Die P2 moest lachen om de snake, big deal. Verder is het juist niet zo'n beunhaas als bijvoorbeeld Glow of Biggah. Dat die Lee-Yo pas 17 was verbaasde me wel, vind hem minder kinderachtig als bijvoorbeeld Glow of Biggah. Ik mag Glow en Biggah niet, echt een stel kneusjes, maar wel grappig om ze te zien.
G-Low is geniaal vandaag. Die snake ineens. Vond het alleen vreemd dat ie ineens ruzie had met P2, maar dat er geen woordenwisseling ofzo was. P2 zat een beetje te lachen, meer niet.
Dat is ook de enige reden waarom iedereen over J-Lo en Biggie praat. Kan je echt niet serieus nemen, geniaal gewoon.
HAHAHAHAHA G-Low, denktie ook nog dat die neger echt wat wilde leren van hem en gezellig mee danste. Ezel
Volgende week laatste aflevering? Ik ga ook snel rappen, baggy broek aan doen en meedoen. Gratis naar LA.
MC Biggah is misschien wel beetje vreemd, maar wel echt zichzelf en dat kan ik wel waarderen. Hij probeert zich niet stoer voor te doen ofzo.
Aan het eind van de serie staat een auditie gepland voor een grote platenbaas uit Los Angeles en die bepaalt wie van hen de beste hiphopper is. Voor de winnaar is er een prijs die de start kan zijn voor een internationale hiphop-carrière (De winnaar mag daarna een track opnemen) Bron: http://zappen.blog.nl/rtl-nederland/2011/09/08/nu-al-een-hit-rtl-5-show-holland-in-da-hood