[Gears of War 3] Seriously 3.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 20 sep 2011.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uit van zo'n 6 minuten per potje. Dan is het 75 dagen. Dan moet je ook nog 300 keer onmogelijke medals halen zoals die vengeance medal.8)

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar 1 normale match duurt voor mij nooit in ieder geval 6 minuten(soms duurt een round wel langer dan dat :+), ik zit nu bijna op 300 Team Deathmatch matches en ik heb Gears of War 3 naar mijn mening wel best actief gespeeld sinds dat het spel is uitgekomen en dat is maar een kleine percentage van de 3000. :+

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja die is echt onmogelijk, ik had gister 'eindelijk' in een potje een nemesis, maar die was te goed om te executen. 8)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    je mag ook niet gekilled worden door hem of door iemand anders in de tussentijd. dan is hij niet meer je nemesis, die medal MOET eruit. echt te dom.

ik denk echt wel dat Epic met een medal multiplier event komt hoor

5. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet voor kill multiplier.

sawed off shotgun = 6.000 kills maken zodat je een onyx sawed off shotgun kan krijgen...en deze wapen is ontzettend traag met het reloaden, ongelooflijk zeg

seriously 3.0 achievement ga ik het niet halen maar ik ga binnenkort BF3 of CoD MW3 spelen :)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En dan te denken van al die heavy weapon kills. Zie maar eens een hoop kills te maken met de one shot bijvoorbeeld.
    Nee, deze achievement ga ik niet halen en wil ik niet halen.

7. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je veel kills met heavy weapons wil maken gewoon private match king off the hill lange rondes en op alle weapon spawns oneshot/mortar/mulcher of wat dan ook maarja moet je nog steeds ziekelijk veel spelen 8)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is ook een achievement dat zelfs als je ziek boost nog 2-3 jaar bezig bent :x

Bij epic hebben ze het gevoel dat iedereen alleen maar gears zal spelen voor de komende 2 jaar :emo:

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Komen vast wel events waar 1 kill voor 5 telt ofzo :p

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan alsnog hoe ga je zoveel nemeses executen als ik weliswaar maar 1 keer in een potje een nemesis tegen me heb gekregen :mad:

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    1 nemesis telt voor 5.. maar ik denk dat ze die eruit gaan halen

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee deze achievement is gewoon bedoeld voor mensen die over 2 / 3 jaar nog Gears spelen. Vandaar ook die Gears Events-medal, de Onyx daarvan is volgens mij 30 events en dat duurt sowieso nog wel een jaar voordat dat geweest is.

Ik heb wel zo'n gevoel dat op dat 30e event er een paar honderd mensen Seriously 3.0 tegelijkertijd gaan halen :+

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    75 events. En die vallen best mee, volgende week dinsdag is alweer volgende event.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja dus misschien 1 event per week (mss iets meer), dan duurt het alsnog +/- 70 weken / anderhalf jaar voordat mensen die Onyx Medal kunnen halen 8)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Doe mij maar Big Head event elke week :)

Ik vind het trouwens wat hebben deze achievement. Iedereen klaagt wel dat die niet te halen is en dat het veranderd moet worden blablabla.

Het heeft juist iets dat er eindelijk eens een achievement is die je niet binnen een maand kan halen en waar je echt wat voor moet doen wil je 1000/1000 halen in dit spel.
    En tuurlijk wil Epic dat dit spel 2 jaar lang wordt gespeeld, dat wil elke game ontwikkelaar. Alleen maar slim om zulke achievements erin te stoppen dan. Die echte diehards blijven namelijk spelen tot ze seriously 3.0 hebben.

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaan ze geen events doen die de medals makkelijker maken. Als je Seriously 3.0 wel wilt halen maar je wilt er geen moeite voor doen, dan hoor je het ook gewoon niet te halen.

Behalve de Nemesis-medal is het volgens mij heel goed haalbaar als je lang blijft spelen, en gezien het totaal niet waarschijnlijk is dat er binnen 2 jaar een (volledige) nieuwe Gears of War-game uitkomt vind ik het echt niet zo gek. Als mensen na een paar maanden met het spel willen stoppen prima, maar ga dan niet zeuren dat je een achievement niet hebt.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Kills zijn op zich niet het probleem(voor mij dan in ieder geval), de matches kan enorm lang duren, ik zit nu op 400 Team Deathmatches(niet geboost) als ik echt actief speel kan ik wel bijna 100 matches per dag spelen, maar dat is wel een hele dag spelen. :+

Ik vind het wel tof dat ze Seriously 3.0 zo hebben gemaakt(behalve de nemesis dan maar die wordt er toch blijkbaar uit gehaald?).

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik snap het probleem niet. Nemesis is best goed te doen, of gaat het over het killen van je nemesis?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee executen van nemeses, en ondertussen wanneer iemand je nemesis is mag je niet door iemand anders gekilld worden want dan is het geen nemesis meer.

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 keer een Nemesis tegen mij gehad, maar nooit de kans gekregen om die gast te executeren omdat de match toen ten einde was. Als je dat echt maar een paar keer hoeft te doen oké, maar voor Brons alleen al moet je dat 75 keer doen.:emo:

Deel Deze Pagina