[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word helemaal leip van alle Barca en Real's... En je kan ook niet quiten tijdens matchkeuze want dan telt het als een loss en een quit... Handig Konami.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als we op Digitaalgras een toernooi gaan spelen dan zullen we Barca en Real wel uitsluiten :)
    Wanneer we dat toernooi gaan houden weet ik nog niet. Als het niet te lang duurt wil ik het laten afhangen van de fix voor de sprintbug. Met die sprintbug spelen vind ik niet zo geslaagd.
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou ons op de hoogte :thumbs: Net met PSV gespeeld, wel grappig dat Mertens qua gezicht niet lijkt maar qua spel weer wel! Speelt een beetje hetzelfde als Messi, wel iets minder dan...:cool:
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu toch een community aan maken Maak er dan 1 voor digitaal gras of dit forum.
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem vandaag binnen via een online shop voor 38,- :)

    Maare is die renbug al verholpen via een patch? In de demo had ik hier ook al last van...

    Heb een Xbox Arcade met HD van 100 Gb en controller met draad.
    Hoe moet ik dan controller poort 2 gebruiken?

    Alvast bedankt :)
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er al een goede option file voor de PS3 in de maak? Zag dat Daymos lekker bezig is voor 360 maar is er ook al een op komst voor PS3? Als er maar Bundesliga en Premier League in zit.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zal er spoedig aankomen denk ik ;) Ik vraag mij alleen of of savegames e.d. (ML) worden overschreven als je een OF "installeert"...
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Kheb net de DLC binnen gehaalt voor de xbox dan he. Weet niet of het in game nog steeds lastig is, want heb het via game marketplace/addons gedaan.
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi om te horen , zal hem straks ook binnen halen.
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    echt verbluffend: oude pesgevoel terug en online lagloos! 360 graphics wel duidelijk resolutie lager dan pes11. misschien dad dat net t zetje is geweest voor lagvrije gameplay online...
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Viel me ook al op, op de PS3 lijkt het er ook iets minder uit te zien dan PES 2011.

    Jammer genoeg is de game onbespeelbaar als je met zijn 2-en in 1 team speelt. Anders zou ik wel online spelen. Ik kan bijna niet op mijn PS3 online wegens modemproblemen (Xbox360 dus wel) en ik heb geen zin om dat op te lossen, is kutwerk.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit valt toch wel mee? Cursor change is wat verbeterd gelukkig, al werkt het nog steeds niet 100%, is er wel mee te leven.
     
  13. MasterPief

    MasterPief the MASTERpief

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we dit jaar nog steeds zoveel last van het plotseling veranderen van de cursor...???

    Weet iemand of het dit jaar wel mogelijk is om online met z'n 2e in een team te spelen?

    In PES 2010 kon je online namelijk nog via 1 xbox met z'n 2e een competitie spelen en vorig jaar helaas niet meer...
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Yeah menschen ik heb me pre-order binnen :D
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die is al gemaakt ( Community genaamd Digitaalgras ).
    PM mij voor het wachtwoord.

    Nee, ik schreef toch net boven jouw post dat ik even wacht met het houden van toernooien tot di sprint-bug gefixed is? Dan is er dus nog geen patch voor.
    Of je controller 2 nodig hebt hangt af of jouw TV op 60 hertz draait. Gewoon proberen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mensen die vanavond een potje online willen doen ( PS3 )? Ben wel benieuwd hoe het loopt namelijk...
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, dan ich auch!! :b:

    (gamereservering toch??)
     
  18. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    Ik heb pes binnen maar geen option file dus ik wacht nog met cariere als iemand een option file vind plaats em aub.
     
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook binnen :D
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hav fun allemaal... Zoals ik al zei, ps3 bezitters met PES, mijn GT is Mister-Jows
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina