Wireless headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door theraaf, 5 okt 2011.

1. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen,

ik heb een vraag. Ik heb vanmiddag een wireless headset gekocht. deze moet je charge via usb in je 360 (als die aan staat). nu zit die er al zoon 30 min maar gaat niks branden enzo wat wel zou moeten na een tijdje. wat kan dit zijn ? of moet ik terug naar de winkel met me verknipte verpakking om hem te ruilen ?

alvast bedankt

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Probeer het is in je pc, kijken of ie de lampjes dan wel aan gaan. Ze zouden tijdens het opladen van 1 tot 4 moeten verspringen. Als ie vol is moeten ze allemaal tegelijk knipperen.
    Heb je het stekkertje wel helemaal in je headset gestoken, dat ie zeg maar vast klikt.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  3. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hij zit nu in de pc maar gebeurt niks moet dit gelijk gebeuren of duurt dit even en stekker kan er niet verder in

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De lampjes moeten meteen aan gaan. knipperend van 1 naar 4.
    Dit is bij mij tenminste wel het geval, maar ik heb een oplader voor in het stopcontact.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  5. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan doet hij het op de pc ook niet :mad: dus geen andere opties dan terug te gaan ?

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan je de headset wel aanzetten?

7. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik zie helemaal niks gebeuren dus geen lampjes als ik de aan knop in druk voor een tijdje en er gebeurt ook niks als ik op de sync knop druk enz.

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Danb zit er niks anders op dan het ding om te ruilen.

9. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor je hulp morgen maar doen

10. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik hem net omgeruild maar deze doet precies hetzelfde oftewel helemaal niks :confused:
    alweer kapot ? dat kan toch niet lijkt mij ?

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me ook sterk. Of je gebruikt het kabeltje verkeerd of de hele doos van die dingen is niet goed. Vraag anders even in de winkel of ze het voor doen.
    Zo zou het moeten:
    http://support.microsoft.com/kb/927346
    Dit zou het kunnen zijn dus:
    "•Bij het eerste gebruik raden wij aan om de Xbox 360 draadloze hoofdtelefoon 's nachts op te laden, zodat de batterij helemaal vol is. De vier lampen op de hoofdtelefoon lichten mogelijk niet meteen op."

en

"•De vier lampen op de hoofdtelefoon lichten mogelijk niet meteen op als u de draadloze hoofdtelefoon lange tijd niet hebt gebruikt"

Gewoon de hele dag nacht erin dus.

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  12. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hey bedankt die support page was ik ook al tegen gekomen. Maar heb hem nu voor de derde keer geruild. oorspronkelijk bij free record shop eindhove gekocht daar ook eerste keer gerolen beide niks. nu net me 2de exemplaar gerolen in tilburg bij de frs en die deed het gelijk. echter viel me wel op dat de doos een iets ander design had (dacht ook al aan een kapotte batch aan wireless headsets maar lijkt me sterk). ook even hulde aan frs dat ze super doen met het omruilen enzo.

bedankt voor jullie hulp _O_

Deel Deze Pagina