Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Probleem zal de 24p player cap zijn.

Simpel:
    2 jets = 2 players (+ 1 die 'staat te wachten om in te stappen')
    2 tanks = 2 - 4 players

Dus je bent dat zeg 6 players kwijt. Dan heb je er in een FULL LOBBY nog precies 6 infantry over. Verdeeld over 3(?) objectives???

Te weinig.

Die map grootte of de gfx is niet zozeer het probleem op console. Het is de 24p player cap. Bij Rush heb je niet zo'n probleem, maar een 'groots' BF gevoel zal je met 24p nooit krijgen imho.

(dus moet je daarvoor op de pc wezen. ... Dat BF3 op console lekker schiet, daar ben ik wel van overtuigd)

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    is de BETA nu afgelopen , 12pm CET toch ?

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij wel

4. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen doe je XBOX, PS3 of PC aan en check het..

5. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had je met BC2 ook al op grote maps. Bijvoorbeeld 2 tanks met 2 man per tank, dan nog 2 man in de heli waardoor je al 6 man kwijt bent. Dan staat er nog iemand te wachten op de heli en de rest, op één na, is sniper.

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    gaat een beetje moeilijk op me werk ;)

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Mee eens dus.

Daarom is denk ik Rush 'uitgevonden' ... om met 24p er nog wat van te maken. En dat werkt. (en mijn eigen favoriet MoH deed er met CombatMission nog een schepje dbovenop, nl nog een objective weghalen, dat r maar 1 obj overbleef ... man, dat gaf waanzinnige shootouts, want ook nog eens geen vehicles, dus dat was 12 inf versus 12 inf ... gaaf ... het 'Metro' effect eigenlijk, maar dan met 1 obj ipv 2. Alleen zonder vehicles vraagt een BF speler zich wat of dat wel BF is, dat probleem had je bij MoH dus niet)

Tis jammer dat er geen 32p uit was te persen, dat had allicht wat gescheeld, voor conquest that is.

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ow haha, naja ik weet et ook niet, lig nog in me nest met een laptop ! :p

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Jup, Beta is voorbij. :mad:
    Dan maar weer terug naar BC2 en Blops.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nu al afgelopen? Ik dacht dat het toch de 18e zou duren ?

11. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Team Deathmatch keert terug in BF 3

After a long break from the series, the Team Deathmatch game mode is finally returning in Battlefield 3. The objective is simple: two teams of 12 players are pitted against each other on a tight, infantry focused map. Team Deathmatch is available on all maps.

Battlefield 3 co-op features
    6 unique missions separate of the main campaign. Levels will vary from stealth missions to large battles.
    Co-op campaign length is about 3 hours.
    Co-op missions are dynamic, with varying difficulty, giving them a high replay value.
    Weapons unlocked in co-op can be used in regular multiplayer. _O_
    Players will be able to revive each other if they die.

Bron: http://bf3blog.com/battlefield-3-game-modes/

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat ik mijn stats kwijt ben na deze Beta was rank 43 :p Nu moet ik straks weer helemaal opnieuw beginnen, die ranks vond ik trouwens wel snel gaan zeg bijgeleken BF 1943.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Levellen in de beta was sneller dan dat het in de uiteindelijke game zal zijn.

14. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wat een geak zeg :b:. Veel vrijetijd zeker?

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vandaag de Limited edition (die met die BF2 maps) pre-ordered bij Amazon voor +/- €45,-.

Heb de Beta niet gespeeld maar ik heb wel vertrouwen in Dice. Speel al sinds BF1942 en heb sindsdien van BF2, Bad Company 1 en 2 en BF1943 erg genoten.
    Zal wel goed komen denk ik.

16. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mailtje van mediaoffer geen limited edition. Volgens hen gaan die naar de grote leveranciers, wie zijn dat dan (MM,saturn?)? Wil wel een limited dus dan annuleer ik deze wel.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat zou je inderdaad denken, maar valt best wel mee hoor. Ik zorgde er gewoon elke keer voor dat ik meer kills dan deaths had en dat ik support (gasten voorzien van kogels) was. Op die manier ging je heel snel ranks omhoog, mijn vriendin vind het namelijk niet leuk als ik Battlefield speel dus ik game dan meestal alleen s'nachts van 1 tot 2 ofzo, daarnaast ben ik zelfstandig ondernemer dus als ik de hele dag Battlefield wil spelen kan ik dat doen maar kost mij veel centjes.

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zo, limited edition 360 versie gepre-ordered. :)

Over de mensen die vrezen dat het te leeg wordt voor 24 spelers, de mappen worden getrimmed op de consoles. Dit betekent niet dat de mappen twee keer zo klein worden, maar dat bijvoorbeeld grote vlaktes aan de randen van de maps niet te bereiken zijn (behalve dan met de jets).

Voor degene die vroeg waar Rush vandaan komt, de originele Rush mode uit Bad company 1 had juist een benadrukking op voertuigen en chaotische battles. Het betrof altijd een klein deel van de map waarin vooral de attackers een enorme hoeveelheid voertuigen kreeg.

Ik herinner me een map waarin attackers 3 tanks, 1 heli, een mortar, 2 jeeps, en een boot kregen als spawn vehicles. De defenders kregen een paar tanks met anti-air en een jeep dacht ik. En naast die map Oasis natuurlijk. _O_ Dit maakt het zelfs met 24 spelers een nogal grote battle met veel explosies en vehicle geweld.

Helaas was dit gevoel bij mij weg in de Rush mode van Bad Company 2. Daarin concentreerde Rush zich meer op infanterie, vooral maps als Nelson bay, waar je bijna helemaal geen vehicles hebt. Ook waren jeeps een stuk makkelijker kapot te krijgen.

Het ziet erna uit dat Battlefield 3 bij Rush dezelfde kant opgaat. Jammer, ik vond het destijds in Bad company 1 een leuke gametype. Natuurlijk was het een lange tijd de enigste gametype in Bad company 1, maar dat neemt niet terug dat ik nooit dezelfde 'feel' heb gekregen in Rush in Bad company 2.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik vond de beta tegenvallen, gaat 'em toch niet worden.

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet wachten op de retail versie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina