Die dog fight mode zag er wel strak uit. Ace combat 6 niet eens uitgespeeld wacht eerst de recensies af.
Heb 6 wel uitgespeeld, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Minste van alle Ace Combat delen en sinds 4 snak ik ook wel naar vernieuwing. Alles tussen 4 en deze game was niet zo geweldig, maar natuurlijk kan ik nog niks zeggen over deze game. Gisteren lag Live er weer af. Straks maar eens kijken of ik de demo kan downloaden, want die gaat direct gespeeld worden en intens, als het geen prut is natuurlijk. Ik ben met flight sim meer van het arcade denk ik zoals met ace 4 en 6, dus als dat het is ben ik redelijk snel tevreden.
Gisteren heb ik de demo gespeeld en zelf vond ik hem best leuk. Vooral het helicopter lvl. De 3rd person view achter de helicopter was alleen onoverzichtelijk. Gelukkig is dat wel te veranderen. Het straaljager stuk was ook wel ok. Dog fight systeem is spectaculair, alleen heb je als speler iets te weinig input wanneer je eenmaal in zo'n dogfight zit. Wat ik ook wel jammer vond is dat op de paar wolkenkrabbers na de 'huizen' op de grond weer plat zijn. Als je hoog vliegt maakt dat geen donder uit, maar vechtend met een ander vliegtuig tussen hoge gebouwen door valt het wel op. Het spel heeft door de demo in ieder geval mijn interesse. Maar met alle top spellen die gaan komen staat deze even op mijn 'komt wel later' lijstje.
Hij kreeg wel hoge scores Deeltje 6, maar die sci fi shit erin trok me niet echt. En dat verhaal was ook een beetje cocky.
Ik vind de demo geweldig, speelt heerlijk. Graphics zijn vrijwel hetzelfde als Fires of liberation, behalve de explosies , die zijn wel mooier. En erg vet dat je gewoon echt stukken van de enemy jets af ziet vliegen wanneer je op ze schiet in dog-fight mode. Verder zien de jets er naar mijn mening een tikkeltje minder foto realistisch uit dan de vorige, dat viel me wel op. De spectaculaire camera doet wonder en laat het echt anders aanvoelen.
Demo gespeeld en zou hem op basis van de demo niet halen atm. Man, vond die demo maar saai. Haal hem wel als die in de budgetbak ligt, tegen mijn flight sim principes in.
Was na die filmpjes best wel geïnteresseerd erin. Maar het spelt zo arcade als wat. Je kan je vliegtuig niet eens op de kop krijgen. Of heb ik iets over het hoofd gezien. Want dit was geen spellen.
Precies, dat is deze game opzich ook wel, maar ik mis de spanning en adrenaline een beetje. De Ace serie kent altijd zo'n schreeuwige Squadron leader, waar je in Ace 6 die gast had die zei dat je je terug moest trekken. Hij flipte hem in een later missie ook nog en dat gaf mij best wel een kick in die game.
Net de demo gespeeld. Vond het leuk maar ook erg nep. Die dogfights zijn zo makkelijk als wat, je hoeft bijna niet te sturen en als je op de grond knalt dan stuiter je gewoon terug. De helikopter missie was wel heel tof. Zal m niet kopen alstie uit komt, misschien als k m voor 2ehands kan krijgen of voor een laag prijsje.
Leuke demo. Andere presentatie, nog steeds een arcade flightsim. Idd gemakkelijk, maar ik verwacht ook dat het één van de eerste missies was in de campaign. Vond het wel vet eigenlijk, 't heeft een hoog Top Gun gehalte.
Ja, misschien check ik hem nog wel eens voor een lager prijsje, maar niet eerder ook. Teveel goede titels. Heb nu misschien wel weer een goed gevuld gamebudget, maar dat gaat niet aan alle mogelijke toppers op.
Ik heb de demo gespeeld en was onder de indruk van de besturing van het vliegtuig. Enkel met die helikopter vond ik het echt drama...
Je had bij Ace Combat 6 verschillende moeilijkheidsniveaus, waarbij je bij het makkelijkste niveau gewoon van de grond terug stuiterde. Bij het moeilijkste level crashde je gewoon.
Die kan je wel pas unlocken als je expert gedaan hebt he. Bij ACE 6 kon je geloof ik elke aparte missie op ACE niveau (gratis) als DLC downloaden. Namco en DLC is imo echt een drama.