[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, met 6-1 gewonnen van Ajax op amateur, moeilijkheidsgraad maar weer op semi-pro zetten ;)

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    EA: "Binnen drie weken een grote patch voor FIFA 12"
    Door: Maarten de Kwaadsteniet | 06 oktober 2011

EA heeft verklaard dat ze bezig zijn met een flinke patch voor de consoleversie van FIFA 12, die binnen 2 tot 3 weken beschikbaar moet zijn. Daarbij wordt er gewerkt aan een patch voor de pc-versie.

EA belooft grote verbeteringen met de komst van de patch, waarbij ze klagende gamers tegemoet zullen komen. Zo zal de Ultimate Team-modus worden verbeterd, waardoor spelers zo meteen altijd toegang hebben tot deze modus. Vooralsnog klagen veel gamers dat ze in bepaalde gevallen geen gebruik kunnen maken van de online modus.

Daarbij wil EA iets doen een het misbruik in de Head to Head Seasons-modus, waarbij bepaalde gamers de rol van doelman op zich nemen, om zo de verdediging aan de AI over te laten. Op deze manier kunnen zij een oneerlijk voordeel krijgen en daar wil EA dan ook een stokje voor steken.

FIFA 12 versus PES 2012
    Hoewel EA geen concrete beloftes doet, laten ze weten dat ze erg goed luisteren naar de feedback van de gebruikers. De uitgever laat weten dat ze sneller problemen zullen oplossen middels patches dan het geval was bij eerder FIFA-delen.

Bron: digitallifestyle.nl

Zit er hopelijk toch beweging in...

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vraagje, als ik carreer ga doen als speler, speel ik dan gewoon met het hele team, of ben ik 1 voetballer zoals in be a pro? En ik moet een bestaande speler, nieuwe speler of virtual pro, maar wat is dat virtual pro precies? En hoe en waar gebruik je dat verder?

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoorde ik ook al iets over, mag ook wel! :mad:

5. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    tot dat je 9 a 10 ziekelijk goeie wedstrijden speelt en je DE man voelt en dan is het goed.......neem aan dat je niet vaak wint??? tenminste bij mij gaat frustratie hand in hand met kritiek en euforie met complimenten ...;)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Net paar potjes online gespeeld, en wat kan je heerlijk tikken zeg! Goddelijk! _O_

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je kunt voor elke wedstrijd kiezen om met het hele team, of alleen met je Virtual Pro te spelen in Career. Virtual Pro is eigenlijk je eigen ik, fixt ff kapseltje etc, geef aan op welke positie je wil spelen etc. Het is dus een zelfgemaakte speler die je in de Arena of natuurlijk ook gewoon in een wedstrijd kunt gebruiken.

Je begint met algemene stats van 70, en dit kun je verbeteren door allerlei 'accomplishments' (taken) met je speler/keeper te voltooien. Houd bijvoorbeeld 5x hoog, of voltooi x passes over de grond. Best tof om 'jezelf' beter te maken dus.

Als je in career voor hele team besturen kiest kun je alsnog accomplishments voor je VP halen, handig dus!

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  8. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws:

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    \o/\o/\o/

Morgen de eerste Head to Head Seasons cup, ben benieuwd wat het precies inhoud :).

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan zijn we eindelijk van die gasten af met hun verdediging die geen druk zet en altijd op een lijn staan.

Aan de andere kant vind het ook weer jammer aangezien switchen naar GK wel handig was als je een vrije trap tegen kreeg rond de 20 meter.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    We hoeven nou toch niet op iedere pagina terug te zien dat er binnen 3 wkn een patch gaat komen, lijkt mij nu wel duidelijk hè |:-

En waar zou die H2H Seasons Cup nou door verziekt gaan worden :'-(

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nu ik redelijk wat aan het winnen ben vind ik het opeens een topgame :D. Patch erbij en word weer knallen dit jaar!

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ligt het nou aan mij of wordt de CPU in de laatste periode van de wedstrijd opeens wel heel erg sterk?

Ik heb nu al zo vaak gehad dat ze een 0-1 achterstand ff in 5 fictieve minuten omzetten in 2-1 voor hun hun. En dit maar op professional.

Af en toe echt in staat om mijn disk in 2en te breken!

14. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vervolg op een stukje wat ik gistermiddag geschreven heb.

Gisteravond wederom pro clubs gespeeld met een aantal vrienden maar als de tegenstander zonder any speelt en dan ook nog eens met een 5 mans verdediging kan je het gewoon vergeten. We hebben met veel geluk 2 wedstrijden weten te winnen een stuk of 6 à 7 gelijk en 1 verloren tegen 3 gasten met een hacked pro.

Ik hoop dat EA hier iets aan gaan doen wat deze modus is nog altijd mijn favoriet maar het plezier gaat heel snel omlaag.

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag: tijdens een wedstrijd wordt er niet automatisch overgeschakeld naar een andere speler, dat moet je zelf doen, maar betekent dit nu dat als ik bv. op enig moment Robben ben en niet zelf doorschakel naar mijn verdediging dat de CPU de verdedigende taken op zich neemt... Zo ja, dan maakt het niets uit of ik nu de keeper of Robben (= aanvallende buitenspeler die niet meeverdedigt) ben... Zelf merk ik daar niets van aangezien ik altijd doorschakel, want ik vind dat verdedigen veel te leuk (ben zelf ook verdediger..)

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als de bal dicht in de buurt komt van een verdediger selecteert hij die automatisch. Dus het ligt er aan hoe je tegenstander aanvalt.

17. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Lol met die als de spits schiet en de rechtsbuiten in de close up, is gewoon om de reactie van de teammgenoot te zien. Je ziet ook vaak dat hij dan een duim omhoog steekt, of gaat klappen of boos wordt waarom hij hem niet passte ofzo :p.

18. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nooit met de keeper, want zo is er geen lol aan. Zelfs niet als ik dan met 8-0 win. Dus ben inderdaad blij dat het gefixt wordt.

Wel speel ik altijd op een lijn met mijn verdedigers. Druk zet ik met mijn middenvelders, anders ontstaan er gaten en kun je er simpel doorheen lopen. De enige gouden regel is eigenlijk dat je nooit met je verdedigers moet happen/druk zetten. Helemaal in deze fifa duikt er zo iemand in van de tegenpartij.

19. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi dat er dus een patch komt voor die back-knop!
    Zullen de stats dan ook herstart worden?

20. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo speel je überhaupt met ajax? Kan toch niet man..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina