[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn XP is ook 40% minder geworden opeens :eek:
    wat hebben ze nog meer gedaan, wat heb ik gemist opeens :lol:?

edit: oh en de LGS is te koop vanaf Januari :mad:

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee het was verderaf

en krijg je nou minder xp?

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jep 40% minder per potje... (dus bij zo'n 5000 punten eerst in een potje krijg je nu uiteindelijk 3000 ofzo)

en liquid green skin komt vanaf 3 januari voor 320 msp te koop op marketplace gewoon -_- voor niets moeite gedaan..

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe bedoel je 40% minder per potje, krijg je minder xp als je wint, of is een kill minder xp of wat. ik kan die epic site niet openen

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee die site is ook overbelast :9

Ja ik heb het al aangepast.
    gewoon per alles dus( kills, assists enzo)
    op het eind krijg je dan ipv 5000 xp nu 3000 xp.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Ik vond juist dat ze het levelen in verhouding hadden gebracht, daar het bij Gears 2 te snel traag ging.

8. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Sawed off vind ik goede zaak, hij had wel te veel range, instakill daarmee moet naar mijn mening alleen op melee range zijn. Moet dan alleen nog kijken hoe ik daar ooit zo veel kills mee ga maken voor de medals aangezien ik er nu 5 kills of zo mee heb, van die paar keren dat ik hem oppakte omdat gnarsher leeg was :+

Experience maakt mij niet zo veel uit. Door werk/ familie speel ik toch maar 2 avonden in de week games, was nu pas lvl 40. Komen waarschijnlijk toch wel weer 5x xp weekenden en dergelijke in de toekomst, als je maar lang genoeg speelt haal je uiteindelijk toch wel lvl 100.

/Gears 2 frustratie rant Gears 2 heb ik lvl 100 niet gehaald, maar dat was vooral uit frustratie van de multiplayer (connecting to remote host) als je zoals ik 2 avonden speelt en dan voor paar uurtjes, dan wil je niet half uur wachten voordat je in een spel zit, waar vervolgens de helft quit. /end rant

9. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    KUT!!! Gisteren nog veel cash voor betaald|:-
    Ochja in January is ie nie cool meer!:+

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het ook echt een zielige actie. Als je moeite hebt gedaan kon je gemakkelijk aan een een code komen. Dit is vanaf het begin al een smerige cash actie.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar hoezo is dit nou weer zielig? Jij hebt wat meer betaald oké, maar anderen krijgen nu in ieder geval ook een (goede) kans om die codes te krijgen. Ik zelf heb ze al btw, dus ik zeg dit niet uit eigenbelang.

Ik weet bijna zeker dat zodra ze beschikbaar zijn, heel veel mensen die nu er om lopen zeuren het dan toch niet gaan kopen.

Maar dit is echt allemaal geweldig nieuws! Minder XP = win! :D Minder range Sawed-Off = win! :D Geven om niet-US staten voor promoties = win!

Met al dit nieuws is mij een ding nu wel duidelijk; EPIC luistert echt wel en niet alleen naar de casual spelers (bijv. met XP) Dat levelen ging veel en veel te snel, heel fijn dat het nu bijna 2x zo lang duurt. :)

EDIT: Eigenlijk alleen Overpass en Sandbar iets meer balancen en dan zou het helemaal top zijn. :)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat die code eerst voor MS was bedoeld en oke die zorgde toen voor een exclusieve deal met JiTB. (de codes zouden gelimiteerd zijn etc) En vervolgens besluiten ze gewoon zelf nog een slaatje eruit te slaan door het ook nog op XBL te pleuren. Dan is het vanaf het begin al gewoon een cash actie geweest, eerst Jack een flink bedrag laten betalen en mensen moeite laten doen en vervolgens nog de rest van de wereld laten betalen.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als het EPIC forum niet overspoelt was met threads met mensen die zeuren voor een Green skin, dan zouden ze het waarschijnlijk nooit op Marketplace gegooid hebben, denk niet dat ze dit al vanaf dag 1 zo bedacht hebben, dus nee ik zou het geen cash actie noemen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Well then. Lets agree to disagree

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    het heeft denk ik 2 kanten. ze zagen in dat ebay overspoeld was met codes tegen belachelijke prijzen en er was veel vraag. net zoals de gouden hammerburst en lancer, komt ook door ebay dat je die eerste week gewoon kreeg. + mensen buiten de VS kunnen die skin nu ook krijgen.

voor epic en ms is het cashen

Btw Sandbar is veranderd?

16. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, het is daarnaast een beetje naief om te denken dat die green skin XBL niet zou halen, merchandise en DLC is naast de game n melkkoe voor ontwikkelaar en uitgever.
    de aardappelen onder ons wat grof geld uitgeven voor dlc characters en skins hebben ze het liefst. NIKS is gelimiteerd of uniek das de grootste bullshit..alles is te koop of te krijgen check Ebay voor details.....no offense trouwens voor degene die de LMG grof betaald heeft....

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]PV53V2R1jBg[/yt]

kaolo Theron Guard!

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou grof betaald valt mee hoor. Tis meer een principe kwestie net zoals het naaien van veteraan gears met die gouden wapens die iedereen kon krijgen. En ja Tis idd vooral door eBay gekomen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het laatste stuk _O_

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ze moeten echt niet die pre-order characters gaan releasen. dan breekt echt de hell los. denk dat ze dat ook niet gaan doen, ondanks die ebay prijzen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina