Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Maar volgens mij kosten die kaarten op dit moment 3000. Dus een stuk goedkoper dan nieuwe spelers halen in die formatie. Bijvoorbeeld Ivanovic voor 3k gekocht in die formatie is hij 10k waard. Zou me dus totaal 4000 schelen als ik een kaart zou kopen. Hangt dus van de speler af, het is dus niet per definitie de beste optie.
Gaat niet zo goed bij mij, ik maak alleen maar verlies En in de 59 minute vind ik ook niet echt wat. Wel Mcgeady voor 1k EDIT: Nu toch ineens wat winst: Ronaldinho: 6k gekocht > 8k verkocht McGeady: 1k gekocht > 1,6k verkocht
4-1-2-1-2 kaarten gaan voor 7k (vorige week), zit natuurlijk wel geld in als je spelers voor bijv 10k inkoopt, 7k aan formatie kaart uitgeeft en weer kan verkopen voor 20+k.
Maar het staat toch gewoon niet. Al die donkergroene vakjes. Ik moet alles lichtgroen hebben hoor. Maar die formatiekaartjes zijn volgens mij niet voor minder dan 8k te krijgen op dit moment. Prijs gaat hard omhoog.
Banweezy dat is je eigen obsessie. Ik vind het er prima uitzien, donkergroen. Zolang het maar niet rood is. Daarbij is mijn formatie gewoon te duur om overal lichtgroen voor te kopen, wat ook onnodig is. Zal wel 3 spelers verkopen en dit nieuw aanschaffen zodat ik ook op de 100% chemistry zit.
Degene die sneller zijn: Skrtel 71 pace Kompany 73 pace Toure 75 pace Luiz Pace 79 Alleen skrtel is goedkoop maar is ook "maar" 80 @tan united hoe kijg je die zo goedkoop cambiasso 1k, en die 4-1-2-1-2 enzo?
ik koop eerst 41212 manager kaarten voor 300 400 en dan ga ik de markt op bv cambiaso is 7tot9k (ik ruil die kaartn 41212 of het playercards zijn, die zijn rond de 8k) vorige week had ik 3x neymar voor 20k je moet wel mazzel hebben dat ze het accepteren, zou t niet via webapp doen dan gaan je bidcoins wel snel.
Whahah verry sloegie... Maar de meeste trappen er toch niet in en ehh, ik zie niet eens 4-1-2-1-2 kaartjes obder de 500 maarja met 4-3-3 en 4-4-2 is zelfde ongeveer toch?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#rqPpuAxgbbCFZ http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cAtSM7jXbbCF4 teams tot nu toe.
ken je proberen maar 41212 werkt het beste. nee je moet er echt mazzel mee hebben, maar veel moeite kost het niet dus je ken het proberen toch Ik heb denk al een stuk of 10 cambiasso s 2 anelkas en 3 of 4 neymars ermee gekregen
Kan je temas niet bekijken maar zijn vast chil haha heb op dit monet 2 manager kaarten 4-1-2-1-2 (550) en 4-2-2-2 (450) ik heb ze nu allebij op een speler(dus 2 spelers) +600 coins(op milner) die verkoop je voor 5.5k dus ong 4k winst als lukt haha Edit : ok dankje, en dan bij hoeveelste minuut 59? Omdat je dan eet dat ze online zijn of wat?