[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo op de gamescom gespeeld. En... vond er helaas weinig aan. Mocht een stukje spelen ergens binnen en dan voornamelijk wat schietwerk wat zo uit deel 1/2 had kunnen komen. We zullen zien...

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ook niet echt warm van alle beelden die ik tot nu toe gezien heb. Mass Effect is waarschijnlijk mijn favoriete gaming franchise, maar toch doen de beelden voor deel 3 mij eigenlijk niets. Maar voor die actie heb ik nooit echt warmgelopen, het gaat vooral om de personage's, verhaal, dialoog, setting, sfeer, muziek, etc. Hopelijk doet BioWare dat weer helemaal goed en laten ze zich niet teveel meeslepen met het actie/shooter gedeelte.

Alleen gezien de setting (full out war), ben ik nog een beetje skeptisch. Maar van deel 2 hebben ze ook nog een topper weten te maken, ondanks dat ze het meer actie-gericht hebben gemaakt, dus ik blijf nog enigszins optimistisch. We zullen het zien, voorlopig genoeg andere games te spelen dus maakt me niet echt uit dat het nog zolang duurt.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

FemShep.

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerder crackshep, mens had zo een vampier kunnen zijn.

6. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ga ik wel mee spelen in mass effect 3 ;)

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik speel zowieso met een femshep; die pakjes zijn niet gemaakt voor mannen.8)

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mass Effect 3 is te bezichtigen op First Look in Utrecht op 1 en 2 Oktober trouwens. Twintig minuten demonstratie en geruchten over een public demo. Shiiiiiiiiit, dik die public demo checken als het publiek nog niet naar binnen mag. :cool:

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Originally Posted by EA:
    2:37 Andy Katkin:
    Aaryn Flynn, General Manager, BioWare Edmonton is now on stage to talk about Mass Effect 3.

2:38 Andy Katkin:
    Unfortunately the ME3 presentation is also under embargo so we won’t be able to share the news being announced here at the Vegas Game Show. Sorry folks!

2:38 Andy Katkin:
    I’ll give you a hint … its big news that a lot of you have been eagerly awaiting. Check back in a few days for more on this exciting announcement.

2:53 Comment From TheDCD
    Do you know when that Mass Effect info will be announced officially?

2:53 Andy Katkin:
    I don't believe the embargo date has been made public, but I think I can go out on a limb and say soon... within the week!

Multiplayer reveal? :{
    Wii U versie ? :)

Zou het niet weten anders....

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=446596

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    What the fuck is dit nou...

Onderaan het plaatje...multiplayer?!!!!

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer of geen multiplayer, het maakt mij eigenlijk niet eens zoveel uit. Zolang de focus maar blijft liggen op de single-player ervaring.

Maar ze mogen wel gewoon eerlijk zijn.

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog het vervelendste, multiplayer wordt niet bevestigd, maar als er naar gevraagd wordt, ontwijken ze de vraag gewoon met vage antwoorden. Niet tof.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    + 1 naast het feit dat er gewoon geen MP hoort in Mass Effect. Het voelt zo opgedrongen aan en 9/10 MP's vandaag de dag is toch niet goed. Handjevol, maar het zullen wel weer zeikerige minderjarige MP's Hobo's zijn die dit dan weer willen. Geen goede zaak. Alles moet gewoon SP in Mass Effeect, anders is voor mij een beetje het ''Mass'' gevoel er af. =(

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Well said! :cool:

Weet je, die hele FemShep vind ik eigenlijk maar niks, ze ziet er een beetje uit alsof ze net uit een inrichting komt met rode spoeling, John Shepard heeft tenminste een bepaalde coolheid in zijn uitstraling al game ikzelf niet met hem, maar de blonde chick vond ik eigenlijk wel de betere, ziet er iets meer natuurlijker uit waar het rode haar bij deze een beetje te nep aandoet, maarja het is dan ook nog maar een Artwork dus we zien wel.

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag hoor, kan me ergens nog een nieuwsbericht herinneren dat multiplayer werd ontkent. Als dat de killer new feature is mogen ze hem houden!!

Wellicht dat coop wel vet kan zijn. Een dan biotic, de ander sentinel en gaan met die banaan. Maar MP in de zin van deathmatch is voor mij echt not done!!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bioware ontkende het aan alle kanten in een recent interview, het zou ten koste gaan van development tijd aan de campaign en dat wilden ze niet. Dus tenzij er een volledig ander team op gezet is...moet dit iets anders zijn.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

fuckfuckfuckfuck

fuck

:mad:

godver...

(ik ben er niet blij mee)

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat 90% van de gamers (die deel 1 en 2 hebben gespeeld) er niet blij mee is :mad:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben zó bang dat ze deze even hard gaan verpesten als Dragon Age II. :mad: Ik durf de game bijna niet te kopen, kunnen ze het in mijn hoofd tenminste niet verpesten...

Bioware...fuck you.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ze gaan echt geen nieuwe mensen aantrekken om de game te kopen door de MP, die blijven wel gewoon CoD spelen. Flikker gewoon op en geef de fans een geweldige singleplayer avontuur. Ga daarna maar lekker de franchise uitmelken met multiplayer spin offs. Zal wel door EA komen, waarom heeft Microsoft Bioware niet gekocht toen het nog kon, sukkels.

Heel misschien is het wel co-op, als in iemand die online je squadmate overneemt. Eerlijk gezegd klinkt dat wel tof. De een is Shepard, Dulle is dan Grunt en Yellow is Tali. 8)

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina