Hij is echt goeeeeeed.......... ik kan alleen al die bewegingen van trainingscamp niet onthouden!!!! Wordt ik gek van ik wil ze allemaal kennen.
ASSOCIATION ONLINE topic! @Deepeeej: doe je mee met Association online? Damn James is écht niet te stoppen als je tegen hem speelt.
iemand hier t spel ook op de pc ?? ik heb een gekraakte versie maar ik kan gewoon online XD . ik koop dit spel later op de ps3 maar wou t toch ff spelen.
waarom zou ik het nu op de pc kopen als ik het later op de ps3 hebben wil ? er komen zat titels aan die ik op de release koop(60 euro dus) net fifa 12 gekocht straks bf3 uncharted 3 mw3 skyrim en saints row. daar kan nu egt ff geen nba bij
Wie speelt er nou NBA op de PC? En ook al download je het, houdt het lekker voor je. Nu lijkt het net alsof je er nog trots op bent ook. Je praat hier niet over downloaden.
Nee, ik zit nog middenin 2k11. Binnenkort komt nieuwe Pro Evo, Modern Warfare 3, Skyrim en Forza 4, dus tijd heb ik dan ook niet .
Dit is dus de reden waarom NBA bij mij er bijna nooit inkomt..... Simpel weg geen tijd met al die andere games. Terwijl het wel altijd erug dikke games zijn....
All day all year 2K12 Man echt ongelovelijk hoe ik in een half jaar in eens een bball junkie ben geworden
Same here, nog even verder met NBA 2k11 en de andere spellen die nog uitkomen! Haal hem rond die tijd wel voor wat tientjes minder
Heeft iemand anders ook problemen met online spelen? Elke keer dan zoek ik een quick match online. vind ik een tegenstander. Deze tegenstander stelt gewoon alles in zoals hij normaal doet dus verwacht dat we een heel potje spelen. Maar na 1 seconde in game wordt ik eruit geknikkert door een connectie error. Ik weet zeker dat dit neit aan mijn connectie kan liggen. Nat type altijd open elk ander spel werkt perfect maar op 2k12 wil het niet lukken NBA 2k11 altijd gespeeld nooit problemen gehad. Iemand help!