[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Wat houdt dat in? De select/back knop bug? Heb er meer over gehoord.

2. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die nr 12 wist ik niet dankjewel voor de tip.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hebben ze van EA al aangegeven er iets aan te doen wat betreft de back knop? Lijkt me toch dat ze wel veel klachten er over krijgen!

4. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de offline en online mode kun je dus als de tegenstander aanvalt overschakelen naar het besturen van de keeper door de back knop in te duwen dan bestuur jij dus de keeper en de computer de rest van je team.

De computer doet dit zo goed dat het nagenoeg onmogelijk word om een bal erin te krijgen. Zo begrijp ik het. Online speel ik alleen clubs dus daar gebruik ik het niet.

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Oh wat irritant! Ik ben dit gelukkig nog niet tegen gekomen!

6. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dus niet of je het bent tegengekomen..

Nooit gehad dat je merkte dat die gene fucking goed kon verdedigen?

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    same here... soms heb ik ook het idee dat er momenten zijn in het spel dat je ook niet kunt winnen, schoten gaan er niet meer in, keeper van de tegenstander is opeens heel goed, frommelballen vallen opeens niet meer goed etc. Het tegenovergestelde is soms ook het geval: oftewel ik zit pas in de wedstrijd en zie gelijk al dat ik deze pot niet ga/kan verliezen, alle ballen vallen goed, mijn keeper houdt alles etc. etc.... het is bij mij nog een godswonder dat de tv nog heel is...soms kan ik na een potje FIFA wel alles doden...

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Same her 2 !

Als ik achtersta met 2 - 0 kom ik terug tot 2-2 en blijf ik kans op kans hebben, en speel ik gewoon neutraal, hij krijgt een kansje, en hij scoort in de 89' de 3 - 2 .. Heb ik nou altijd, krijg een beetje een AFKNAPPER op de online modus,

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar blijkbaar is de aanval dus ook heel sterk als je de selectknop gebruikt? Dus als je tegen zo iemand speelt scoort ie ook makkelijk? Want normaal is de AI niet zo heel goed, of staat het niveau dan meteen op wereldklasse ofzo?

10. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dat nieuwe dribbel systeem is leuk bedacht, alleen ik vind het er totaal niet realistischer op worden. Het lijkt meer op dat je een potje Fifa Street op het voetbalveld aan het spelen bent. Vergelijk een potje Fifa 12 maar met een echte wedstrijd. Het enige wat er in Fifa 12 wordt gedaan is kappen, draaien en trucjes in tegenstelling tot een wedstrijd van noem maar op Ajax of Barca in het echt. Ze willen het elk jaar realistischer maken maar dit vind ik toch echt een achteruitgang vergeleken met de vorige Fifa games.

Zo zijn er veel meer negatieve punten aan deze game:
    - Player Impact deugt soms van geen kant.
    - Scheids was in Fifa 11 zwak maar nu 2x zo slecht.
    - Goals worden te vaak op de zelfde manier gemaakt. Daarmee bedoel ik de afstandschoten.
    - Ik word gek van die rebound goals. Je weet wel een redding van een keeper maar de tegenstander kan hem onmogelijk nog er inkoppen. En tot slot de frummel situaties tenopzichte van fifa 11 vind ik veel vaker voorkomen.

Alhoewel die negatieve punten is het een leuk spel en ben ik er aardig verslaafd aan :)

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben het met je eens.
    Bij een pot bleef is een keer 4x de bal in me strafschopgebied liggen nadat ik de tegenstander van de bal afkreeg.
    Natuurlijk was hij met een andere speler weer sneller dan mij en scoorde.

12. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het punt van die scheidsrechters is het eigenlijk wel heel realistisch als je het vergelijkt met de Eredivisie de ene discutabele beslissing na de andere:lol:

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gister tgen een maatje aan het spelen. Denk check de back truuk ff. En damn idd wat is die defensie sterk zeg!

En als ze de bal winnen, schakelt die over naar de juiste camera en dan mag je het zelf doen. Moet zeggen, die optie mag eruit. Zie het gewoon als een vorm van cheaten....

14. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. Echte malloten daar bij EA en dat er ook helemaal niemand zegt van: Is dit wel zo een goed idee jongens? Als je zo graag wilt keepen ga je maar lekker een pro ranked match doen of clubs..

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.087
    Ultimate Team werkt nog steeds niet (web-app), online is verneukt met de back-knop, irritante scheidsrechters en impact-engine, slechte AI van medespelers, spelen tegen de CPU is nauwelijks meer leuk te noemen omdat ze al precies weten wanneer je een tackle gaat inzetten en er dan omheen kappen, en iedere sliding gaat door de mannetjes heen, etc etc etc....

... en daarnaast zit je nog steeds met idioot veel menu-schermen voordat je kunt beginnen, zijn de replays nog steeds ruk qua aantal uploads en lengte, en zit er nog steeds geen fatsoenlijke player-editor in.

Ik heb er spijt van dat ik deze game full-price heb gekocht. FIFA11 en FIFA WC2010 waren gewoon veel beter en minder frustrerend.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als iedereen maandag zo negatief was geweest had ik hem niet gekocht haha. Nu maken we er maar het beste van.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hmm.... Dat is wel erg klote! Ze begrijpen zelf toch wel dat dat een potje verpest.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  20. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is ook toegeven dat je iets slechts gemaakt hebt. En da's nooit de sterke kant van gamemakers.

Ik ben het eens met Yi-Long. Heb geen spijt dat ik de game gekocht heb, zitten ook wel leuke dingen in. Maar heb wel spijt dat ik het volle bedrag eraan uitgegeven heb. Had liever nog even gewacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina