Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wat mij trouwens opvalt is dat forzamotorsport.net de laatste tijd niet ge-update wordt voor wat betreft de auto's en tracks. Al ruim een week is het akelig stil......

En ik hoop m dit weekend te kunnen spelen. Bestelling ook bij Wehkamp (LCE) al in juli gedaan. Ben benieuwd..... Zal vanavond ff de bestel-status nazien.

2. Djinnax

Djinnax Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook maar besteld.
    Lang zitten twijfelen of ik hem bij Dixons zou bestellen voor € 49,99 (kreeg gister toevallig folder in de bus) of dat ik toch de LE zou kopen.

Heb nu toch maar de LE besteld via de Wehkamp. Geen ervaring met de Wehkamp. Ik mag hopen dat ik de bestelling op de release binnen heb, want ik moet deze game gewoon vrijdag spelen :)

Heb gekozen voor acceptgiro. Dus krijg de acceptgiro met de bestelling meegestuurd.
    Als hij voor de release nog niet is verzonden annuleer ik daar de bestelling.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook dat ik de LCE gewoon bij MM ofzo kan oppikken vrijdag. Anders morgen even pre-orderen bij Gamemania.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met die LCE, zitten daar alle 'extra' auto's in die er te verkrijgen zijn met pre-orders? Soms krijg je namelijk een CR-Z of 1serie M erbij, die zie ik bij de LCE niet staan..
    Argh! Waarom ben ik ook zo'n zeikert haha

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom verkopen ze niet gewoon 1 versie.
    Alsof er mensen zijn die 2 versies kopen voor die ene auto 8).

6. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    GM kun je vergeten want die zijn helemaal uitverkocht met de LCE.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik vind het sowieso kut..gooi gewoon alle auto's in het spel zodat iedereen er plexier van kan hebben net als die unicorns -.-

maar heb iig mijn "normale" forza pre-order geannuleerd en heb bij http://www.gamerzparadize.nl de pre-order geplaatst. op de site kon ik forza niet vinden maar via budgetgaming wel en heb ze even gebeld en als het goed is hadden ze hem nog :)

#blij

Klopt en heb ze net gebeld ze zeiden dat LCE alleen voor pre-orders is dus niet in de winkel komt en ook dat ze dat nooit gepland hadden(weet niet of dat alleen voor GM geldt denk et wel), ik zou sowieso mediamarkt ff bellen of ze daar wel eens de LCE gaan verkopen als je hem wilt hebben
    //als je belt kan je het antwoord van ze ff hier plaatsen

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  8. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Nu in speciale Limited Collector’s Editie mét:
    - de VIP Car Pack (2011 Bugatti Veyron Super Sport / 2011 Ferrari 458 Challenge / 2011
    Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera / 2010 Noble M600 / 2011 RUF Rt 12 R)
    - de limited 'Launch Bonus' car pack (1965 Ford Mustang GT Coupe / 2011 Koenigsegg Agera / 1997 Lexus SC300 / 2011 RUF RGT-8 / 2011 Tesla Roadster Sport)
    - een add-on pack met 10 auto’s van 'American muscle cars'
    - custom-designed BMW auto’s van de 'Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge'.
    - VIP lidmaatschap status binnen de Forza community, inclusief speciale erkenning in nieuwe community features, leaderboards, ForzaMotorsport.net en meer.
    - een boek getiteld 'Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,' geschreven door het 'Top Gear' team. Het is een 96 pagina tellend boek welke de in game auto’s van de 'Autovista experience' beschrijft en bevat beelden uit de game en Top Gear foto bibliotheek.
    - een vinyl sticker set met de logo’s van 'Forza Motorsport 4,' 'Top Gear' en Turn 10

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar dus niet de Honda CRZ en BMW 1 Serie M die je bij de GameMania krijgt? Vreemde LCE dan, niet eens helemaal compleet en ontbreekt dus auto's die je bij de normale editie wel krijgt. Me no snap.

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    alleen in engenland -.- fucking idioot eingelijk dat ze het zo doen

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het word steeds gekker met exclusieve content, pre-order bonusshit, DLC's etc. :mad:

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    +1

Ze maken het wel lekker ingewikkeld op deze manier. Zie het wel wat ik straks allemaal heb en mis.

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    als ik me game maar niet mis.. want heb wel weinig vertrouwen in dat gamerzparadize hem nog heeft :confused: maarja

ik denk zelfs dat ik hem niet krijg.. want als ik op hun site zoek kan ik de LCE nergens vinden alleen de normalen.. maar via budgetgaming kom ik er wel.. kutzooi ik had eerder moeten pre-ordere

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maar bij die LCE krijg je weer geen Giulietta, die wil ik :mad:

Ik wacht gewoon totdat Amazon die code stuurt voor de Giulietta en dan stuur ik hem terug :lol:.
    Koop ik de LCE bij Wehkamp.

WIN

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij staat er twee keer op geloof ik. Wie een guide maakt met alle uitgaven, pre-order locaties en bijgevoegde DLC verdient in mijn optiek een krat bier. Misschien wel twee.

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    en wat je waar krijgt en wat niet en wat zit die bmw nou alleen in de LCe of ook in de normale..

pff doe mij maar weer gewoon een versie.. en dan alleen maar DLC ofzo

20. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is volgens mij ook voor het eerst dan een limited edition ook echt een limited edition is. Hij is bijna bij iedereen uitverkocht!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina