De mensen die "klagen" over bepaalde aspecten in DOA5 en het huidige DOA5zijn de hardcore spelers van DOA, het zijn geen spelers van SF die erover klagen, deze mensen weten waarover ze praten, en willen graag dat deze game een succes word, zowel voor de minder serieuze en de hardcore spelers. Dit zijn overigens dezelfe mensen die het countersysteem willen behouden in DOA, want dit maakt DOA uniek, maar wel getweaked m het eerlijk te maken. Ze verwijzen niet alleen naar het countersysteem. Game is nog vroeg in development, dus had waarschijnlijk niets moeten zeggen over wat andere mensen erover vinden want zij hebben ook niet alle informatie in bezit en kunnen te snel in "paniek" raken.
Is het trouwens niet zo dat je iemand kan counteren tijdens dat je in hitstun zit(dus dat je bent geraakt en de 2e inkomende aanval alsnog kan counteren terwijl dit een "combo" moet zijn. De window voor deze counter/holds whatever zijn behoorlijk groot dus mashen die hap en een lucky zijn?
Een vechter moet geen random elementen bevatten.
DOA5 gamespot preview impressies:LINK
Laatst bewerkt: 8 dec 2011