[XOne] Rage

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 dec 2007.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Wat trouwens een verademing is in deze game is dat je alle guns mee kan nemen die je wil. Je kan er vier selecteren die je dan onder een snelkoppeling heb maar je krijgt niet te maken met de trend van de laaste jaren waar je maar twee guns kan meenemen. Realistisch is het niet maar wel heerlijk dat je gewoon voortdurend van wapens en dus van stijl kan wisselen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    ID was de ontwikkelaar, Bethesda was alleen maar de uitgever. ID richt zich voornamelijk op het FPS genre.

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda is geen EA of Activision... Bovendien is het natuurlijk niet zo dat enkel omdat de uitgever een goede RPG ontwikkelstudio heeft, alle games in de portofolio van dd uitgever RPG elementen moeten hebben. Codemasters staat bekend om haar racegames, maar dat wil nog niet zeggen dat Bodycount plots race-elementen moet hebben.

Ga straks beginnen met Rage, ben benieuwd of ID eindelijk doorheeft dat we niet meer in 1998 leven

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo gekocht bij de MM In Amsterdam Noord inclusief GRATIS Steelcase op de 360. Van de footage die ik heb gezien vond ik die versie het mooiste.

Nu nog het gratis spel aanschaffen ... ik denk dat het BRINK wordt aangezien ik eerder van shooters hou dan adventures.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Hier en daar een klein beetje, maar dan moet je vooral even naar de fysieke kracht van de game kijken. ;)

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met de multiplayer? Dat is toch niet alleen racen he?

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteren een uur of twee gespeeld en op veel vlakken lijkt id nog steeds vastgeroest in de jaren '90. Dat wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik had toch gehoopt dat id een grotere stap voorwaarts zou zetten. De verouderde gameplay kon ik hebben in Doom 3, was nog steeds leuk in Quake 4, werd lastiger te verteren in Wolfenstein (weliswaar niet door id ontwikkeld, maar ze zagen toe op de ontwikkeling) en nu in Rage lijkt het alsof id weliswaar wat nieuws doet, maar het schieten voelt nog precies hetzelfde aan als in Doom 3.

En ik ben ook nog niet overtuigd van de engine. Ja het ziet er ol afstand geweldig uit en ja de game loopt op 60fps... maar ik heb meer dan genoeg textures gezien die er van dichtbij gewoon niet uitzagen

9. Death-Glare

Death-Glare Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het racen in Rage is toch wel erg makkelijk op normal! Wat voor invloed heeft het op mn achievements als ik de difficulty verander naar hard?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Niks voor zover ik weet. Wat voor invloed denk je dat het heeft dan? :confused:

11. Death-Glare

Death-Glare Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel, 'complete the game on normal, hard difficulty' etc. Ik heb nu 9 uur in het spel zitten op normal. Stel dat ik de settings op hard zet, krijg ik dan op het eind ook de bijbehorende achievement of alleen die van normal?

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  12. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou daar niet meer aankomen in je eerste playtrough, dadelijk loop je de "normal" trophy nog mis ;) Uit ervaring met andere games mag je niet aan deze optie komen, anders word die niet meegeteld.

Nu 10 uurtjes erop zitten, moet zeggen SUPER game! Het loopt allemaal als een trein. Races waren iets te makkelijk, maar het speelt allemaal lekker weg. Grafisch soms echt mindblowing en dat met 60 fps. Hier mogen sommige developers nog eens een voorbeeld aan nemen! Vind het trouwens een slimme manier om textures later in te laden van datgeen wat je echt in beeld ziet. Na een paar uur spelen valt dit niet meer op, maar als je door dit deze grfx kan krijgen op 60 fps, mogen ze dat met elk spel wel doen van mij!

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Op het internet zingen overal geluiden rond dat dit een oude shooter is met moderne graphics maar voor mij is dat een goed ding. Eindelijk een game waarin de AI klopt en waar het nog om leveldesign gaat. Natuurlijk zijn de levels niet zo groot als bij de far cries van deze wereld maar het speelt heerlijk zeg. Eindelijk weer eens een shooter die je uitdaagt en waar de gameplay klopt. Het verhaal is behoorlijk cliche maar de focus in deze game ligt dan ook op de gameplay en niet op de randzaken. Dit is een shooter pur sang met een geslaagd race gedeelte en het werkt allemaal prima. Qua design en verhaal hebben we allemaal wel eens originelere dingen gezien maar wat is het genieten van de shootouts zeg. Verschillende soorten vijanden die qua stijl daadwerkelijk van elkaar verschillen zonder dat er een partij irritant wordt (flood anyone?), de game is heerlijk pittig maar door dat je een volledig arsenaal met je mee sleept heb je legio opties om de uitdagingen te lijf te gaan. Ik heb serieus al tijden niet meer zo genoten van een shooter. Dit voelt veel frisser aan als de vreselijk gescripte singleplayers van de meeste shooters. Ik kan me dan ook niet vinden in de vele verhalen op internet waar in wordt aangegeven dat dit verouderde shooter is.

14. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    200% met je eens! :thumbs:

15. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een uurtje gespeeld, maar OMG wat ziet deze game er goed uit!! Door deze game verlang je gewoon naar de volgende generatie consoles...! Bij het verhaal merk je dat deze ontzettend lineair is, hoop dat dat nog een klein beetje veranderd. Maar dit is typisch zo'n game waarbij je zegt: "het oog wil ook wat" waardoor andere elementen op een veel lager niveau mogen zitten dan je bij andere games zou accepteren ;).

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Met Bethesda als uitgever en ID als ontwikkelaar verwachtte ik toch wat meer dan dit hoor. ;)

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    volgens mij spelen jullie te weinig, fokking fijne shooter dit,.. in tijden niet meer zo'n lekkere shooter gespeeld.!! \o/\o/\o/

18. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het ook lekker wegknallen hoor.

Speel hem dan wel op de pc, maar dat maakt natuurlijk niks uit.

Wat ik wel vond is dat je met dit spel wel een beetje moet inkomen. Het is in het begin wel erg veel van A naar B reizen en weer terug.

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik zit nu bij een heel klote stukje. Ik zet het wel even in een spoiler.

Ik zit nu in die Shrouded Bunker (waar je met die RC autootjes dingen moet opblazen). Ik zit nu bij een stukje dat er één hele sterke gast is, die heb ik gekilled met zowat al mijn ammo, maar vervolgens komt er nog één. Hoe moet je die ooit killen?

Deel Deze Pagina