Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens wel een keer over het gras gegaan, dus heb ik wel een '!' achter mijn tijd staan... En ik schakel niet zelf, jij wel hè? Dan is dat sowieso knapper, want zelf schakelen en een snelle tijd neerzetten is natuurlijk een veel mooiere prestatie. :D

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nee schakelde bij die ronde niet zelf.. probeer het nu een beetje maar vind het zo kut met remmen dat je weer terug moet schakelen etc. dus probeer dat een beetje te oefenen maar bij deze ronde tijd niet gedaan ;)

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Vet! 2011 Toyota Prius zit erin (met CVT) :)

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja had het al gelezen haha, maar ik ga echt niet opscheppen over mezelf hoor. :9 Als ik heeeeeeeel lang zou oefenen met die verdomde clutch dan zal ik er wel komen, hopenlijk, maybe. :+

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb 14 oktober vrij dus ga er vanuit dat ik wel ergens de limited edition kan oppikken zonder te pre ordenen.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik durfde de uitdaging wel aan, en dacht kom maar op:thumbs::b: Vooral omdat ik zelf ook een tijdje bezig ben geweest om tot mn eindtijd te komen.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    carlist ziet er goed uit :)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oow ik wil wel hoor, daar niet van, dan heb ik tenminste ook weer eens een uitdaging! :cool: Wilde je dan een drag race, of een bepaalde track, meerdere tracks met een bepaalde wagen?

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ja, hoeveel nieuwe tracks zitten er dan in?

En hoe is de Nurburgring? Beetje andere lichtinval of nog steeds een beetje een dode omgeving?

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Door de nieuwe light engine zal ook die baan wel redelijk opgeknapt zijn :)

Had wel graag veel nieuwe tracks gezien. Spa, Zolder, Zandvaart, Assen om maar wat voorbeelden uit de buurt te noemen.

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]7QXP_t0TJe4[/yt]

de ring

// en nog een dat ie vergelijkt.. kwaliteit van filmpje is niet super maar sfeer kan je wel zien grpahics verschil niet echt

[yt]A55i7ySzscg[/yt]

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ben zelf meer benieuwd naar de Norschleife. Lightning tussen de bomen e.d. zijn hopelijk opgepoetst :)

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Licht en reflectie is een stuk beter. Bomen zijn nog altijd lelijk, het gras ook. De parcours zijn mooier dan voorheen, maar het kan zeker beter.

Weet het aantal niet uit mijn hoofd. Heb alleen het F1 circuit van de Nurburgring nog gespeeld nu, die is gewoon goed, maar een beetje afgezaagd inmiddels....

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]GsLs4xB9u4s[/yt]

hebben we ook, u vraagt wij draaien

// nu ik deze filmpjes heb gezien zijn de tracks niet vele mooier geworden de track in de demo ziet er volgens mij beter uit maar kan ook komen door yt

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nordschleife valt wat tegen zoals hierboven vertoond. Ook wel matige (bewolkte) omstandigheden. Komt wel in latere delen :)

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    hoebedoel je komt wel in later delen?

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Forza 5 en verder :) Nieuwe generatie consoles.

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ja hoop het wel.. steek er liever een jaar extra in en wacht ff op nieuwe console en zorg dan dat ie goed wordt met ALLES weer, dag nacht etc.

maarja dit deel is nog niet eens uit en om daar dan nu al over tepraten :+ eerst deze maar is grijs spelen(als ik daar tijd voor heb door al die andere games)

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat Nordschleife niet zo mooi zou zijn als de track in de demo was wel te verwachten eigenlijk. De tracks die in Forza 3 echt nieuw waren, waren ook iets mooier uitgewerkt dan de tracks die al sinds deel 1/2 er in zaten. Camino Viejo was bijvoorbeeld mooier dan Maple Valley.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Aan de andere kant vraag ik me af of weerseffecten echt datgeen toevoegen wat men mist, bedoel in PGR4 vonden velen de weerseffecten niet echt een nodige toeving, en ging de voorkeur zelfs uit naar PGR3, en ook ik vond de weerseffecten dan ook meer een soort show voor het oog dan een toegevoegde waarde.

Ja tuurlijk het zal Forza heel fraai gaan maken, maar of het ook veel benut zal worden is een tweede.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina