[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat nieuws is er nu:
    http://www.konami-pes2012.com/eu/en/2011/10/pes-2012-update-first-download-content-announce/

Ik zou willen dat ze nieuws gaven over een patch voor de sprint-bug. Daar heb ik meer aan dan bovengenoemde DLC.
    Ik heb speciaal een Twitter-account genomen om Jon Murphy erover te vragen, maar hij zegt er steeds niets over. Heb hem er al drie keer over geschreven.
    Ik hoop op een extra patch als het de officiele release-datum in Nederland en de Uk is, maar ik vind het een veeg teken dat hij geen antwoord geeft...

2. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    die sprint-bug, wat een verhaal is dat. Ik heb het niet goed gevolgd, omdat ik er in de demo geen last van heb (heb een xbox 360 slim). Maar op welke type console doemt die bug nu op? Kan het zijn dat ik hem wel krijg straks bij de full versie?

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jij zou er last van moeten hebben, want ik heb dezelfde Xbox.
    Het doet zich voor op verschillende momenten maar het is het best zichtbaar als je met een mannetje probeert een tijd lang te dribbelen. Dan maakt-ie opeens een stop-beweging terwijl je niets aan de richting van de stick veranderd hebt. Kijk maar op het filmpje:

Als je het zelf wilt uitproberen, speel dan met Inter an probeer met Maicon 40 meter te dribbelen langs de zijlijn. Bij sommige spelers zie je het namelijk erger dan anderen en Maicon maakt het goed zichtbaar.

Ik heb overigens gehoord dat het probleem bij het ontwikkel-team bekend is, dus hopelijk wordt het op korte termijn verbeterd.

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    De PS3 versie heeft geen last van de sprint-bug, toch?

Als ik PES2012 haal dan is het hoogstwaarschijnlijk toch voor de PS3, aangezien volgens mij het hele teams patchen/updaten met een option-file daa rook wat makkelijker op zou moeten gaan.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    PS3 heeft er geen last van, nee.

6. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Han, weet jij of er ook een optie is om de bundesliga er compleet in te krijgen voor de xbox 360 en hoe dat dan moet, want ik vind pes met maar 3 hele competities niet zo leuk en dan haal ik hem niet, en kun je ook alle orginele kits van de spaanse ploegen erin krijgen, want sommige teams hebben daar nog neppe kits zag ik!|:-

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor zover ik het kan zien, zit dat er niet in. Misschien een option-file?

8. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Över de sprint-bug:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  11. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jammer dat had ik nog niet gezien, mijne is namelijk ook niet omgebouwd. Dan deze maar in de gaten houden;

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=86476

13. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, houden we die in de gaten, die engelse tenues zijn in ieder geval nice:) en als dan de bundesliga ook nog komt, dan ben ik tevreden!

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Die kits in Spanje (bijv. die van Real Madrid) worden bij die patch van 11 oktober geupdate. Ook de transfers e.d. (in totaal 160 clubs worden aangepast).

16. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Mooiiiiiii, weer een dagje eerder bij de release!
    Kan niet wachten hahaha.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Same here, ik vind online spelen al saai geworden omdat alle aanvallen wel hetzelfde lijken, bijv zo'n 1-2 en dan een hoge pass erover heen. Bij PES lijken alle aanvallen totaal anders. FIFA offline spelen is ook zo saai als maar kan. Ik zit echt te twijfelen of ik FIFA moet verkopen en PES kopen.

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zou het doen. Ik heb ook totaal geen gevoel met FIFA. Vorig jaar kocht ik hem ipv PES, omdat ik PES toen niet soepel vond spelen. Daar is dit jaar gewoon verandering in gekomen. Het voelt gewoon weer lekker soepel aan net als PES 4/5/6.

Wedstrijden lijken gewoon wedstrijden. Gebeuren onverwachte dingen, het is dynamisch, het is voetbal.....

Bij FIFA zijn wedstrijden veelal hetzelfde. Het verloop, je aanvalsspel, noem maar op. Het ziet er allemaal soepeltjes uit, maar toch voelt het traag. Het mist iets wat PES wel heeft.

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga het denk ik ook doen. Als iemand FIFA wilt ruilen voor PES PM!

Nog een vraagje: hoe zit het met de MLO? Is die gewoon hetzelfde of zijn er dingen verandert?

20. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaringen met gamereservering.nl
    Is het een betrouwbaar site en bezorgen zei het spel ook op de dag van release?
    Dat vind ik wel belangrijk, want anders ga ik bestellen dat scheelt 10-20 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina