Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als ik jouw was zou ik voortaan via budgetgaming.nl de juiste webwinkel opzoeken. Werkt heel simpel, je zoekt je product (game, console, points etc.), en je krijgt een overzicht van shops samen met de prijs en het cijfer dat mensen die shop geven. De naam van de shop is ook een link meteen naar de productpagina op de site van de shop.

    Als je op dat cijfer klikt kun je de ervaringen van andere lezen. Een shop met een hoog cijfer en veel reviews valt beter te vertrouwen dan een shop met een thuiswinkelwaarborg logo.
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik wil mijn email adres veranderen, maar nu dacht ik mijn email om gezet naar m'n gamertag. Echter blijkt dat Microsoft een nieuwe gamertag heeft aangemaakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe moet ik een nieuw email adres aan mijn gamertag hangen?

    Note: Met het email adres wat ik gebruik heb ik nu een nieuwe gamertag gecreëerd, niet de bedoeling maar is wel gebeurd.
     
  3. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai!

    Ik heb eindelijk weer een Xbox, mijn oude was dood. En nou wil ik mijn gamertag recoveren. Nouja dat lukt dus niet ik ben mijn wachtwoord kwijt. En ben nu bezig met het recoveren van de gegevens maar dat duurt even. Nu wil ik natuurlijk heel graag gamen met de achievements en al!

    Mijn vraag is dus:
    Als ik nu offline game met een offline profiel, en zodra ik mijn gegevens van mn gamertgag weet en dus mijn account kan recoveren, gaan mijn achievements dan automatisch mee naar mn oude gamertag? (Zucht..achievements s**t toch wel een beetje :eek: )
     
  4. melvinbakker9

    melvinbakker9 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo XBW,
    ik had een vraag,
    ik heb een nieuwe xbox s gekocht en hij staat op mijn kamer, en er zit WiFi ontvanger in de xbox natuurlijk, en ik heb een router beneden staan met WiFi en daar is mijn telefoon ook mee verbonden dus ikd acht dat het geen enkel probleem was om mijn xbox met het draadloze internet te verbinden maar dat is dus niet het geval, hij geeft aan dat ik me MTU settings moet veranderen naar auto of 1364 , weet jij hier een oplossing voor , ik wil namelijk zo snel mogelijk op live.

    mvg
     
  5. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit is toch triets? Gewoon een site die niet werkt zoals het hoort.
    en wat nu dan, heb ik gewoon dikke peg en sop ik het maar op?
    Ik vind dit niet normaal dat ik geen mail terug krijg terwijl ik 11 uur smorgen en gisteravond gemaild heb. Nette vorm van Oplicting.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ga op je xbox naar "my xbox" en klik op je gamertag. Ga dan naar "Account management" -> "Windows Live ID" -> "Change Windows Live ID". Je moet dan een bestaande Windows Live ID opgeven.
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    :thumbs: Ik weet nu waar ik mijn Live ID kan veranderen. Maar nu heb ik met mijn huidige email adres nog een Gamertag aan gemaakt, hoe kan ik die weghalen zodat ik met Gristus NL kan switchen naar mijn nieuwe Live ID?
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nieuwe update bij Xbox Live gehad voor de Xbox 360. Iemand details?
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ben hem nu ook aan het updaten..

    er zou toch ook een nieuw menu enzo komen of komt die later dit jaar nog??
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    When you turn on your Xbox later today you will be prompted to download and install a system update, but don’t get too excited. Major Nelson confirmed that this is just a routine maintenance update and no new features are being added. I’m sure it’s laying the groundwork for upcoming updates such as the UFC on Xbox Live, which is going live on December 1st, but nothing you are going to notice today.
     
  12. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen met verstand van internet xD
    Ik heb ff een klein vraagje wat best wel behoorlijk iritant is
    mijn xbox heeft de neiging om om de 5 minuten het internet er uit te gooien, en als ik test connection doe krijg ik de volgende melding:
    You router or ISP may be blocking acces to xbox live

    On your pc, go to you router configuration webpage and make sure port 3076 is open on your firewall. If it is open, it may be blocked outside your home network.
    Contact you ISP

    kan iemand mij uitleggen wat ik nu moet doen?

    Alvast bedankt
    Wouter
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik stel voor het gemak even mijn vraag hier ipv een nieuw topic te openen:

    Is er ooit een oplossing gevonden voor problemen met de EA servers? Ik heb gisteren een filmpje gemaakt zodat jullie mijn probleem snappen:


    Als ik na een half uur 1 online match weet te spelen ben ik bij wijze van al blij... Ultimate Team kom ik niet in. Ik kan dus eigenlijk gewoon niet gebruik maken van features waar ik wel voor heb betaald.

    Heb ik bij alle games die gebruik maken van die crappy EA servers. Of het nu Fifa is of Mirror's Edge... Maar bij Fifa is het het ergste omdat ik die game koop voor het online gedeelte..

    Het kan iig al niet aan de console, ISP, type verbinding etc liggen want beide filmpjes zijn opgenomen op dezelfde console, alleen met andere accounts.

    Iemand? Ik word wanhopig. :'-(
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb via een Ethernetkabel die naar een splitter gaat internet op mijn Macbook. In deze splitter zit ook een ethernetkabel naar mijn xbox360. Nu heb ik via mijn Macbook ingesteld dat ik internet op mijn 360 heb. Heel fijn, hij maakt verbinding met Xboxlive, maar ontzettend langzaam. Zelfs een thema van 5 mb downloaden lukt niet, hij staat al een uur op 1 procent. Ik heb verschillende tutorials op internet en youtube bekeken, niets schijnt goed te werken.
    Het gekke is dat het voorheen wel soepel en snel gewerkt heeft..
    __________________
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    PES2012 kopen!! :+
    Zeer vaag probleem, heb het nooit eerder gezien. Cache legen heb je natuurlijk al 723x geprobeerd?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Vanmiddag nog. Ook de tip waar je de datum van je console terug naar 2005 moet zetten al een aantal keer geprobeerd. Niks helpt. =(
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Klein vraagje:

    Iemand een tip voor een goede netwerkkabel (router naar xbox)?
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Alle kabels die in winkels te koop zijn (meestal UTP cat5e of 6) voldoen, tenzij je een transformator ofzo in je kamer hebt staan. :+
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Deze vraag is vast al te vaak doorgekomen maar ik heb een strict connection en het lukt me echt niet om dit te veranderen. Het invoeren van de IP gegevens en router werkt niet en aan de yt filmpjes heb ik ook niks gehad..
     
  20. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik bij een vriend alles had gedaan om zijn NAT op open te krijgen, doet zijn internet het niet meer, zelfs niet nadat ik alles had teruggezet naar de factory defaults. Zijn provider is Ziggo en hij heeft een Sitecom 5000 router ofzoiets.
     

Deel Deze Pagina