[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks, ik heb kwaliteit in mijn friendlist, heeft 1 seizoen meer gespeeld en heeft ook 1 league win, 1 cup win, 10 promoties en 1 degradatie en staat 214.
    De punten worden pas na een seizoen opgeteld dus als ik niet degradeer zal ik ook wel rond die plek staan.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Ik word zo moe van FIFA12....

- AI van je medespelers is echt ruk. PES11 had vorig jaar het probleem dat medespelers 'de gaten' niet zagen en er niet inliepen, en nu heeft FIFA dat, ook al druk je op de L-button om mensen de diepte in te sturen, want dan wil het nog regelmatig gebeuren dat ze gewoon niet reageren.

- De replays. Ik wil een replay saven waarbij Van Persie de bal op het middenveld krijgt, tussen 3 man aan de bal blijft, eruit weet te dribbelen, andere verdediger uitkapt, vervolgens diagonaal richting de 16 rent, nog 1 schijnbeweging, en hij knalt die bal tegen de touwen. Schitterend. Wil je hem uploaden, en dan wil hij op de een of andere manier alleen maar de laatste 5 seconden van die actie uploaden waarbij de bal al in het net vliegt. Geprobeerd met de marker eerder te zetten werkt niet. In zijn geheel uploaden werkt niet. Vanuit een andere camerastandpunt uploaden, nog steeds die laatste paar seconden en niet eerder. 8)8)8)|:-

- Je speelt met Oranje tegen Nieuw Zeeland (CPU). Je komt op voorsprong. Vervolgens mis je IEDERE kans, inclusief een opgelegde kans voor open doel die je aflegt en je op de een of andere manier toch nog tegen de keeper aan weet te schieten die blijkbaar, ondanks compleet op het verkeerde been te staan, toch nog is weten terug te komen...(!)
    Goed, laatste 10 minuten, Nieuw Zeelanders nog geen kans gehad, onbekend middenveldertje van hun krijgt de bal, dribbelt en kapt zichzelf langs 11 spelers en de reservebank en de 4de man, en scoort de gelijkmaker...(!) ZOOOOOOooooo irritant. En zo'n kappend en draaiend en dribbelend mannetje glijdt ook langs echt IEDERE tackle en sliding en er wordt totaal geen contact gemaakt.

- De penalties. Oh god, de penalties. Telkens weer is er wel 1 mannetje van mij die, zonder dta ik hem bestuur, tegen een speler van de tegenpartij weet aan te lopen waarna die idioot overdreven valt en de scheids een pingel geeft.

Ik vind het echt een slechtere game dan FIFA11 en WC2010. Het LIJKT niet eens meer op voetbal met al die kappende spelertjes enzo...

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gameiro eruit en Houreau erin :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.710
    FC Porto vind ik wel een lekker team. Hulk blijft een held. :cool:

Vandaag nog twee keer gehad tegen de CPU. Sta ik een doelpunt voor en dan is het alsof de CPU niet wil verliezen en dus maar mijn CPU controlled speler een pingel laat veroorzaken. 8)

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Sao Paulo,

Hele snelle voorhoede (stuk of 4 spelers met sprint speed >85) en natuurlijk ook helden als Luis Fabiano, Rivaldo en Rogerio Ceni.
    Ben er zelf mee gepromoveerd naar divisie 3, wat mijn eerste seizoen was zonder dat ik van de EA-servers werd gegooid :+

Voor de rest kan je denken aan teams als Valencia, Villareal en Juventus.

6. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Tip:

The first step is to set the game speed to slow. This will help both the player and the AI, and also gives a better representation of the sport.

Next, access the game settings and switch to the User sliders tab. Leave everything as default aside from the following:

Sprint 55
    Acceleration 55
    Pass Speed 60
    Injury Frequency 15
    GK Ability 50
    Positioning: Run Frequency 80
    Power Bar 60

Then, access the AI sliders tab and make the following changes:

Sprint 55
    Acceleration 55
    Pass Error 62
    Pass speed 60
    Injury Frequency 15
    GK Ability 46
    Positioning: Run Frequency 80
    Positioning: Line Width 60
    Positioning: Fullback Positioning 60

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar moet je niet mee kloten, dat is gewoon triest IMO.

8. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wat is daar nou weer triest aan?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is gewoon de game aanpassen, zodat je zelf wel kan winnen. Ofja, misschien is 'triest' niet het juiste woord, omdat je het niet tegen andere mensen doet, maar gewoon in jezelf tegen de computer, maar eerder 'extreem lame'. Ofja, zo zie ik het. Zo moeilijk is het spel niet als je er gewoon even aan gaat wennen.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol dude eerste zin niet gelezen? Schijnt juist een betere weergave van het 'echte' voetbal te moeten weergeven.

Anders zag je wel 100 / 0 stats. 8)

11. Seh

Seh Guest

Vanavond een paar potjes gedaan met allemaal stats op 100. _O_ Wat was dat uber onzinnig zeg. Die speed op 100 is wel lachen, voor een helftje.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Wat ook SCHIJTirritant is in deze FIFA, is dat je een 1-2 aangaat met de LB, en de eerste speler moet dan dus naar voren doorrennen...

In FIFA WC2010 en FIFA 11 ging dat prima en bleef zo'n gozer doorrennen naar voren zolang je de bal had, zodat je zelf eerst nog even kon combineren via de andere kant om vervolgens weer de bal richting die opgestoomde verdediger of middenvelder kon gooien.

Nope. Niet in FIFA 12. Zodra je de combinatie even elders wilt voortzetten kapt ie met zijn run forward. ZOOOOOOOOOOOOoooooooooooooo fucking irritant!!!

Ik begrijp ook echt niet WAAROM ze zoiets eruit slopen. Wat mij betreft echt een achteruitgang.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ook een keer gedaan, pass 1x heel kort indrukken gaat harder dan normaal het hardste schot 8). Eigenlijk moet je tegen een maat spelen die ook alles maxed out heeft staan. Lijkt me lachen. :p

14. Seh

Seh Guest

Deed ik ook, volgende keer maar eens proberen als we onder invloed zijn.:+ Moet wel mooie momenten opleveren.

15. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt degene die de backknop gebruikers Cheaters noemt,dat is geen cheaten,dat is extreem lame...
    Maar zelf wel een ´trucje´ doet zodat hij een hele boel gouden pakketjes blijft krijgen in UT,dat is pas Cheaten ennn extreem lame...

Als je logisch nadenkt snap je dat alles op 50 voor geen meter klopt...
    Daarom gaat alles zo kut en dribbelen die AI tegenstanders het hele veld over...
    Ik weet niet of dit van EA zelf kwam,maar ga ervan uit dat hun zo en zo nog wel met een update komen waar die stats naar realiteit is aangepast...

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is beide cheaten, maar had hier zelf al een verklaring voor gegeven. Echter heb ik dit toch maar niet gedaan, aangezien ik geen zin had in gedoe met EA. ;)

17. Diele 076

Diele 076 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het is niet echt een tip,online heeft EA dit al aangepast,de speler heeft nu dus gewoon de mogelijkheid dit ook zelf in te stellen.

Het speelt gewoon veel realistischer,niet meer van die solo dribbels,tegenstander schiet nu ook eens van afstand ipv dat tikken of pingelen tot de doellijn enz enz.
    En het is er niet makkelijker op geworden,ik kon zonder skillmoves of sprinten met C.Ronaldo ook zo 5 man wegdribbelen,dat lukt me nu niet meer.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, had de eerste zin verkeerd gelezen. Las net namelijk ook twee threads over hetzelfde op EA, dat men het gebruikte omdat ze het spel te moeilijk vonden, en je op deze manier jezelf veel beter kon maken. Daarna zag ik jouw post, en die was ook in het Engels, dus misschien hielp dat ook mee aan het feit dat ik hem verkeerd aanzag :+.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Waar ik echt helemaal parra van wordt is het feit dat ik 1 head to head match kan doen. En daarna een error krijg als ik er nog 1 wil starten.... Iets van failed to load rosters. Ga ik na m'n dashboard, dan doet hij het weer. Maar dat is niet echt de bedoeling...

20. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Wanneer ik me gameface upload krijgt me mannetje bij ze benen en armen een huidskleur van een dooie lijk bijna grijs. Weet iemand wat dit is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina