[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. galiaar

galiaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen om tegen Friends te spelen. Ik kan zonder enig probleem online spelen tegen andere spelers, maar als ik een uitdaging stuur naar een friend, dan komt er steeds op 'Connection Lost'. Heeft er nog iemand van jullie dit probleem en weet er toevallig iemand of dit aan een bepaalde instelling ligt?

Thanks

2. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja,er zijn er hier ook die nu lopen te pronken met hun gewonnen wedstrijden,terwijl ze nog geen 1x een veldspeler hebben bestuurd,dan ben je pas diep en diep triest...

Denk dat de kans 50/50 is dat ze het veranderen...

3. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke opstelling gebruiken jullie bij Arsenal?

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb hem een week de kans gegeven, maar ik heb nogsteeds geen plezier in het spelen van dit spel. Hoe hebben ze zo'n misbaksel van een vervolg kunnen maken :mad:.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja echt heh, iedereen fucking positief overal, koop ik hem, en nu wordt ie overal afgezeken, najah, tot nu toe ben ik zelf nog geen negatieve dingen tegengekomen, behalve dat alle menu's en spelmodussen zo onoverzichtelijk zijn. Geen idee wat je nou allemaal kan doen.

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik bak er niks van, ik speel de eredivisie op semi-pro en heb 2-2 gelijkgespeeld tegen Twente en 2-0 verloren van Excelsior :L Dat verdedigen lukt me echt niet. met A sta je er steeds 5 meter vanaf en ben je niet in de positie om b te gebruiken, met LT of gewoon lopen wordt ik voorbijgerend en gewoon met b of x mis ik heel vaak. En ik doe het opbouwen en aanvallen gewoon nog met de basiscontrols, al die trucjes en combinaties en zo ken ik nog niet. Iemand tips hoe ik mn spel simpel kan verbeteren?

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt geen goede Fifa, keepers zijn echt zo slecht bijna ieder schot is raak en er zit niet eens meer een lounge mode in.

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik echt niet snap is dat spelers als Ben Arfa wel lijken maar Hulk en Neymar niet :confused:

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel met juventus online. 5 gespeeld en 4 gewonnen dus gepromoveerd. Veel ballen gaan wel laag in de hoek die de keeper wel zou mogen hebben.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, speel nu alleen maar Carreer Mode en FUT. Dan irriteer ik me ook niet aan die online shit. Pas als er een patch is ga ik online spelen. Offline bevalt FIFA me heel erg trouwens

11. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Vind deze fifa nogal frustrerend. Speel alleen carriere met AS Monaco (die door het commentaar als Racing Lens (?) wordt aangekondigd, maar dat ter zijde). Had m eerst op semi-prof staan maar dat was iets te makkelijk. Je slalomt zo langs de tegenstanders. Meeste potjes won ik met 4-0 ongeveer. Dus toen maar op professional gezet. Alleen dat is weer te moeilijk!!! Iedere balverlies van mij resulteert in een kans voor de tegenpartij zelfs als ik tegen de slechtste teams van de competitie speel. De ai kapt en kapt maar, wordt er helemaal gek van. Daarnaast heb ik iets van vier strafschoppen tegen gekregen (geen slidings) in zo'n tien wedstrijden. Blijven oefenen denk ik dan maar?

12. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand potje? Voeg me toe

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze niet inzien dat dit niet klopt, denk ik dat zo'n 75% van de spelers stoppen online en dat je alleen nog die noobs die de (back) gebruiken overblijven.

Dit heb ik nu dus ook, maar met het verdedigen gaat het al wat beter door het vele spelen. Ik raad je dan ook aan om een team te kiezen met een sterke verdediging waardoor het dan iets makkelijker wordt.

14. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Teams die ik vaak gebruik:

Chelsea (zonder Drogba)
    Ivoorkust
    Mexico
    Santos
    Cruzeiro

Vanmiddag voor het eerst echt te maken gehad met een tegenstander die (back) gebruikte... Geen schot ging er in, niet normaal meer!
    Had aan het eind van de wedstrijd 20 schoten op doel en hij 2, ik verloor met 1-0, heel zuur.

15. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een KUTSPEL! Ik was net Inter tegen Milan, ik kwam 2-0 voor, daarna kon Ibrahimovic met al zijn trucjes zo overal voorbij lopen en hem erin schieten. Daarna nog een kutgoal tegen. Dan in de 88ste minuut, ik houd alleen maar (A) in om te verdedigen, krijg ik godverdomme een penalty tegen!

16. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het in Carriere altijd dat je bij een 2-0 of 3-0 voorsprong alle zeilen bij moet zetten omdat de tegenstander dan ineens ipv de kopjes omlaag,juist 10 tandjes extra erbij doet...
    Dat was vroeger een optie die je aan of uit kon zetten bij PES...

En dat schakelen van je spelers ook,komt er een aanval over rechts,krijg je ineens je linker centrale verdediger om te besturen,tegen de tijd dat je dan de goede heb is de bal al weer ergens anders...

En als ik met de spits net naast schiet,krijg je bv de rechtsbuiten in close up alsof hij hem net schoot,nooit de goeie speler...
    Ook als een speler in de wedstrijd gebleseerd raakt,ligt er een ander op de grond en staat de geblesseerde boven hem en zwaait naar de kant dat zijn teamgenoot op de grond ligt...

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  18. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn broer loopt Fifa de hele tijd vast op het punt dat Fifa gaat connecten met de EA servers.
    Iemand een idee hoe dit kan en opgelost kan worden?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat speelt Ajax lekker zeg, en El Hamdaoui kut! Eerste helft 0-0, veel te langzame spits. Tweede helft bninen 59 minuten 4-0, 3x Sigthorsson en 1x Eriksen met een hakje alla Hjerpseth _O_.

Eriksen, Janssen, Serero, Lukoki, Sulejmani, Vertonghen, bazenteam in FIFA! _O_

Einduitslag: 6-0
    Wat een lekker team in FIFA zeg, mag het eigenlijk niet zeggen als PSV-er, maar toch! :eek:

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  20. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina