[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Ik ben level 76 nu met 400 matches gespeeld. K/D weet ik niet? 2.1 geloof ik. W/L ook iets van 2.
    Kan je dat nu al vergelijken op Epic site ofzo?

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al bijna level 97. Nu gaat het wat langzamer, maar het ging erg snel.

4. I ColoSsuZz I

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de n**k kom je zo snel op 97, heb je echt alleen maar ranked gedaan 24/7?

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Levelen valt op zich enorm mee, en nu het spel binnenkort ook weer alweer een maand uit, mensen die het 24/7 spelen zijn al lang level 100. :+

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoeveel matches zitten jullie dan

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zou het niet exact weten nu op het moment, maar alleen al bij Ranked Team Deathmatch zit ik al bijna op de 400, in totaal heb ik veel meer dan dat gedaan(totaal in matches algemeen).

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak erg veel kills. Ik doe geen ranked, dat kost alleen maar erg veel tijd tussen matches.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hmm. ik zit op 400 totaal. dacht dat ik veel had gespeeld

10. I ColoSsuZz I

Leuk Bevonden:
    0
    Bij TDM kan je max, zon 20-25 kills maken :p en bij modes waar je veel kills kan maken ( CTL en KOTH ) is de XP ratio weer gen**kt :+

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Veruit het slechste aan GoW 3 is het springen over cover en daardoor je enemy stunnen.

Iedereen met SO springt erover, waardoor je 1/2 sec niks kan doen en je dus ronduit kansloos bent, of als je enigszins gewond bent ga je zelfs down. Zie de toegevoegde waarde er ook niet van in.

Zit BTW nu op level 42 met iets meer dan 100 matches waarvan alle quick match.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    uhm... jij kan het ook? en anders zit je straks 10 seconde op elkaar te wachten wie de eerste move maakt.
    maar ik moet wel toegeven dat het soms bugt en niet lekker werkt.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij de ranked matches zitten wel veel minder noobs hoor. Bij quick matches is het soms echt slachten, maar bij ranked moet je veel beter oppassen.

Volgens mij is mijn kill ratio bij quick match ongeveer 1,8 en bij ranked 1,0.

Maarja, inderdaad minder quick matches doen dan maar. En voorheen wisselde ik af met gnasher/sawn off, nu ga ik gewoon verder met gnasher. Echt veel voordeel heeft de sawn off nu niet meer.

14. Dominic

Dominic Fariko Dominic

Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist een grote verbetering, dit systeem beloond de speler die agressief speelt en niet uren wacht tot een ander komt. Op GoW 1 en 2 was het zo diegene die pushde en uit cover kwam had eigenlijk een nadeel de andere persoon kon lekker vanuit cover blijven schieten, terwijl hij zelf amper geraakt wordt. Met dit nieuwe systeem kan een speler niet blijven zitten. doet hij dit wel wordt hij "gekickt" en hoogst waarschijnlijk afgemaakt door de agressieve speler die pushed.

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Inderdaad en maakt niet uit of hij een SO heeft met alle andere wapens ben je ook de pineut :)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Minder noobs :emo: jaman campende negers en adam gekickt achter hoekjes zijn natuurlijk keiharde pro's.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Volgens mij trek je de conclusie al te snel, plus is het spel niet zo gemaakt dat je vaak moet schuilen?, je kan de noobs altijd wel ownen als ze te vaak op 1 plekje zitten te campen, met bijvoorbeeld een smoke grenade.

Trouwens ik heb het vrij weinig meegemaakt bij ranked dat ze op 1 plekje zitten te campen.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Voordeel ranked is dat mensen niet meteen leaven als ze zuigen aangezien ze dan flinke XP aftrek krijgen. Nadeel is dat potjes spelen stuk trager gaat omdat er na elk potje weer nieuwe matchmaking is.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn Tering telefoon maakt al mijn woorden verkeerd :mad:
    Maar nee niet op 1 plek maar gewoon overal.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    lijkt wel alsof bij ranked ik alleen tegen goede en bij idioten kom

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina