[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zolang het geen SC Conviction taferelen gaat aannemen, zoals dat je idioot snel langs randen van gebouw kunt bewegen en over pijpleidingen klimmen, of ondersteboven hangen van een buis....vind ik het in orde.

Hoop wel dat zulke levels er nog in zullen zitten, in Blood Money bij dat opera house level..waar je dan die prop gun als echte kon vervangen, of je liet iets bovenop zijn kop vallen...zoiets. Echt nice...niemand die wist hoe het precies gebeurd was.

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Awesome_O_ Ik heb nog nooit een Hitman game gespeeld, dus je zult geen 'dit is niet mijn Hitman vriend!' van me horen. Het ziet er uit als een SC/Batman-achtige game, wat ik absoluut niet erg vind. Dat stukje op het laatst met al die mensen is trouwens ook impressive zeg, al liepen ze wel nogal chaotisch door elkaar heen had ik het idee.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha idd, en je ziet in die menigte ook een paar keer hetzelfde ventje, qua skin :D

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mardi Gras in Blood Money. _O_ Drie skins voor een man en drie voor een vrouw ofzo.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Haha geweldig. Wat is dit, de PS2 versie. Ik speel Blood Money op de 360 weer eens. Blijft geweldig.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Blijft echt een geweldige missie dat man, die hele menigte mensen. Vond het toen zwaar indrukwekkend ook, nu eigenlijk nog steeds wel. Blood Money is helemaal niet eens zo lelijk op 360...nog altijd niet.

Hoop wel echt dat je nog heel veel vrijheid hebt in Absolution, dat je veel deuren door kan en gewoon meerdere manieren hebt om je doelwit om te leggen. De variatie en vrijheid is wat zo bruut is aan Hitman...schijnbaar heeft 47 ook een nieuwe look gekregen, nou het zal wel..ik vind hem gewoon super bad-ass hiero.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1 woord. Awesome. _O_

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zoveel nadelen als voordelen gezien in de laatste absolution trailer.

Minder vindt ik echt dat het vrij scripted en linear is, en dat hitman opgejaagd wordt.. dat is totaal niet waar de vorige hitman games zich mee bezig hielden en laten we maar hopen dat dit 1 missie het geval is.
    anders hebben we een conviction 2 in onze handen zometeen.

Ook minder is die vision waarmee je door muren kan kijken (wtf?) en een pad ziet van een bewaker.

Pluspunten zijn de graphics.. ziet er ERG goed uit.
    Zou dit draaien op een dikke PC? mooi hoor.

En de scene op het eind.. al die mensen, die trein, de belichting en het geluid.. zeer sfeervol en hopelijk dat dat de toon zet voor alle andere missies in absolution.

9. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman Absolution Exclusive Run For Your Life Playthrough [HD]

:x

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Kijk eens op de vorige pagina's. :+

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het is inderdaad redelijk liniair, maar dit is wel een soort begin level, een soort tutorial. De makers hebben een tijdje terug bevestigd dat Absolution gewoon genoeg typische Hitman missies zal krijgen, grote levels met veel variatie en mogelijkheden. Ik begrijp ook nog niet waarom ze 47 opjagen maar ik verwacht echt niet dat dat de hele game door zal gaan.

Dat door muren heen kijken gedoe hoort bij de instinct mode, volgens mij puur bedoeld voor nieuwkomers, want hardcore Hitman fans hebben dit echt niet nodig. Ik had begrepen dat Instinct inprincipe de mini-map vervangt, maar nu zie ik ineens dat die gewoon in tact is gebleven. Dus gewoon Instinct niet gebruiken en de mini-map zo nu en dan eens bekijken. De grote map is echter volgens mij wel foetsie.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat je er wel vanuit kan gaan dat Instinct niet werkt op het moeilijkste niveau.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vermoed dat dit gewoon console is hoor. Gisteren de HDtrailer gekeken en dat is echt wel mogelijk op de huidige consoles.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, als dit een soort tutorial level is en het weer ouderwets hitman wordt met deze graphics? wordt dit zeker een titel om goed in de gaten te houden!

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]Edpp36ZkM8I&feature=player_embedded[/yt]

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Art

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    [yt]Bge-OrFK7vA[/yt]

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    The original assassin, sure. Kut trailer. :mad:

20. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Is er nou al es een fix voor Blood Money op de 360 zodat je kan spelen zonder dat geneuzel met component etc?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina