[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Die wordt geheim gehouden, gameplay demo's laten ook alleen maar gameplay zien en mogen niet over story gaan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En terecht met al die shit die nu al uit is! :thumbs:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het algemene verhaal is wel een beetje bekend, maar ik hoop op twists en verassingen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ook, en graag een langer en toch beter verhaal dan in Oblivion. Niet dat ik dat slecht vond, maar het kon beter. Vooral langer dan.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat er geen arena inzit. Zal mss later als dlc komen denk ik, wat denken jullie? En wat vinden jullie ervan dat er geen arena inzit? Ook geen fan dus zoals in oblivion.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Helemaal niet erg. Vond het in Oblivion ook niet veel hebben eerlijk gezegd. Variatie van Arena vijanden was in Fable I imo nog altijd het beste. Ik kan de Arena in deze game misschien als kiespijn.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klopt, Oblivion's main quest was veel te kort. Todd Howard heeft gezegd een tijdje terug dat de main quest iets van 10+ uur zou zijn, of nog meer geloof ik zelfs, maar ik neem dat soort dingen met een grote korrel zout hoor :).

    Over die arena...boeit mij ook echt niks,ik vond het ook niet veel waarde hebben in Oblivion en heb die quest alleen maar gefinished voor de achievies.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het idee van een arena wel erg gaaf. Het had misschien iets anders uitgewerkt moeten worden. Het hele 'arena-gebeuren' overrompelde niet echt.
    Het idee blijft wel vet though. Als ze een 'Spartacus-feeling' kunnen opwekken mogen ze zeker een Arena-DLC uitbrengen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Daar ga ik dan wel weer in mee, mits die echt een soort van Spartacus gevoel heeft.

    Bitte geen Horse Armor pack rommel meer. Geef mij dan maar Armor DLC voor mezelf dan dat vierbenige kerstmaal. :cool:
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat is er zo erg aan dat Horse Armor?

    EDIT: Oh. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=horse armor

    Lol. Maarja, je hoeft het niet te kopen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bethesda heeft al gezegd dat ze voor mindere hoeveelheid aan DLC gaan uitbrengen maar dan wel weer echt in de vorm van expansion packs, kortom...gewoon heel vergelijkbaar met de Fallout 3 dlc's. Persoonlijk vond ik ze allemaal geweldig, yep...Mothership Zeta ook absoluut!! :)

    Moet trouwens wel eerlijk bekennen dat mijn 'hype' voor deze game, die een weekje of twee a drie torenhoog was, heeeeeel langzaam aan het dalen is, echt heel langzaam dan hoor. Die paar weekjes terug had ik gezegd 'Oh man...ik kan niet meer wachten' maar nu is het nog maar een maandje en ik kan er best op wachten. Kan ook heeeeel goed komen omdat nu volop in Deus Ex: HR en Gears of War 3 zit, en nog druk bezig met AC: Brotherhood, en die paar weekjes terug toen zat ik nog volop in Oblivion...dus ja dan zit je echt in die sfeer. Ik maak me niet druk...5 minuten into Skyrim(al is het alleen maar tijdens het maken van character) en ik zit er al helemaal in, no doubt.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  12. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ik denk dat ik bij deze character creaton iets langer bezig ben dan in oblivion. Oblivion was toch super lelijk en boeide me niet zo dus liep met een disfigured Red Guard rond. Nu wil ik gewoon met een goed uitgewerkt epic mannetje rondlopen om draken te ownen :)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij niet hoor, weet alleen dat je met draakjes kan communiceren ofzo? verder niks.

    Vind ik ook jammer, vond hem in Oblivion vet en zit genoeg potentie in om nog beter uit te werken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De eerst keer wel gedaan en ik vind het nog steeds stom dat die kleinere DLC niet in de GOTY en de 5th Anni. versie zitten. :cool:
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    jongens jongens jongens wat heb ik hier tog een zin in, als ik er aan denk krijg ik spontaan een glimlach op me gezicht :D

    Ik vind het trouwens wel beter dat ze de classes hebbe weggehaald want de ene keer wil ik me vijande in stukke hakke en de andere keer weer een dikke spreuk erop schieten. Good Job !
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar dat kon sowieso wel toch? Ik gebruikte zowel magic als sword en bow hoor :D
     
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaa ik zeg het misschien verkeerd :p
    Als je bijv een babarien was en je deed zowel melee als magic, had ik tog wel het gevoel van er klopt hier iets niet, want dan level je echt op de melee gevechte en niet op je magic.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja precies, het is echt beter wat dat betreft nu.

    Van Pete Hines' twitter




    Follower: I'm not asking for specifics but are there still any BIG features you havent revealed about the game? I want to be really suprised
    11 Oct

    Pete: Yup. Secrets And surprises await.
     
  19. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    hey jongens weten jullie of 11-11-11 wereldwijde release is of alleen voor USA? dan wij hem 14de pas krijgen ofzo?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    worldwide!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina