[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach ja, scheidsrechters zijn mensen die fouten maken hè? :p
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Hmmm apart.... Ik heb een 360 slim, 1080p tv, xbox op 1080p en geen last van die bug (demo alleen nog maar kunnen spelen). Mijn neefje heeft mijn oude xbox (wel HDMI), heeft een 1080p tv, maar gebruikt 1080i component en heeft wel last van die bug (demo). Theorie zou dus kunnen kloppen, ware het niet dat het ook voor de 'oude' witte hdmi xbox geldt. Kan hem vragen of hij die xbox ff hdmi wil testen 1080p, wie weet daarmee opgelost.
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard een foutje is niet erg vind dat wel realitisch maar als je echt op gaat letten merk je gewoon dat het niet realistisch is en dat er elke wedstrijd wel meedere fouten worden gemaakt.

    Soms heb ik ook weleens mijn vragen bij achter ballen (waarvan ik denk nou dat zou misschien weleens een corner zijn) maar goed, Konami is zo slim geweest om dat stukje herhaling niet terug te kunnen zien.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet of die potjes waar je het over hebt tegen de CPU zijn of tegen mensen?

    Ik vind tegen de CPU spelen eigenlijk niet zo heel tof. De CPU is belachelijk goed, heel frustrerend. Ik speel op topplayer, maar het is gewoon niet te doen. De CPU slacht me niet af hoor, maar winnen lijkt praktisch niet te doen. Als ik 3-1 voorsta in de 80ste minuut, dan kun je er donder op zeggen dat ik gewoon 3-3 speel of nog verlies. Gisteren wel 4x gehad. Dan krijg ik 4 vrije trappen tegen, en die gaan er dan allemaal in. Je kunt ook bijna nooit een leuke actie maken, ze hebben je praktisch altijd door. Gaaaaaaap..

    Misschien moet ik meer oefenen hoor, maar ik vind het maar raar. Dan speel je met Malaga tegen Athletico Madrid en AM speelt dan plots alsof ze Barca zijn, maar dan nog even een heel stuk beter. WTF?

    Tegen mensen is het dan wel weer heel erg tof, dan openbaart zich de kracht van deze game. Je kunt heerlijk voetballen, nu de CPU niet aan je plakt als zaad in een badkuip.

    Overigens is de keeper een stuk beter na de patch, niveau PES 2011. Hij maakt absoluut nog weleens een enorme fout, maar dan heb ik het over eens in de 10 wedstrijden. Verder keept hij goed, en laat hij weinig ballen door die hij moet hebben. Het gebeurt wel, maar ik verlies geen wedstrijden omdat mijn keeper staat te prutsen. Dat heb je dus eens in de 15 wedstrijden.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Atletico is ook beter dan Barca! :9
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    :lol:
     
  7. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeay sure!_0/
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je zou het wel gaan denken. Nee, ik vind het echt heel frustrerend. Ik zet hem lekker op professional en als dat niet lekker loopt, gaat hij gewoon op regular. Moet wel een beetje leuk blijven, aanvallen gaat ook wel prima. Verdedigen is alleen niet te doen tegen de CPU. Je kan wel niet willen happen, maar de CPU stuurt je alle kanten op. Er zal vast een manier voor zijn, maar ik vind het verdedigen zeer gaar gedaan. Die training voor het verdedigen slaat nergens op, binnen 3 seconden weet je hoe het moet in de theorie, maar speel dan maar eens op topplayer tegen spelers die + 80 aan ability hebben voor het dribbelen. Bye bye, zwaai zwaai. Er zit geen leercurve aan, het verdedigen werkt gewoon niet goed genoeg als je tegen de CPU speelt.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel enkel tegen de CPU, de moeilijkheidsgraad vind ik niet eens zo een probleem want ik hou wel van een uitdaging maar zoals ik zei met genoemde punten vinden het spel zwaar ondermaats.

    Keepers vind ik nog steeds klote, gisteravond geprobeerd en wederom met simpele rollertjes is mijn keeper geklopt.
    Kijk foutje kan altijd gebeuren van de keepers etc, maar het gebeurd serieus te vaak.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel de demo op Prof, omdat de keepers ruk zijn. Heb dan nog een beetje het idee dat ik iets kan voorkomen. Tegen snelle spelers, Bale, Eto'o, etc. moet je inderdaad niet te vroeg happen, want dan zijn ze je voorbij. Vaak schieten ze de bal dan nog met een pisschotje langs de keeper.

    Daarom zei ik eerder al dat ik het spel sowieso niet op Topplayer ga spelen (vanwege de keepers). Nu blijkt dat de keepers wel degelijk zijn gefixt (nog niet 100%), ga ik het uiteindelijk toch wel ff proberen.
     
  11. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken de problemen hier wel. Keepers zijn nu stukken beter maar ik mijn keeper al vrij lompe dingen zien doen zoals een bal in eigen doel stompen. Dit terwijl de keepers van de tegenpartij soms onmogelijke ballen uit het doel halen.

    Foutjes ok, maar dan moet ik er ook wel een keer voordeel van kunnen hebben...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat vind ik dus niet, ik zie de keeper van de CPU ook fouten maken waaruit ik voordeel haal. Ik scoor weleens een goaltje waarbij ik toch echt duidelijk zie dat die bal er niet in had gehoeven. Ik merk weinig verschil met de keeper in PES 2011, die ook hier en daar een foutje maakte, aan beide kanten.
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact, het is eigenlijk te gek dat zoiets in huidige games nog kan, tijd om plaats te maken voor nieuwe mensen daar bij Konami.

    Ea heeft het wat betreft wel iets beter voor elkaar met keepers. (maar dat spel is verschrikkelijk sloom)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap het niet, ik heb er echt geen last van. Ja, ze maken weleens een foutje, maar het is echt niet anders dan in voorgaande PES delen.

    De keeper van Fifa is oveirgens ook best gaar, die komt namelijk zelden tot nooit goed uit. Hij wacht heel lang, je moet altijd zelf op uitkomen drukken, anders blijft die drol gewoon staan en doet 2 stappen als de tegenstander al in de 16 is. Je hebt niet altijd tijd om de keeper uit te laten komen. Bij een echte doorbraak van je tegenstander wel, maar als dat niet zo is, dan is het fijn als de keeper wel goed positie kiest.
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorgaande PES delen heb ik niet zo een drama keeper als nu gehad, een rollertje wat simpel te houden is, en waarbij ik het idee krijgt dat hij zich liever niet beweegt.

    Keepers van Fifa zie ik dat niet doen, heb meerdere games op Fifa 12 gespeeld, en op de keeper heb ik totaal geen aanmerkingen.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook FIFA 2012 gespeeld, de keepers zijn daar beter dan bij PES 2012, behalve met uitkomen vind ik. Bij PES zijn ze niet geweldig, maar ik zie weinig verschil met voorgaande edities. Misschien komt dat nog hoor, het testen is nog niet klaar
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Wat bedoel je daarmee?
     
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand weet wat hij bedoelt. |:-
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik wel, hij bedoelt dat ie blijft testen, als in dat ie nog meer potjes zal spelen om te kijken hoe de keeper reageert.

    Gisteren nog even gelachen met de PES2012 demo, paar potjes tegen mijn vriendin gespeeld, op een gegeven moment ging ik vanaf 40-50 meter schieten en meer dan de helft was raak...
    De keeper is echt om te huilen in de demo.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja lijkt me sterk dat ik een andere versie heb, maar ik ga hier geen onzin verkondigen.
    Vind het gewoon jammer dat simpele rollertjes fataal zijn voor je keeper.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina