Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    http://asia.gamespot.com/xbox360/dr...-trade-gameplay-movie?tag=related_video;img;3

Vind het toch wel redelijk klinken....

2. Postmen

Postmen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat houd in of je van de baan af bent geweest of bent gebotst. Als er geen ! bij je tijd staat heb je een clean race gereden en sta je hoger in de klassementen.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De filmpjes zullen vast al geplaatst zijn, maar kan zijn dat sommigen deze nog niet hebben gezien, vond het wel een leuk interview met interessante details over met name dat de tegenstanders die deze keer mee upgraden, ben benieuwd hoe dat uitpakt.

http://www.youtube.com/watch?v=CtX52-tx3M8

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Op zich met sturen op sim vind ik het prettigst rijden.
    Verder vraag ik me af of we meer kunnen instellen. Denk hierbij aan NFS Shift 2 (d8 ik). Daar stuiterde de wagen enorm over de baan, stuurde heeeeel anders dan Forza 2/Forza3. Met wat settings kon je dat redelijk opvangen toch?

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er zijn overigens best wat nieuwe banen, maar alle oude zitten er ook weer in. Soms is dat wat suf, maar in de carriere modus stoort het niet of nauwelijk, deze is nu veel afwisselender dan voorheen.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Shitf 2 heb ik nog niet gespeeld, maar de eerste was gewoon erg rommelig in de besturing, al kon je deze wel iets beter afstellen maar het bleef een probleem. Ben wel lyrisch geweest over de ervaring van de snelheid, geluid, en beleving van racen, maar kwaliteitief was het gewoon niet zo best. Uit reviews heb ik vernomen dat de besturing nog steeds een probleem was, en daarom heb ik deze dan ook overgeslagen.

De preview van JJ op Gamekings is trouwens best leuk van Forza 4, samen met Steven en Jan is hij zeker betrouwbaar in zijn woord, tot nu toe ben ik altijd wel eens geweest over zijn op en aanmerkingen in games.

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Dat kan echt wel, alleen 20 sec is wel wat veel idd dan kan je er echt geen snars van.. probeer echte goede lijnen te rijden, apex goed pakken, zodat je exit snelheid goed is en op het rechte eind ervan kan profiteren, je moet er wel beetje gevoel voor hebben en oefenen oefenen.. heb in forza2 ook een WR gereden alleen kost dat nou eenmaal erg veel tijd en frustraties..:) Ik ga in dit deel hopelijk weer een beetje op niveau racen, spel is namelijk echt vet (demo)

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    je rijdt de billen uit je string. Ik hoop dat je een vrouw bent, al is het maar voor de visualisering \o/

Maar echt je best doe je dan niet, want "ze" hangen standaard uit een string eej ;)

*back on topic*

9. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar carrier enzo kijk ik niet echt uit, vond het in deel 3 heel goed.

Ik kijk wel uit naar de online modus. Zeker dat team gedoe spreekt me aan.
    Die playground modes is ook wel nog leuk :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volledige carlist!

http://gamingbolt.com/forza-motorsport-4-full-car-list-revealed

Misschien wisten we het hier al, dan excuses. Peugeot 308, dat vind ik nou leuk :).
    Is er nou trouwens al duidelijkheid welke auto's je bij welke editie krijgt? Pre-order, krijg je bij de Gamemania bijvoorbeeld niets extras, alleen een downloadcode voor een Honda CRZ en BMW 1Serie M. Elders lees ik weer dat je een vijftal krijgt, waaronder een Mustang uit '65.
    Wie o wie heeft een duidelijk overzicht?

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha, nee, ik heb me heel erg gefocust op het niet botsen tegen auto's en muren. Ook niet rewind gebruikt. De ghost van Exionche knalde wel vaak tegen de muur haha! :p

@ car list

Erg mooie lijst, maar wel jammer dat - zeggend als Lamborghini fan - er maar één Gallardo in zit. Waarom geen Gallardo LP570-4 (Superleggera)? Of de Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale? Nou ja, dan tune ik m'n Gallardo wel helemaal tot z'n maximum. :+

EDIT: Shit, ik zag onderaan de site niet dat er bij de VIP car pack de Gallardo LP570-4 Superleggera zit. :+

12. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Bij mijn pressdisc zitten twee codes (die nu nog niet werken), maar waarvoor ik zou moeten krijgen:

Bonus track pack: benchmark and top gear playfield tracks.
    Bonus car pack: '65 Mustang GT coupe, Koenigsegg Agera, Lexus SC300, RUF RGT-8 en Tesla Roadster Sport.

Daarnaast is er nog een gratis BMW M5 fan pack: theme and car.

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gereserveerd bij consoleshop.nl en volgens hun krijg ik dit er bij:

14. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit ook te twijfelen over deze game. Sommigen van jullie zeggen dat de Career modus veel afwisselender is, bedoel je dan dat er minder van die races zijn waarbij je 10-15min. bezig bent? Die vond ik erg saai in deeltje 3.

Vind de graphics van 3 alleen nog steeds erg goed, zie het verschil niet zo met 4, maar misschien als ik mijn favoriete circuits weer terugzie dat ik dan verrast ben... Vijf nieuwe tracks vind ik ook beetje weinig, maar op zich is de demo qua details geweldig, zoiets zie je niet in een Need For Speed...

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wat ik zo waardeloos vind is dat je toch niet alle auto's hebt als je de LCE hebt die op dat moment uit zijn gekomen. Uit de eerder geplaatste carlist zie ik specifieke auto's bij specifieke winkels. Wat een B.S.!

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    In de tegenwoordige Need for speed delen gaat het ook meer om de poppenkast, om een extreme bak van je wagen te maken, maar de passie is er niet voor de oprechte liefde voor auto's... ja dat was ooit eens zo. ;)

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Die lange races ben ik nog toe niet tegengekomen, ik ben nu ongeveer op de helft. De betere presentatie maakt het ook leuker. En je hebt nu Top Gear challenges en races met meerdere autoclasses die tegelijk om de baan zijn, maar niet echt tegen elkaar racen (ala Le Mans).

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze quote mag nog wel ene keer terugkomen ;)

Als jij een even snelle tijd neer kan zetten als mijn tijd zonder zelfstandig clutchen dan dan neem ik m'n pet nederig voor je af en mag je deze quote tot in de eeuwigheid in je signature zette.

EDIT:
    Voor de duidelijkheid

NaamTijdTransmissieManual ClutchAssists
    Mazda6 MPS29.112ManualJaGeen
    Toxin29.179ManualJaGeen
    Averagegamer29.199ManualJaGeen
    TobiasBB29.402ManualJaTCS
    Mavi29.663ManualNeeGeen
    Zen29.816ManualNeeABS,TCS

EDIT:
    Zelfde geldt voor zelfstandig clutchen!

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hou eens op met ons lekker maken. :mad:

;)

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    haha ja klopt, probeer je morgen ofzo wel weer eventjes te verslaan haha.. moet ik wel ff goed me best doen ;) nu even geen tijd want ben druk met school..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina