Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Om het gemis van de beta tot de release te ondervangen, schakel ik maar even terug naar BC2 en MoH ;)

2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik heb hem maanden geleden al bij Bart Smit besteld maar is dat wel een grote leverancier dan ?

3. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem (eindelijk) ook ge-reorderd :)
    En ja ik denk dat Bart Smit wel een grote leverancier is!
    Zo niet dan zou je het voortijdig moeten horen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb er best de pest in. Niemand ( maybe inDie^ ) koopt deze game. Alleen spelen vind ik ruk. Hou ervan om samen met maten te knallen.

Zoals het er nu naar uitziet komt BF 3 niet. Niet vanwege het feit dat ik nog een tikkeltje skeptisch ben maar meer omdat niemand in mijn friendlist hem haalt vanwege de rotte BETA.

HighRes textures zijn welkom maar wil echt eerst het verschil zien.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    8)

Mij boeit het meestal echt niets om gewoon met randies in een game te zitten. Over het algemeen spelen ze bij Rush (Battlefield in het algemeen) wel serieus. En als het even tegenzit qua kutteam.. volgende server is zo gejoined. Gewoon kopen man, anders toch met wat mensen van XBW knallen?! :)

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0

Moeten ze nog steeds je handje vasthouden....

Als ze langs komen en zien dat het tof is halen ze de game vast ook wel ;)

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    De BF3 launch is met opzet bovenop MW3 geplakt (was bij BC2 niet), dus ja geonoeg gamers die op 'safe' spelen en voor MW3 gaan, vaak met een (slap?) excuus dat 'BF3 het niet helemaal is, de beta is brak' etc.

BF3 heeft 2 weken de tijd, die groep te bewerken. Maar ik vrees dat het grootste toch zegt dat ze wachten en EERST MW3 gaan spelen om daarna wellicht BF3 te gaan doen (dat dat weinig zin heeft om 2-3 maanden later in te stappen lijkt me duidelijk, dan wordt je afgemaakt door gasten die elke mm^2 van de map kennen)

(op PC ligt het iets anders)

Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Vrees je dat? Ik zit eerlijk gezegd helemaal niet op de CoD spelers te wachten. Battlefield gaat om teamwork en ik vrees dat de gemiddelde CoD speler dat niet leuk vind en de lone-wolf uit gaat hangen. Ik heb niks met EA's kansloze prestige strijd te maken dus laat ons lekker Battlefield spelen zoals we dat met de Bad Compagnies gedaan hebben.

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb precies hetzelfde met de Battlefield/BC serie... In het begin wordt de game overspoeld met mensen die het echt niet begrijpen. Na een tijdje haken deze mensen af en dit komt de gameplay online zeker ten goede...

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want dan blijven de mensen over die begrijpen dat als je een chopper of een jet wil, je in de rij zal moeten staan om te wachten of teamkillen om als 1e te mogen.:9

Hopelijk dat dit in BF3 niet meer het geval is.. nog niks over gelezen tot dusver.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt 2 kampen BF en MW. De harde fans hoef je niet te vragen die gaan voor hun kamp. Echter de (imo vrij grote) groep die BEIDE games wel speelt staat nu voor een keuze want er past maar 1 dvd in de lade.

Op zich kan je best 2 (of meer) games tegelijk spelen, maar in mijn pratijk kies je toch meestal voor 1 game die je dan veel speelt. Net als bij Fifa en PES, die zitten ook op elkaars lip maar weinig gamers spelen beide games.

Het lijkt er een beetje op dat de (enigzins brakke) beta toch wat van deze gasten naar MW3 doet gaan. BF3 wordt er misschien wel 'beter' van maar het is wel lullig als het nou net jou 'friends' zijn die dat doen.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb alleen maar 'friends' die snappen wat een BETA is. ;)

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Hoe zit het nu eiegenlijk met de release datum?
    Volgens facebook komt hij in rusland ook al de 25e uit. Waarom moeten wij europeanen dan wachten tot de 28e?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is de beta nu al afgelopen trouwens? Ik meende dat ie tot de 18e doorging ongeveer?

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.088
    MIJN PRE-ORDER PAKJE VAN ZAVVI IS AL BINNEN!!!! \o/

.... jammergenoeg zat er alleen het pakje met 3 DKNY zwarte onderbroeken in... :{

16. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jammer wou nog ff de beta doen :{

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Heb je in elk geval wat om te bevlekken als de volledige game binnen is.

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.088
    Je wilt dat ik ze tegen het plafond aan hang?

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Daarom heb ik zaterdag 3 uur Caspian Border zitten spelen. Kon ik op mij low-end pc toch nog dit proeven. En zoals gevreesd smaakt het naar meer.

Gevreesd? Ja want nu koop ik niet alleen de 360 versie, maar OOK de pc versie en ook nog een gfx kaartje (niet te duur) om toch maar die 64p MP mee te mogen maken. Dussss, na 10 jaar exclusief console/xbox gamen begin ik nu weer aan (ook) pc gamen. True, het is 'maar' 1 game BF3, maar het is ook een begin. Ik heb geen zin om BF3 de 'fulll experience' aan me voorbij te laten gaan en MS (en Sony) don't care. Wellicht wordt het 2013-14 voor er pas een nieuwe console te koop is. Dat geduld heb ik niet meer.

Voor MW3, of ME3 of DeusEx of zo was ik echt niet aan pc gamen begonnen. Het is zuiver de 64 MP (ik zeg het nog maar eens) die dit veroorzaakt. Consoles gaan niet verder dan 24p. Dat is spijtig.

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dat ligt aan jouw reactie op deze game. Aan je hoge verwachtingen licht het in elk geval niet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina