1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet even wat goede films kijken dit weekend. Weet iemand misschien een paar goede films? Ik hou voornamelijk van crime/thriller. Een paar van mijn favorieten zijn Pulp Fiction en Reservoir Dogs.
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga dan nog meer Tarantino kijken?
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vorige week Tucker and Dale vs. Evil gekeken. Erg leuke film. Deed me aan een andere film denken maar kan er even niet opkomen. Vond het een erg verfrissende opzet en de humor was top. Aanrader!
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog meer Tarantino kijken zoals eerder gezegd, Jackie Brown bijvoorbeeld. Of True romance. En een goede thriller-reeks vond ik de Hannibal lecter delen. Behalve de meest recente, die was prut.

    Zelf Eyes wide shut gezien. Toffe film van Kubrick. Psychologische thriller over stel (Cruise en Kidman) die uit elkaar zijn gegroeid. Nadat zij aan hem verteld heeft waar zij over fantaseert, gaat hij opzoek naar nieuwe manieren van plezier. Film is qua beeld en geluid geweldig.
    8/10
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Of wat Guy Ritchie werk, toch wel iemand die Tarantino als grote inspirator heeft gebruikt.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Bad Teacher
    Kut, kan er niks anders over melden. Niks bijzonder en niet grappig, en Cameron Diaz is oud geworden. Alles hangt. :+ 3

    Horrible Bosses
    Deze was dan weer wel geniaal met een leuk verhaal en geniale personages. Drie gasten met drie bazen die ze dood willen hebben. Vooral Jennifer Aniston als oversekste baas was echt geniaal, maar ook Colin Farrell was grappig. Yeah, dit was een bazen film. :cool: 7
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vond hem ook goed, maar teveel dooie momenten. Colin Farrell is geweldig in zijn rol en die 3e dude (tandartsassistent) is zeker grappig in zijn gedrag. Oh en wat Jennifer Aniston allemaal wel niet zegt in deze film! Sexy hoor! :D
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Horrible Bosses was inderdaad erg leuk .

    Gisteren Johnny English 2 gezien en..

    Hij was een stuk leuker dan deel 1!. Waar ik deel 1 'wel grappig' vond , heb ik bij 2 echt een paar keer hard op moeten lachen. Was ook een stuk leuker dan de trailer deed vermoeden. Ook wel een fijne verandering tov deel 1 is dat niet álles dit keer mislukt. Nu is het vaak dat een goede actie gevolgd wordt door een mindere , wat het irritatie gevoel weg houdt dat je soms bij deel 1 had (dat echt alles mis gaat).
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Toevallig gisteren de trailer gezien, ziet er geniaal uit. _O_
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Johnny Engelish Reborn gister in de bios gezien. Ik vond het een erg vermakelijke film. :) Beetje voorspelbaar en cliché soms, verhaal lekker standaard, maar Rowan Atkinson kan het gewoon zo goed brengen! Ik heb me gewoon erg vermaakt tijdens de film. Keek lekker weg. [7/10]
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Ziet er echt prachtig uit. :eek:
    Heb wel totaal niks met Kuifje.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Unknown

    Wat een goede film! 9
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die Tintin film wordt zó leuk! _O_
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    +1. Heb niet zoveel met kuifje qua strips enzo maar dit ziet er ontzettend leuk uit.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  18. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Die film van Kuifje ziet er eerder uit als een trailer voor een next-gen game, al die actie, vet hoor:).
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Green Lantern
    Onverwacht toch een aardige film, had er totaal niks van verwacht na het zien van diverse trailers die echt dramatisch waren. Ziet er goed uit, kijkt lekker weg en is overall wel vermakelijk. Sure, af en toe behoorlijk cliché waar hij uiteindelijk weer aan het einde de mooie meid voor zich wint en dergelijke. Maar goed, lekker care in zo'n film. Krachten die Hal gebruikt zien er tof uit, en de stukken in het heelal zien er ook fantastisch uit. Geinige rol ook van Mark Strong als een of andere Majin Buu look a like, kwam er eigenlijk alleen achter dat hij het was door zijn stem. Vond hem in ieder geval een stuk beter dan Thor. 7.5
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dog day afternoon gezien. 2 personen besluiten een bank in New York te overvallen. Maar al snel pakt de bankoverval anders uit dan ze gepland hadden. Erg goede film met Al Pacino. Film is niet een typische bankoverval film, maar als je opzoekt bent naar een film waarin een bankoverval centraal staat, is dit een aanrader.
    8,5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina