working class hero gaat om 17:00 met gierende banden naar huis, een hapje eten en stort zich dan volledig op Rage. Geen brakke beta meer voor mij dus.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Valt mee, zo nu en dan. Enkel valt bij jou goed op! :b:

Je mag me sowieso toevoegen hoor, enkel ben ik niet zo goed.....:{

3. Duke_Towner

Duke_Towner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die nog een xbox live trial kaartje over heeft? Ik zou heel graag de beta willen testen echter bezit ik momenteel niet over Xbox Gold. En omdat de beta nog maar 5 dagen duurt, heb ik niet lang de tijd meer :').

Dank!

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Trial kaartjes werken niet als Gold.

Je kunt wel online gamen dan, maar geen Gold Exclusive dingen downloaden.

5. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ongeveer 2 dagenlang geen beta gespeeld ff vanavond weer instorten op de game. ook zag ik een gast die lvl 28 was :eek:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

er lopen al genoeg lvl 45's rond. Kwam dinsdag de eerste al tegen. Vriend van me is na 11 uur ook lvl 45. Denk dat het levellen in de volledige versie wel een stuk trager gaat

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    heb er al gezien met 2 en dan een ander embleem , zo'n adelaar

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mag hopen van wel ja. Pc barst ook al v/d 40+ers.
    Maar aan de andere kant, het is wel lekker dat je de wapens redelijk snel unlocked.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als het balancen/matchmaken maar lekker/goed werkt. Zie ik in deze beta niets van. Rankjes 1 zitten zo bij rank 30+ ... dat moet beter kunnen want ...

... moet ik wederom mijn onderschatte fav MoH erbij dat ook dat goed was gedaan. De matchmaking zocht gasten in een bepaalde range van rank bijelkaar (kon wel mis gaan als je een friend JIP'de natuurlijk) Later door een patch was de matchmaking minder ok, maar dat het kan bewees MoH.

10. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met een vriend wil spelen, is het al moeilijk om een match te zoeken, hebben we er eindelijk een zitten we niet bij elkaar in het team, als we met ze 4en of 3en willen spelen gaat het al helemaal niet..

Als dit in de game zo is, meteen terug brengen na de story mode.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Kunnen ze niet iets maken wat gewoon werkt verdorie. Pfff. Anyway, bij MoH had je dit ook. Eerst niet bijelkaar, echter meestal kwam je dan de volgende match wel bijelkaar in het team.

Hmmm, maar BF/BC is natuurlijk SQUAD's dus dat moet gewoon perfect en soepel werken. Als het op release niet werkt is dat een enorme gamebreaker. De kern van BF/BC en dan gewoon niet werken??? Ben benieuwd.

(Edit: ik kom in BF3 natuurlijk wel in squad's, maar ik doe gewoon 'join squad' en kom dan kennelijk in ee random squad. Echter als je met friends 1 squad wil maken moet dat gewoon kunnen en soepel altijd werken)

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  12. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, het hoort gewoon nu al te werken zelfs in de beta..
    Maarja hoop dat EA of Dice er wat aan gaat doen..

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb het idee dat in de Beta er niet gekeken word met hoeveel mensen je bent en je altijd in een zo vol mogelijke server gedropped word. En als er dan bijv nog maar 1 plek over is komt je maat in het andere team terecht (of helemaal niet in de game en loopt hij vast op het laadscherm)

Voor BFBC2 hadden ze dit aangepast en werd voor de eerste kon joinen al een check gedaan hoeveel vrije plekken er nog zijn. Raar dat dit nu niet meer werkt (en erg frustrerend) maar misschien is dit onderdeel van de matchmaking niet actief voor de beta of willen ze voor de resultaten de rooms gewoon altijd vol hebben.

Hoe dan ook , het maakt het samen met vrienden spelen (waar BF toch om draait) niet echt makkelijker :mad:

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  14. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en dit horen ze zelfs in een Beta te fixen !
    Je hoort gewoon samen met een maat te kunnen spelen ookal is het een Beta, en af en toe zie ik mensen kruipen met hun halve lichaal in de grond, en dan zie ik ze later en dan hebben ze mij al.. Dit hoort niet.. zelfs in een BETA niet.. ! :mad:

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, een BETA hoort geen bugs of glitches te bevatten8)
    Ik heb overigens met 3 vrienden in 1 squad gezeten, dus het is mogelijk.

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja deze beta is bij mij ook heel slecht gevallen. Niks werkt goed. Soms kan ik nog in eens meer zoomen, granaten gooi werkt kut. De beta van BFBC2 was echt nice en werkte stukken beter

17. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    'Battlefield 3-bèta niet representatief voor eindproduct'
    Nieuws | 5 oktober 2011 - De bèta van Battlefield 3 die momenteel gaande is, is gebaseerd op een vroege versie van de game en zou daarmee niet representatief zijn voor het eindproduct. Dit meldt general manager van ontwikkelaar Dice, Karl Magnus Troedsonn, op de Battleblog.

De bèta moet volgens hem daarom eerder gezien worden als een soort stresstest voor Dice, om de capaciteit van de servers in de eindversie te kunnen waarborgen. "De open bèta van Battlefield 3 is gebaseerd op software van meer dan een maand oud. [...] We hebben niet alleen een nieuwe engine gebouwd, er is ook een heel achterliggend systeem ontworpen zodat iedereen zijn voordeel kan halen uit de dedicated servers op alle platformen", zo schrijft Troedsson.

Hij liet verder weten dat de bèta van Battlefield 3 zes keer zoveel simultane spelers heeft weten te trekken dan het geval was bij de bèta van Battlefield: Bad Company 2. Hoeveel mensen de bèta inmiddels in totaal hebben gedownload, is niet bekend. Bij Bad Company 2 waren dat er ruim twee miljoen.

Eerder werd bekend dat Battlefield 3 op PC geen ondersteuning voor multiplayer via LAN krijgt. Dit kondigde Dice' community manager Daniel Matros aan via Twitter. Hij liet daarnaast weten dat Battlelog, het systeem dat statistieken bijhoudt van spelers, niet vereist is om de singleplayer van het spel op te starten. Voor multiplayersessies op de PC moet Battlelog wel gebruikt worden, dat spelers via een browserpagina laat kiezen uit verschillende servers.

bron: insidegamer.nl

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Hoop echt dat het wat mooier is de uiteindelijke versie, dan schaf ik hem wel aan.. nu de beta gespeeld te hebben ben ik nog niet overtuigd

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb ook nog niet helemaal overtuigd. toch heb ik hem al besteld. Beta's en demos speel ik bijna nooit..

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Insidegamer is lekker op tijd met dat nieuws....

not :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina