Heb mijn 120Mbps Ziggo terug laten zetten naar 40Mbps. Voor normaal internet gebruik is 40Mbps meer dan voldoende. De upload zou wel wat hoger mogen zijn met 4Mbps.
We krijgen hier ook glasvezel en we worden doodgegooid met zogenaamde leuke aanbiedingen Zolang de provider niet komen met een goede alternatief voor digitale televisie blijven wij bij Ziggo. Voor internet en telefoon heb ik geen glasvezel nodig.
Wij hebben gewoon glasvezel voor digitaal TV & Internet. Telefoon hadden we ook maar die hebben we afgezegd omdat we meer onze mobiele telefoons gebruiken.
Dit ben ik bij nog geen enkele glasvezel provider tegen gekomen. 25 analoge zenders ( vind ik niet belangrijk ). 120 digitale zenders. 17 HD zenders. TV Gemist. 100 films en 15 complete series per maand via Video OnDemand (gratis). Vind dat de Glasvezel providers zich alleen bezig houden met internet. Elke idioot die we hier aan de lijn of deur hebben gehad hadden het maar over 2 dingen. 1. Meer analoge zenders dan Ziggo. 2. Supersnel internet. In 2 dagen tijd 2x KPN aan de lijn gehad of we AUB niet wilde overstappen
Ik heb een vraagje over glasvezel: Een aantal dagen geleden zijn de graafwerkzaamheden bij ons in de straat afgerond. Dit betekent dat er nu zo'n oranje draad bij de voordeur boven de grond komt. Nu vraag ik me af hoe lang het ongeveer nog duurt, voordat we daadwerkelijk glasvezel hebben? Misschien zijn hier mensen met ervaring en weten nog hoe lang het bij hen duurden?
Bij ons hebben ze gezegd dat zodra het er ligt, je meteen ervan gebruik kan maken (mits je een abonnement erop hebt natuurlijk)
Dat lijkt me heel sterk. Het kan wel in de straat liggen, maar het moet natuurlijk nog wel naar de meterkast in een glasvezelmodem.
Hier in het (Leukste dorp van Overijssel) zijn ze nu bezig met het plaatsen van de 6 verdeelstations. Je zou kunnen informeren of jouw verdeelstation al operationeel is of nog helemaal leeg staat. Volgens Lijbrandt kon het hier tussen de 1/2 of 1 jaar duren en volgens KPN had ik binnen een 1/2 jaar een werkende aansluiting.
he hallo, heb ff vraagje, ik heb nu glasvezel abbo 50 down en 50 upload, ik wil nu wat goedkopers hebben en het liefst van upc nou wou ik vragen of dit 25 down en 1,5 up van upc wat is? merk ik daar veel van? kwa download niet zoveel? en kwa connectie snelheid? maar upload waarvoor gebruik je dat veel? ik doe voornamelijk veel internetten en muziek downloaden, ook veel gamen xboxlive.( ik ben 99 % de host bv met games als call of duty, dat zal wel aan me upload 50 mb liggen?) en is die 1,5 mb upload van upc wel wat dan? alvast bedankt
Ik zou het zo houden eerlijk gezegd, het verschil tussen 50 en 1,5 is echt groot. Hoeveel betaal je nu voor 50/50 dan?
1,5 upload is genoeg voor gamen en XboxLive. Je zal alleen niet zoveel meer host zijn, en je mails met grote bijlages duren alleen wat langer. Muziek downloaden zijn ook de hoeveelheden niet qua MB, dus overstappen zou geen verkeerde stap zijn.