Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat wel hoor

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan gewoon rondkijken. Heb geen kinect aangesloten nu, dus misschien staat het inderdaad uit als je kinect wel hebt aangesloten zodat je alleen nog via headtracking rond kan kijken?

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je moet de stick niet direct naar links of rechts drukken, anders kijk je naast je. Om in de auto rond te kijken, schuin naar links of rechts drukken!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Game komt volgende week alweer als ik het goed gezien heb. Misschien wel halen, maar ik hoop wel dat die echt beter is dan Forza 3. Deze viel mij behoorlijk tegen. Ook het rijden vond ik vervelend, daarin vond ik Forza 2 echt meesterlijk.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    FM3 was prima game. FM4 stuurt compleet anders door het nieuwe bandencontract (met Bridgestone?) Demo voelt echt heel lekker aan en het oogt allemaal net even wat lekkerder door de nieuwe light engine.
    Must buy voor alle autoliefhebbers.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Forza 3 vond ik wat gameplay betreft heerlijk. Gevoel met de auto's deed me ergens herinneren aan Project Gotham Racing 2, direct en 'in control', Forza 2 vond ik net iets teveel glijden. Ik zou 4 bijna blindelings kopen, maar aangezien geld niet op mijn rug groeit vraag ik het me toch af: is de gameplay top? *demo hier niet te downloaden wegens het niet online krijgen van mijn 360 *

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    De gameplay is meer dan top, laat ik het zo zeggen. Als je de physics van Forza 4 gewend bent, dan wil je niet meer terug naar Forza 3 want die auto's gaan als vliegende tapijtjes voelen. Je hebt echt connectie met een auto in Forza 4 en dat merk je vooral in de bochten, je hebt echt het gevoel dat je in een bocht rijdt en niet dat je iets met een stickje bestuurd wat in een bocht zou moeten rijden. Je moet echt soms tegensturen, je voelt gewoon dat een auto het rubber op de weg heeft en grip heeft en die soms ook verliest. Moeilijk uit te leggen maar Forza 4 is gewoon zo'n verbetering t.o.v. Forza 3.

Grafisch is het ook flink verbeterd en vooral het geluid klinkt heel vol en rijk, veel beter dan deel 3 waar het nog weleens mechanisch klonk.

Dus je kunt gerust Forza 4 op de release dag 1 gaan halen, spijt ga je niet krijgen.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi uitgelegd hierboven, de besturing was al het eerst waar ik op lette en die is nu in de demo eigenlijk perfectie geworden, de controls zijn echt heerlijk en in alle camera views voelt het zeer goed aan. Persoonlijk rijd ik wel erg graag met zo'n buitencamera dat je extra van de graphigs ziet, maar soms kan ik ook niet kiezen tussen incar of buitenview haha, nog nooit eerder gehad in een racegame.

Wat inderdaad wel jammer is als je incar rijd dat raamwerk ontbreekt, maar het stoort me persoonlijk eigenlijk niet, heeft Turn 10 iets voor de volgende keer om op te consentreren, of tenzij er hard gezeurd gaat worden dat er dan een patch komt net zoals in Forza 3 met die schakel animatie. ;)

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat wordt dus genieten geblazen. Ik heb Forza 3 belachelijk veel gespeeld (enkel offline!). Ik denk dat ik enige honderden uren heb gestoken in het 'gewoon rondrijden' met een auto op een baan. Replays kijken (slow-mo's!), foto's schieten, klooien met de vering- en dempinginstellingen, en dat op een oude CRT-beeldbuis met dikke zwarte banden 8). (Zal vast niet anders zijn in Forza 4).

Kan iemand vertellen of de vering/demping iets meer zichtbaar is in dit deel? In deel 3 kreeg je een Mazda 2 nieteens tot overhellen in een bocht. Je zou verwachten dat je een VW Fox of Toyota Aygo in deel 4 dan toch wel flink moeten zien hellen in bochtjes?

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De demo bevat helaas nog geen replay mode, al kun je wel zien dat de wagens na de race doorijden maar op een behouden snelheid, je kunt het daar dan niet echt zien. Misschien dat het deze keer wel iets beter zal zijn uitgewerkt maar ik denk niet al teveel, tenminste als je dan hebt over het beeld in replay, maar we zullen dat pas weten als de volgende week dat spel uitkomt... kan inmiddels niet meer wachten.

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    weet iemand al wat de limited edition gaat kosten bij mediamarkt?

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo geprobeerd en ik vind dat je wel erg weinig grip hebt hoor. Bij elke bocht begin je al meteen te glijden als je een kleine stuurbeweging maakt en ik heb de settings op normal/advanced.. ligt het toch aan mijn instellingen?

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het ligt aan je rijgedrag. Zonder assists weet ik de auto's prima op de weg te houden hoor. Als ik verkeerd instuur, te veel gas geef, te laat rem, verkeerd schakel, dan begint mijn auto ook te glijden :)

@Egel:

Geen idee, misschien ergens tussen de 50>60 euro? Ik durf het niet te zeggen. Ik laat mijn eigenlijk te dure preorder van 67 euro gewoon staan :9

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bah, mijn eerste dubbelpost, quoten ipv editten :+

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    heb het ook maar denk dat ik er wel aan kan wennen

16. Postmen

Postmen Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, laat hem mooi staan.

Top game dus heb ik er voor over.

17. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben bang als ik hem online bestel dat ik hem dan niet vrijdag in huis heb, of zelfs in het weekend niet. Rijd ik liever ff naar de mediamarkt heb ik hem zeker vrijdag in huis. Die dag vrij dus lekker racen.

18. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Een vraag. Bij de limited edition zitten deze extra packs wagens:
    VIP Car Pack
    Het VIP Car Pack bevat de volgende auto's: 2011 Bugatti Veyron Super Sport, 2011 Ferrari 458 Challenge, 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, 2010 Noble M600 en de 2011 RUF Rt 12 R.
    Limited Launch Bonus Car Pack
    Het Launch Bonus pack bevat de volgende auto's: 1965 Ford Mustang GT Coupe, 2011 Koenigsegg Agera, 1997 Lexus SC300, 2011 RUF RGT-8 en de 2011 Tesla Roadster Sport.
    American muscle cars en custom BMW's
    De Forza Motorsport 4: Limited Collector's Edition bevat een add-on pack met 10 auto's van American Muscle Cars en Custom-designed BMW auto's van de "Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge".

Welke van deze packs kan je dalijk gewoon op xbox live kopen tegen betaling en wat gaan die kosten?

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    VIP zal te downloaden zijn omdat het bij forza 3 ook zo was, en was bij forza 3 was 800MP en zal nu wel rond zelfde prijs zijn
    LIMITED LAUNCH BONUS zal denk ik niet te downloaden zijn maar dit maak ik op uit de naam
    MUSCLE zal ook wel te downloaden zijn en zal denk ik 400MP gaan kosten omdat alle andere car packs behalve de VIP in forza 3 ook 400 MP waren

--
    nogmaals dit zijn mijn verwachtingen want kon er verder geen officiƫle info over vinden

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx, ga het morgen nog eens proberen!!

Zou mooi zijn, want dan hoef ik ook dat kinect niet te kopen.... zie nog steeds, voor mezelf, niet de lol/nut er van in.

[edit]
    Gelukt, kon het niet laten. Moest het nog even proberen.
    [/edit]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina