1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Trailer werkt gewoon niet bij deze film. Het is geen actievolle over the top film die lekker werkt in een trailer. Het is misschien ook niet de film voor jou, niet de standaard actie film oid die iedereen gaan aanspreken. Sfeer deed me denken aan de vroegere Miami Vice, duidelijk de 80ties feel.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Niet bekend. :mad:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :cool:
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jaa Danny Trejo!

    Die gaat zeker dood.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [yt]xuR3wSKeNOc#![/yt]

    Scarlett <3
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Whooooooooooooo! Avengers. \o/

    Sint
    Hahaha, eindelijk fucking op blu-ray en DVD. Eindelijk dus gezien, gaat echt helemaal nergens over. Echt te slecht eigenlijk, maar dat maakt het juist geniaal. Einde sloeg wel nergens op eigenlijk.
    Ze blazen die boot op met kinderen erin. En dan heb je Sint verslagen? Nu gaat hij 32 jaar op de Wester kerk staan tot het weer volle maan is? 8)
    5, voor het lachen omdat het zo slecht is.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Waarom heb je me niet gebeld!? Ik zei toch verdomme dat je me moest bellen?

    Hier kan ik godverdomme zo kwaad om worden he.

    Kut Sint.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Omdat er ook een vervolg aankomt heb ik vanmiddag maar eens New Kids Turbo opgezet. Pff, wat een troep zeg! De humor van de korte sketches miste ik totaal. Allicht ook door de lengte. Het kon me niet echt boeien en ook verscheen er op geen enkel punt een glimlach op m'n gezicht. Ik vond ook dat een groot deel gewoon herhaling van dingen die ik in de korte afleveringen al eens gezien had. Sorry, maar het was voor mij nogal een tegenvaller.

    [4/10]
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dikke dikke shit!!!
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo slecht vond ik de trailer niet hoor. Ik ga deze film zeker in m'n watchlist zetten.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Juist dankzij jou heb ik hem gezien. Wou hem altijd al zien, maar was helemaal vergeten dat de release rond deze tijd was. Toen kwam jij ermee, zag wat je gepost had = moet hem helemaal zien. :cool:
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had precies hetzelfde. Terwijl sommigen hem echt geweldig vinden, snap ik niets van.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yeah! :D Zin in. Wordt echt bruut.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Freaking epic.
    Film heeft zoveel extra met alle "echte" acteurs van de andere films.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En ik ben ook erg blij dat Loki de villain is. Geweldige keus vind ik het. Kan niet wachten.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Boeiend, zo lang er maar veel scenes zijn met Scarlett erin. :cool:
     
  16. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik mij volledig bij aan.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eindstuk ook echt. Waar blijft The Hulk, waar blijft The Hulk en dan op het einde wuhaaaaa. :cool:

    Mr. Popper's Penquins
    Aardige familiefilm, maar tegelijkertijd opnieuw een vervelende Jim Carrey. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb Jim Carrey echt nooit leuk gevonden. Vroeger in The Mask was hij geweldig, maar voor de rest altijd een vervelende en niet grappige vent gevonden. Gelukkig draait de film het meest om de pinguïns, die geniaal zijn en er echt zeer goed uitzien in de film. Uiteindelijk gewoon een simpele, enorme cliché familiefilm maar dankzij de pinguïns is het toch vermakelijk en kijkt het aardig weg. Sowieso, pinguins zijn baas. 6
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Valt me trouwens op dat we in de trailer zien dat Thor op Capt. America afspringt met zijn hamer in hand. Denk dat Loki de groep wel tegen elkaar zal opzetten.
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Verdorie :mad: Ik ga dus mooi geen cam-versie kijken. =( Als er echt geen datum bekend is zou het dus kunnen dat ze geen plannen hebben om hem uberhaupt in Europa uit te brengen. |:-
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Trailer is ook niet slecht, maar geeft niet helemaal een goed beeld hoe de film zelf echt is.

    Om even de vrouw te quoten die de film makers aanklaagt omdat de trailer niet echt overeen komt met de film zelf.

    DRIVE bore very little similarity to a chase, or race action film… having very little driving in the motion picture.", aldus Sarah Deming uit Michigan.

    Heeft ze wel beetje gelijk in. Het is geen fast and the furious oid, in de trailer zie je zo'n beetje elke scene dat hij in de auto zit, terwijl het grootste deel van de film daar helemaal niet over gaat. Het is geen film a la fast and the furious. Aan de andere kant laat een trailer vaak niet het goede beeld van een film zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina