[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat klopt, en ik zeg ook niet dat het een slechtere singleplayer zal opleveren, maar ik kan me wel voorstellen dat men zo denkt omdat we nu eigenlijk niet precies weten hoe en wat, maar als het zo is dat er genoeg budget, personeel en tijd is om aan de game te besteden en benutten, heey dan prima!! :cool:

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb er geen oordeel over; dat kun je IMO pas geven als je het spel gespeelt hebt.

That said; voor mij persoonlijk had het absoluut niet gehoeven.

Ik had dan liever een Mass Effect Online gezien, die na deel 3 uitkomt.\o/

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nieuws rond ME3 eigenlijk niet veel gevolgd, dit heb ik dan wel toevallig meegekregen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een aparte MP mode wordt. Ik denk eerder aan co-op campaign. En als dat zo is, dan kunnen we wel concluderen dat de lijn van ME2 keihard is doorgezet en ME3 een ordinaire 3rd person-shooter wordt. Want met zijn tweeën ga je niet continu door je spaceship lopen, met iedereen praten, etc.

Dat zou ik wel bijzonder jammer vinden.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik moet je eerlijk zeggen, ik ben zelf niet heel erg gehyped meer voor Mass Effect 3. Weet niet precies waarom, maar net wat je zegt, tot nu toe laten ze weinig echt super interessants zien. Alleen maar combat, ze hebben echter wel gezegd dat de RPG elementen beter zullen zijn dan ME2. Maar ze lijken echt niets daarvan te willen tonen. Het is zoals jij zegt....je moet het gewoon zelf spelen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

The magazine’s confirmed that Mass Effect 3 is indeed getting a multiplayer mode, and the first details, as well as interviews with producer Casey Hudson and lead writer Mac Walters, will be featured in their October issue.

You can also expect the first multiplayer screens, as well as in-depth information about how it’ll work with the game’s single-player campaign.

“Finally, the real details on Mass Effect 3’s just-announced multiplayer mode are revealed in the December issue of Official Xbox Magazine, along with interviews with Mass Effect series exec producer Casey Hudson (@CaseyDHudson) and Mass Effect 3 lead writer Mac Walters (@macwalterslives)! The exclusive hands-on report also includes screenshots of the all-new mode, as well as in-depth info on how it will all work with Mass Effect 3’s beefy solo campaign. Time to put all those questions and rumors to rest!”

And that’s that. No more rumours. Mass Effect 3 is getting a multiplayer mode. Whether it’ll be a standalone effort, or a co-op experience, is something you’ll have to wait until October 18 to find out.

[​IMG][​IMG][​IMG]

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar dat heb jij met elk spel, dus dat is niet verrassend meer :+

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    'How it'll work with the game's singleplayer campaign....' moet dat niet zijn 'next to the singleplayer campaign?' blijf weg van de campaign :)

Euh...enlighten me?

Ik ben nog altijd extreem hyped voor Batman: AC, BF3, Skyrim, etc. Alleen Mass Effect 3 gewoon echt minder de laatste tijd. Noem maar eens wat voorbeelden dan..echt benieuwd naar :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  8. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp ook niet waarom iedere game een multiplayer mode moet hebben. Behalve de grote titels als CoD, Battlefield of Halo worden die modes na 2 maanden al niet meer gespeeld. Zonde van de resources.

Hopelijke geen multiplayer achievements overigens.

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nog nooit een ME gespeeld. Zo te lezen wordt 3 'm niet. Ik ga maar voor de eerste, dat heeft tenminste nog veel RPG. 3 Lijkt echt veel meer shooter te worden dan RPG.

10. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan misschien nog best tof uitpakken, het hoeft niet persé voor mij, maar dit liever dan een team deatmatch wat toch niemand speelt. Zoals Dead Space 2, of dat het gewoon geen ruk voorstelt.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead Space 2 deed het idd het beste. Een goede SP en een crappy MP die niemand speelde, ik had alleen gehoopt dat Dead Space 2 EA zou laten stoppen met de 'we plakken overal maar MP aan' onzin. Maar goed, kennelijk is er nog zo'n mislukt experiment nodig.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een gedoe. Wellicht waren ze al klaar met de SP en verveelde ze zich en hebben ze besloten laten we nog een MP erbij gooien.

Ik heb vertrouwen in de campaign van ME 3, die gaat gewoon episch worden, die MP kan me geen reet boeien zoals 99% van de ME spelers niet.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Geweldig dit topic, allemaal boze reacties omdat een developer extra content in de game stopt :lol:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Liever dit dan een gare versus dan maar.

Hoop trouwens dat ze wel alle antwoorden beantwoorden in ME3. En niet zo'n open einde geven met te veel vragen open zoals in GoW3 bijvoorbeeld.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HAHAHAHA!

:):

Als een developer die al steeds meer troep maakt en bij de aankondiging heeft belooft dat er geen MP in zal zitten dat opeens toch gaat doen in een game waar het totaal niet past. Dan worden mensen boos ja.

Ik denk ook niet dat jij zo blij zou zijn als ze bij bv PES opeens een 'extra' feature zouden stoppen wat er totaal niet bij past.
    Het gaat om een van je favoriete games en die zie je niet graag verneukt worden door 'extra' features.
    Tsja, het zal splitscreen moeten zijn wil ik het proberen... En dat zal wel niet.

Maar iig beter dan standaard MP.

Like onze Facebook pagina en win van de reapers! :emo:

Ach... We zullen zien. Ik zou nu wel eens willen dat ze het RPG gedeelte eens zouden laten zien. Of de tergugkeer van de Mako. :cool:
    Ik wil gehyped worden voor de game, maar met alles wat ze tot nu toe laten zien gaat dat echt niet lukken.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je doet nu alsof je het MOET spelen?
    Van mij mag Be a pro ook uit PES worden gehaald. En bv paaseilandhoofden in de PES shop is ook echt een achterlijke toevoeging.
    Maarja dat negeer ik gewoon 8). Als ik het niet leuk vind speel ik het niet...

Maarja misschien ben ik daar dan wel uniek in 8).
    Ik begrijp dan ook niet dat je zegt dat coop beter is dan versus mode. Je gaat het toch niet spelen?

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ben ik wel uniek. Kan ook ;), maar de trend dat overal maar MP in moet en alles gemaakt wordt via kut focus groepjes die de game verder nooit zullen spelen irriteert me.
    Hoeveel games zijn er deze generatie al verpest doordat ze dingen gingen veranderen/toevoegen tov de vorige delen wat totaal niet past bij de serie. Tegenwoordig lijkt het alsof je voor iedere reboot/sequel bang moet zijn (als fan zijnde van het origineel)

Maar die voorbeelden wat je noemt zijn imo niet zo out of place als MP bij ME. :+ PES is misschien een slecht voorbeeld van me, maar ik heb geen idee wat je nog meer speelt. :p

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach ja als er een coop in Skryim komt zal het ook m'n reet roesten.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Ben je dan niet bang dat als de game opeens met co-op in gedachten gemaakt zal worden dat je dat ook zal merken aan de SP?

Ik wil wel zeggen dat ik uniek ben, maar reacties als die van mij zie je op ieder forum. :+ Is ook niet voor niks dat ze bij die aankondiging een FAQ hebben gedaan om de fans gerust te stellen. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina