[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Men kan niet zomaar gemakkelijk jouw account hacken. Dan ben je waarschijnlijk gephished of gesocial engineered, maar dat is dan wel je eigen schuld haha.

    Daar moest je op drukken en activaten (oid.) en dan kreeg je hem. Stond ie bij my packs in de store.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.482
    Leuk Bevonden:
    5.081
    Mwah, ik had een uniek wachtwoord voor het account, en ik weet zeker dat ik die nergens anders heb gebruikt of gegeven. Nouja, maakt ook niet zoveel uit.
     
  3. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, ik zie het idd staan bij my packs. Thnx.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Siemenn, stop gewoon met praten over glitches, exploits of weet ik veel. Zoek maar ergens anders naar een code want hier interesseert het niemand iets. De game verzieken doe je maar ergens anders.
     
  5. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    IF Lewandowski in een pakje. \o/ _O_

    Hoe zit het precies eigenlijk met die IF spelers. Nu is zo'n IF Lewandowski best duur, maar blijft prijs over paar maanden hetzelfde? Of is het zo dat zo'n kaartje na paar weken/maanden minder waard wordt.

    Weet namelijk niet of ik hem nu moet verkopen of zelf even ga gebruiken en later ga verkopen.
     
  6. DennisDob

    DennisDob Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan of hij nog meer in form komt, als hij 5x in form is gaat de prijs wel naar beneden, maar als dit een unieke versie is niet. Prijzen zullen altijd rond de 10k minimaal blijven omdat ze volgens mij voor zoveel gediscard kunnen worden.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goeie man, zou je mijn PM inbox eens moeten zijn :lol:.

    Maar ik zal er niet meer over praten.
     
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wow je pm box helemaal vol, wat een held ben je. _O_

    Zoals ik al zei, hypocriet als de pest al die mensen.
    Allemaal klagen als je tegenstander de back knop gebruikt, maar op deze manier cheaten is natuurlijk niet erg.

    Komende dagen allemaal heel trots je team laten zien en patsen met hoeveel geld je wel niet heb.

    En maar klagen over die cheaters met hun back-knop natuurlijk.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zeg niet dat ik een held ben, ik probeer er alleen mee te zeggen dat er blijkbaar wel interesse voor is. Meer dan genoeg zelfs. ;)
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Man, als die jongen gratis pakjes wil krijgen lekker boeie. The fuck maakt jou dat nou uit? Of je nou 24/7 handelt en een uber team in elkaar zet of het via zo'n bug die door nalatigheid van EA (alweer) erin zit, moet hij toch zelf weten?
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Yay dan zal de markt wel weer binnen een paar weken verpest zijn ...
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sorry maar deze vergelijking gaat nergens over. Back button nak je je tegenstander mee. Je verpest hiermee de online ervaring van je tegenstander.

    De fut exploit nak je ea mee. En who gives a fuck. De gasten verdienen miljoenen en nog hebben ze hun shit niet goed voor elkaar. Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) dis bijna nooit op de webapp kunnen of fut via de console spelen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aanwezig, je hebt trouwens wel gelijk over EA. Wat een enorm trieste bende is dat zeg.. Zo'n groot bedrijf en ieder jaar weer (vooral de eerste week) enorm veel bugs en glitches :emo:
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zo moet het dus

    You need to have the special addition or ultimate edition of fifa for this to work.
    First make around ten emails on a site like yahoo or mail.com. Either write down all the emails and pass words or make them easy to remember. What I do is make one called hat@mail.com for example and then the next would be hat1@mail.com then hat2@mail.com etc. And make all the passwords the same.
    Next go on your main account and put up 10 bronze cards at high buy nows and make sure there all the same buy now.

    Then sign out your main account and create a new profile and join xbl. Use one of the emails you created. Go through all the options that come up until you get to the dashboard.
    Next start fifa 12 and wait for it to load go through all the start-up options till you get to ea sign up. When it asks you for the email you want for your ea account use the email and pass you use to sign into your main account i.e. the email and pass you use for the web app. If done currently a message should come up saying something like ‘we have successfully linked your ea account’
    or something along those lines.

    Now start up ultimate team and open your free starter pack and go through to the main menu on UT. There should be a red 3 or 4 next to store to show your free packs. Open the packs in the store and keep any good players and discard the rest you should have 4-8k and some decent players once you’ve done this.
    Finally go to auction search and search for one of the bronze players on your main account. Trade offer the coins and players. Delete the club and sign out. Repeat from step 3. Once you’ve placed all your trade offers go back on your main account and except them.

    If done quickly you can do 1 every 5 mins or so. Even if you get no one good in your packs you should still get around 70k.
    NOTE: You don’t have to delete the club, but each time you do this your connecting a ea persona to your account so if you have 40 persona all with UT accounts it could confuse the servers so I do it just incase. Found by shinyiow

    Kunnen mensen dan nu erover ophouden en gewoon weer praten over FUT zaken die er wel toe doen? :)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, maar meestal mag je die exploits nooit op XBW zetten omdat het illegaal is. Tenminste, bij de vorige glitches in FUT11 werden ze weggehaald, en mocht je het er alleen in de PM over hebben. ;)
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke site kan je de waardes van spelers zien in fifa UT ?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    www.ultimatedb.nl/
    Maar ligt er nu uit, volgens mij?
     
  18. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Deze vergelijking gaat wel degelijk op. Als jij denkt dat je alleen EA "nakt" (is dat een woord?) dan heb je het mis.

    Stel dat 2000 spelers (nog geen 1% van de spelers) deze truc gebruiken en die vervolgens 10 goede spelers krijgen dan "nak" je niet EA maar alle andere spelers. Als er ineens 20.000 goede spelers op de markt komen dan dalen de prijzen en heb je andere spelers "genakt".

    Dat was het laatste wat ik erover te zeggen heb.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  19. Ramon21

    Ramon21 Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent IF? en kan iemand mij simpel uitleggen hoe de 59 methode werkt?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In-Form, en over de 59min methode kan je een hoop vinden op google en waarschijnlijk ook op YouTube ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina