Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    True, even niet aan gedacht. Tja, je hebt mensen erbij zitten.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het feit dat het nodig is, is inderdaad een beetje armoedig :) Maarja, niets aan te doen.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Was een mooie wedstrijden, wel grappig dat ik in een wedstrijd zonder bochten wel bij de top eindig en anders altijd onderaan :+ Ook de enige wedstrijd waar ik alles handmatig kon doen.

    Dat is ook goed, maar het is vaak veel te streng, soms doe je de laatste bocht helemaal goed of maak je op een plek vroeg in een lange bocht een foutje waar je totaal geen voordeel zou kunnen halen en krijg je nog een uitroepteken en dan moet je idd die ronde uitrijden en dan de volgende ronde rijden en dan pas rijdt je weer een ronde voor een cleane tijd. Dat is wel frustrerend en zouden ze moeten veranderen.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geloof me, ik heb wat op het systeem lopen schelden ;)
    Dan zit je nog op de curbs maar krijg je vast en "!" (voor de moeite ofzo :9)
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Even over dat lijstje met die tijden, ondanks dat degeen met clutch lanzamer zijn denk ik wel dat het net zo snel en nog sneller kan. Ben er ook heilig van overtuigd dat ik de rondes die ik maakte op manual, ook kan met de clutch op de Nordschleife bijvoorbeeld, het is alleen dat het wat moeilijker word omdat je je op veel elementen moet gaan consentreren. Fouten maak ik na tig laps nog steeds op de circuits, al ken ik ze nog als mijn broekzak. Maar dit is dan ook weer of het voor jou als gamer het spel leuker maakt of juist niet, en wat motiveert je om alleen al manual te schakelen? Een vriend van me vroeg me dat ooit eens waarom ik dat deed, maar ik haalde er gewoon mijn voldoening uit omdat ik merkte hoeveel voordeel het je geeft. In een shooter bijvoorbeeld moet ik altijd een bepaald mikpunt kunnen waarnemen in de vorm van een aim systeem, waar de hardcore shooters dat liefst zonder doen.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, precies en het lijkt ook niet altijd eenduidig te zijn, want soms kan je best een wiel in het gras gooien en krijg je geen uitroepteken.
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde Forza 3 ook altijd met de clutch (en controller). Ik deed vaak races tegen een vriend van mij die ongeveer op hetzelfde niveau zat en hij schakelde altijd zonder clutch. Ik was vrijwel altijd sneller weg tijdens de start en ook tijdens dragraces won ik altijd als we dezelfde auto's gebuikte.

    Ik weet niet hoe het nu in Forza 4 zit, maar in 3 was clutchen zeker wel de snelste manier van schakelen. Daarbij vind ik het ook de leukste manier, hoewel het niet als een koppeling aanvoelt, is het toch wat gaver om elke keer toch een extra handeling te doen voor het schakelen... hoewel mijn RB knop wel kuren vertoond nu. :9
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    zal ik een topic aanmaken straks als de game uit is met elke week een andere ronde+auto en dan wie de snelste rondetijd heeft?? zodat ook de mensen die geen live hebben mee kunnen doen of is daar dmv dat rivalen geen behoefte meer aan??
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet niet, we gaan vast wel weer een competitie doen, maar de functie en mogelijkheden van de Rivals mode is me nog niet helemaal duidelijk.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    okee dan maak ik Startpost wel alvast klaar en kijken we als forza echt uit is wel ff of ie echt gepost moet worden,

    en misschien zitten er ook wel meet opties bij community mbt dit soort dingen, zien wel ff
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Exionche, ik heb je verslagen met de M5! Jij hebt een tijd van 01:43.001, ik heb 'm verbeterd naar 01:42.491! :9

    En dan terwijl m'n eerste rondes met de M5 tijden hadden van rond de 01:53! :p
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    haha heb je hem met of zonder !

    vind btw bmw wel het lompst rijden.. rij ik liever in een langzamere kleinere of een snelle, dit is echt zo'n auto die ik niet het fijnst vind ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als jij twee honderdste sneller kan rijden dan mijn tijd, dan neem ik m'n petje af en mag je deze quote in je signature zetten*)

    EDIT:
    Voor de duidelijkheid







    NaamTijdTransmissieManual ClutchAssists
    Mazda6 MPS29.112ManualJaGeen
    Toxin29.179ManualJaGeen
    Averagegamer29.199ManualJaGeen
    TobiasBB29.402ManualJaTCS
    Mavi29.663ManualNeeGeen
    Zen29.816ManualNeeABS,TCS
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina