[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Whoop whoop, bring it on!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh fo SHO!!!!!

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mooi zo'n walkthrough filmpje, kunnen we gelijk zien of het echt wat is.

4. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze uit??

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ergens in 2012

Hitman: Absolution contains stealth-focused “hardcore” mode for veteran fans

Hitman: Absolution producer Hakan Abrak has said the game will feature a hardcore difficulty mode for fans of the series, and and it’s a stealth-based mode.

Speaking in an interview with Eurogamer, Abrak said the inclusion is a nod to the gameplay of previous Hitman titles.

“We will get into more details at a later point, but obviously it’s linked to the playing style,” he said. “It’s more pacify your enemies, be undetected, maybe solve the challenges in a smarter way. That will probably give you a stealth assassin achievement.

“We have a lot of difficulty levels in the game as well. Rest assured, the hardcore fans that like to have replayablity value in the game or want to have this stealth assassin – you know, I’m the ultimate stealth assassin – that playing style, those Achievements, are very much in the game.

“There’s a huge replayability value in it and we have some features in the game I cannot speak about that will enhance this and make this easier, and heighten the replayability value for the hardcore players as well.”

Abrak said the hardcore mode even has its own “very special name,” and while he wasn’t at liberty to divulge it at the time, it is “going to please the hardcore fans.”

Absolution is out next year for PC, PS3, and Xbox 360.

http://www.vg247.com/2011/10/08/hit...r-veteran-fans/comment-page-1/#comment-329493

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]fo0ciVP6oPc[/yt]

@SquareEnixLiz Elizabeth Stewart
    So excited for everyone to see the FULL E3 demo for Hitman: Absolution later today. Hit www.youtube.com/machinima at 7amPT/10amET! W00T!!

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nicenicenice!

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wauw _O_ ziet er echt geweldig uit.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Zo zie je dat je met goede belichting nog veel fraaie beelden uit de consoles kunt toveren.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit kan inderdaad wel eens heel goed de console versie zijn. Ik ben ook zéér onder de indruk van de animaties, wauw zeg! Ze hebben wel duidelijk gekozen voor zoveel mogelijk action-packed gameplay, maar het is ook bekend dat je dit level op verschillende manieren kunt doorlopen, echt nice. Die dingen als door muren heenkijken...denk niet dat ik dat veel zal gebruiken, toch stoorde het me niet zo erg als ik had verwacht.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fucking awesome! _O_

True, dit is eerder Batman AA/Splinter Cell maar ook dit ziet er echt fucking vet uit. En je ziet meteen al meerdere opties waar je het op silent assassin kan doen. Kan net zo goed de eerste missie zijn, die zijn altijd scripted. Wat mij betreft doen ze een paar van dit soort missies en een paar assassination missies. 47 loopt zo soepel, heerlijke sfeer, toffe muziek en vooral grafisch en de face animaties echt netjes. _O_

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap het geklaag van sommige mensen op internet ook echt niet, ze lopen te zeggen dat Hitman nu Hitman : Conviction geworden is, maar dat is klinklare onzin. We zien 47 weliswaar op dingen klimmen nu, maar het is niet dat ie ineens Sam Fisher is (en dan vooral in Conviction) daarin kun je onrealistisch snel en soepel langs randen klimmen en pilaren op etc, maar dat is absoluut niet het geval zo te zien. Which is a good thing.

14. Bazjeh

Bazjeh Classy as always

Leuk Bevonden:
    0
    Die geluidseffecten + muziek _O_

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik zag dat je ook alweer gelijk aan de Blood Money zit, ik zit er ook over te denken die weer eens aan te gooien ;)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar eigenlijk meteen weer uitgedaan. Ben nu wel op het punt dat ik echt totaal klaar ben met die game. Wil niet weten hoe vaak ik hem niet heb gespeeld op de PS2, 360 en PC. 8)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, ik ben echt blij met bepaalde toevoegingen. Het cover systeem is een coole toevoeging en was echt nodig vond ik. Ik zie een hoop mensen op de Hitman forum klagen over dat ze geen cover systeem willen,maar om nu gewoon achter muur te blijven staan of bukken om niet gezien te worden, zou echt verouderd aanvoelen nu. Zodra een game ook maar een cover systeem krijgt beginnen sommige mensen gelijk 'Oh nee he..ze gaan het zoals SC: Conviction maken' kom op zeg.

Eigenlijk klopt het geklaag over instinct mode ook niet...ze vinden het triest dat je vijanden door muren heen ziet. Maar alle Hitman's hadden een mini-map waar je alle vijanden als stipjes zag en je zag ze overal heenlopen ook. Nu heb je geen mini-map meer, en je blijft gewoon echt 'in' de game. Zelf vind ik het effect gewoon niet cool, dat je ze rood-omlijnd ziet en hun pad. Dan liever de mini-map.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Cover systeem is een van de grote toevoegingen in games deze generatie. Overal werkt het alleen maar beter. Zelfs in een sandbox game zoals GTA IV is het een goede toevoeging. Sowieso moet je al die mensen op het forum van een desbetreffende game niet serieus nemen. Altijd crybaby's.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Trailer ziet er echt sweet uit, gaat imo een topper worden. Snap ook wel een beetje dat ze zeiken dat het wat op AC en SC: Conviction lijkt, maar dat vind ik totaal niet erg. Ook tof dat er dus een mix van stealth en gunblazing inzit.

Systeem van een level zo succesvol mogelijk voltooien (geen getuigen, moorden op ongevallen laten lijken etc), zal er denk ik niet meer echt inzitten of wel?

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jawel, missies kunnen nog steeds gehaald worden op silent assassin door niemand te vermoorden en dergelijke. Ook is er een hardcore mode waarmee je geen instinct mode hebt. Of je daadwerkelijk ook nog levels hebt waarbij je iemand moet vermoorden zoals in voorgaande delen is niks over bekend zover ik weet. Ik ga er wel van uit in ieder geval.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina