[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dood volgens mij, waarschijnlijk nek gebroken als ik het zo nog eens terug kijk. :p

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Haha. :9

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Morgen EP 13!

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De laatste van het seizoen?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Yes. Dus dan weer lang wachten.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Heeft Walt het wel of niet gedaan? Kan het niet specifieker maken omdat ik vergeten ben hoe de spoiler tags werken.

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon even iemand quoten die bepaalde opmaak heeft gemaakt en je ziet hoe diegene dat gedaan heeft ;)

je doet het overigens zo (zonder de spatie)
    text [ /spoiler]

benieuwd naar de laatste ep. Is ie vanavond ook al in hd binnen te halen?

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Shit, ik doe altijd de / andersom....

Wat ik dus wil vragen:
    Heeft Walter dat jongetje vergiftigd? Het is namelijk zeer onlogisch van Gus om terug te lopen naar de garage en daar gaan staan twijfelen om zijn auto in te gaan of niet. Hij heeft totaal geen reden om te bedenken dat iemand hem daarheen heeft gelokt om hem iets aan te doen, tenzij hij niet degene is die het jongetje vergiftigd is. Als hij wel een reden heeft om dat te bedenken, dan heeft het ook totaal geen zin om terug te lopen naar de garage.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een waarschuwing, er staan aardig wat spoilers op internet. Sommige weet ik niet zeker of ze waar zijn, maar 1 plaatje (dat de volledige aflevering verraad) is uitgelekt en wél zeker weten waar. Pas dus op als je fansites etc bezoekt.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik dus gezien :mad:. Dat heeft de aflevering voor mij minder spannend gemaakt. Maar desalniettemin echt een heerlijke aflevering! :b:

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een geweldige aflevering. _O_ _O_

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ben heel benieuwd, maar eerst nog even flink studeren. Vanavond met een koud biertje en bakkie popcorn kijken :)

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    T-e-r-i-n-g wat een final!!!!!!

en dan Lily of the Valley aan het einde... heeft ie dus toch Brock geprobeerd te vergiftigen!

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wel een oké aflevering..

maar helaas lang niet zo geniaal als dat sommige series weten te eindigen *mompelt iets van dexter, degene die dat hebben gevolgd weten wel welk seizoen ik bedoel*

15. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het juist een waanzinnige aflevering. Je kunt wel met een enorme cliffhanger eindigen, zoals 2 afleveringen geleden maar dat vindt ik altijd een beetje cheap.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, cliffhangers vind ik heerlijk. Maar dit einde is ook gewoon geniaal. Misschien wel spannender. Want ben nu enorm benieuwd hoe het verder gaat! Breaking Bad is in alle opzichten beter dan Dexter trouwens... mijn mening.

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook niet altijd tegen een cliffhanger, maar na vorig jaar vond ik dit een beter optie.
    Ben vooral benieuwd wat er met Mike gaat gebeuren. Die zit nog in Mexico te helen van z'n verwondingen. Hij zal hoe dan ook terug komen, zal die dan voor Walt/Jesse werken of blijft die loyaal aan Gus en consorten?

Vraag me ook af wat Skylar nu gaat doen. Die dacht volgens mij niet dat Walt zo diep in de shit zat en dit soort dingen kon doen.

En in hoeverre zijn er nog sporen die leiden naar Walt en Jesse? Ze zijn zo vaak bij die wasserette geweest met zoveel camera's etc.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Mike was vrij close met Jesse maar mocht Walt nooit. Dus daar zie ik nog wel wat frictie komen. Denk dat Walt op 1 of andere manier door wilt gaan met meth koken omdat hij het grootste gedeelte van zijn geld kwijt is. Of zou hij er echt genoeg van hebben gehad op dit punt en leve van de inkomsten van de wasserette? Gewoon echt super benieuwd wat er gaat gebeuren. Heel vervelend dat je geen flauw idee welke kant het op gaat :p. Maar ik vertrouw op de schrijvers. Als deze serie een waardig einde krijgt is het voor mij de beste serie ooit. Denk nog steeds dat Walt aan het einde van de serie het loodje legt (dat hoop ik ook).

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :F:

Ieder zijn mening maar weer, maar echt totaal niet mee eens.

Een supereinde was dit.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Met "ieder z'n mening" doen alsof je het respecteert maar ondertussen wel een ":F:".

Ach, om eerlijk te zijn vond ik veel van afgelopen seizoen erg "overdreven", zeer vermakelijke serie maar helaas er niet beter op geworden. Had gehoopt op een geniaal doordacht einde dat echt mind-blowing (of shocking) was maar dat was het alles behalve. Nogmaals, vermakelijk seizoen, maar niet meer dan dat.

Blijven veel "waarom" over, dingen die gewoon geen sense maken.
    Voorbeeld: of ik heb iets gemist of iemand kan mij wel even vertellen
    waarom Saul Goodman in hemelsnaam z'n eigen leven zo op het spel zou zetten door de politie in te lichten over dreiging?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina