Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Htc radar haalt 39fps


    ik zou voor telefoons eerst naar tweakers gaan en dan mobile pricewatch.
    typ welke mobiel je wil of typ gewoon windows phone 7 in zo kan je zien in welke winkel je het minst hoeft te betalen.

    ik heb me htc radar bij belsimpel gekocht.

    hier nog een unbxoing zelf gemaakt.
    het is niet de beste camera kwaliteit en ben ook nog wel een beetje amateur met unboxing maar het is fijn om even te kijken als je de mobiel ook wil halen

    http://www.youtube.com/watch?v=IZk8shfki6M&feature=player_embedded


    tips hoor ik graag
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ga waarschijnlijk een Samsung Focus halen via Ebay (misschien Lg Optimus 7 of Dell Venue Pro) moet ik nog ergens anders op letten behalve dat het toestel gsm moet zijn en simlock vrij?
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Samsung Focus zou ik niet doen deze (had) heeft veel problemen gehad met updates. Ik weet niet hoe het met de Mango update is gegaan op dit toestel maar met de voorgaande updates was de Focus niet al te best.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ok, dan wordt het waarschijnlijk de Dell omdat ik wel eens wat anders wil dan een Samsung toestel.
    Hoe ben je te spreken over de Dell, hoe is de bouwkwaliteit, hoe is het toetsenbord en krast ie ook snel?
    En is het ook te merken dat er maar 256mb ram in zit?
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het bouwkwaliteit van de Dell is de beste van alle WP7 toestellen tot op heden, zit goed in elkaar en de vormgeving is ook erg mooi. Hij is alleen bijna 2x zo dik als mijn HD7, dit door het slide toetsenbordje. Het scherm is wel weer veel mooier dan die op mijn HD7, SAMOLED vs LCD tja dan weet je al de winnaar, maar de HD7 heeft dan weer een voordeel dat het scherm een stuk groter is. Aan de ram merk je ook niks... werkt allemaal even soepel zowel op de HD7 als de Dell. Krassen tja ik gebruik zelf dit hoesje...

    [​IMG]

    En hij ziet er nog gewoon als nieuw uit, moet wel zeggen dat ik meer gebruik maak van mijn HD7. Weet niet waarom maar vind hem ondanks dat de bouwkwaliteit een stuk minder is toch fijner werken, kan ik moeilijk uitleggen.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ok bedankt, ik ben er uit.:)
    Oh en nog 1 vraag, gebruik je de micro sd slot ook, en zo ja werkt ie ook goed?(omdat ie nogal verstopt zit)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik gebruik zelf niet het micro sd slot, dus daar weet ik niet van of het goed of niet goed werkt. :)
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    En ik had ook gelezen dat het een toestel is voor het T-Mobile netwerk, maar als ik er een Vodafone sim kaart in doe werkt dat gewoon?
    Zijn er verder nog software problemen mee, of zijn die allemaal verholpen?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Neem hier maar een kijkje, kan je voor rond de 200/250 een toestel zonder simlock kopen. Geen software problemen hier bekend! :)
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Duidelijk niet gemaakt voor Androids, FPS variend van 15 tot 59 op een Galaxy S II :+
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoe bedoel je niet gemaakt voor Android? Het is gewoon HTML5 met Javascript, niks bezonders. Er zijn daar nog meer tests van...

    Heeft Android ook niet een frame rate test voor HTML5? Anders zou ik daar nog wel een keer willen testen. Want een frame rate hoort niet te schommelen, die hoort gewoon steady te blijven.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan is de Android browser niet gemaakt voor HTML5 met Javascript :p
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]PR74_TT8lN8[/yt]
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat iedereen met een iPhone bijna 'klaar komt' op Siri snap ik ook niet, veel dingen zijn gewoon gejat van HTC en WP7. Maar goed dat MS niet stil zit, en het ook verder gaat uitwerken.

    Edit: wel een tenenkrommende reclame zeg... sjeez echt Amerikaans weer.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit niet d'r op te wachten dat is alles ga inspreken.

    Maar ''leuk'' dat wij dat dan ook krijgen.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien als we in de VS hadden gewoond zou dit 'cool' zijn geweest, maar ik heb het pas nog even uitgeprobeerd (tegen mijn telefoon gepraat) en 'Local' werkt uiteraard weer niet omdat we in NL leven en niet in de VS. Daarnaast zie ik mezelf echt niet in de bus zitten praten tegen mijn telefoon, en ook niet in de toekomst als iedereen het gaat doen. Daarnaast moet je native speaker echt Engels zijn want als je maar ook een beetje een accent hebt dan werkt dat ding dus ook voor geen meter, en gaat hij opzoek naar dingen waar je helemaal niet naar wil zoeken.

    Oke dat was mijn recentie voor nu dan van 'praten tegen telefoon', of het bij Apple beter uitgewerkt is weet ik niet maar de Apple nerds zijn er al helemaal lyrisch over (ik niet snap).
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    SKYPE is coming!

    [​IMG]

    Volgende week of misschien de week daarop komt Skype ook eindelijk naar Windows Phone 7. En het gaat er erg goed uitzien zoals je hierboven ziet! :)
    Helaas heb ik geen front camera op mijn HD7 dus veel zal ik er niet aan hebben maar altijd mooi dat Microsoft dit naar WP7 heeft gehaald.

    Daarnaast is het nu dan ook echt officieel Skype is van Microsoft, en zal niet meer vol Google spam zitten als je het installeerd op je pc omdat Microsoft al die zooi eruit heeft gehaald! :thumbs:

    Edit: Shit ik zie nou pas dat ik een dubbel post heb gemaakt... sorrie! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Very nice!

    Dit is wat ik miste op m'n Windows Phone :D
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik denk dat veel mensen dat miste op WP7, hoewel ik geen ervaring heb met Skype op mobiel lijkt het mij soms wel handig aangezien ik wel eens werk overleg heb met klanten dan kan je dus heel gemakkelijk videobellen.

    Wat mij ook zo tof lijkt is dit :
    [​IMG]

    Skins die helemaal op je Wallpaper worden afgesteld, helaas is dit weer alleen voor de VS.

    Hier heb je nog veel meer keuze...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er ook een site waar alle WP7 toestellen op staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina