Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Prima :) Vandaag, rond half 7 :)

/Edit: Hmm. Kan de Lambo Aventador en de 430 Scuderia niet vinden. Zitten deze er wel in?
    /Edit: Ook nog maar 1 auto (458 ) in Auto vista.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Godsamme, 15:00: Nee, we hebben hem nog niet eens binnen, 18:30: We leggen hem in de schappen 8)

Dan kunnen ze in Deventer toch niet vol blijven houden dat ze hem nog niet verkopen.

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de Aventador en 430 Scuderia zitten niet in de game maar als het goed is kun je de Scuderia importeren vanuit Forza Motorsport 3 (hoewel deze auto geloof ik DLC-gerelateerd is, maar dat weet ik niet helemaal zeker).

Overigens verkoopt Media Markt Alphen aan den Rijn de game voor 39 euro en de LE versie voor 49 euro. De game ligt nog niet in de schappen, maar dat worden wel de prijzen. Ik heb daar vanmiddag mijn LE gepreorderd. Ze kregen er in totaal 10 binnen geloof ik.

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    =(
    de 430 Scuderia zit er wel in maar is een unicorn (zeldzaam dus:mad:) en kost je veel cash of je moet hem winnen maar als je hem al had in forza 3 kan je hem wel overzetten en heb je em :)

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is dat dan de LCE dan? want de officiele prijs daarvan is 2x zo hoog ook de gewone editie is wel extreem goedkoop dan :eek: Dan ga ik sowieso mijn pre-order annuleren, ook als ik hem dan vrijdag pas kan halen, want dan moet ik toch in Utrecht zijn, kan ik meteen langs de MM. Maar mss dat Deventer toch toegeeft en ook morgen gaat verkopen ;) Maar moet dus wel de LCE zien te regelen, anders schiet het nog niet op.

Ik ben echt nog niet ver in Forza 3, dus zal wel wat auto's missen, maar dat overzetten op basis van welk level je bent of welke autos je hebt, blijft dat? Of is dat alleen de eerste keer dat je forza 4 erin doet? Of kan je ook later in forza 3 nog die auto kopen of dat level bereiken en zo ook in forza 4 die auto krijgen?

Doe ff die foto, kan ik MM Deventer onder druk zetten :D

/Mod Posts samengevoegd, alweer - Cookie

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik ga even voor je kijken hoe je aan deze auto kon komen

in forza 3 kon je aan de 430 scuderia komen als je het VIP carpack had gekocht
    http://www.360maniac.com/2011/10/05/forza-4-car-import-from-forza-3/

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    McSparkle zoekt die scuderia, mijn vraag was gewoon in het algemeen. Kan je ook later nog auto's van forza 3 naar forza 4 zetten als je al met forza 4 begonnen bent en je alsnog een bepaalde auto of bepaald level haalt bij forza 3?

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zitten verder wel leuke auto's in, maar ik mis toch mijn favorieten. Ook wel raar dat de Aventador er niet inzit. Ook raar dat ik maar 1 auto kan bekijken in Vista mode. Zal wel wat fout doen.

En ik heb geen camera bij me (Heb oude Nokia 6300 :9)

Wow. Het snelheidsgevoel is SICK. Reed net bijna 400 over het lange stuk in Le Mans. Ziet er veel bruter dan F3 :)

/Edit: Je kan de 2012 BMW M5 downloaden voor Auto Vista. Is 350 MB 8)

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Pics or it didn't happen :+ :9

10. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat is de Limited Edition. Dus die met dat boekje en de extra auto's e.d.
    Of bedoel je die ene editie met dat stuurtje erbij? Want dat is volgens mij bij niet het geval namelijk.

11. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb besloten om niet steeds te kijken wie hem al wel heeft, ik ga er vanuit dat ik hem vrijdag heb (dag eerder of laters boeit me niet) ik zie jullie wel op de baan. of in de club.

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Neej, ik bedoel de lce, met boekje etc, geen stuur, das echt fucking goedkoop, standaardprijs is 75-80 euro.

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4867932.aspx

ik weet niet of ze hem naaien maar lijkt er niet op..
    verder kon ik niks vinden

14. FORZACOMP

FORZACOMP Member

Leuk Bevonden:
    0
    Competitie gaat vanaf vrijdag weer beginnen!

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok. Ik mms de foto zo naar een maat van me, en die mailt hem door. Nu blij? :)

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als iemand tijd heeft, ben benieuwd naar het geluid van de VW Golf 6 GTI. Aangezien ze zeggen dat ze nu alle auto's hebben opgenomen... :D

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, apart dan! Ik had de LE eerst voor 53 euro en een beetje bij Wehkamp in de pre-order staan maar die deden zo vreemd met de levertijd en hij scheen ook al uitverkocht te zijn terwijl ik 'm (toen der tijd) toch kon bestellen dat ik het zaakje niet helemaal vertrouwde.

De LE van Forza 3 had ik toen ie uitkwam wel inderdaad voor 70 euro gekocht ongeveer.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verkapt "Kijk mij een golf 6 GTI rijden" post :+

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Das jammer, dus je krijgt alleen mee wat je in Forza behaald hebt op het moment dat je met forza 4 start, niet dat ik daarna nog heel veel forza 3 ga spelen, maar stel je voor dat je dan net nog ff die ene auto wil hebben ofzo, ben echt totaal niet ver met mn nieuwe savegame in forza 3 en heb ook weinig auto's, maar betekent dat dan dat die auto's helemaal niet in forza 4 zitten? Of alleen dat je ze opnieuw moet kopen en niet in je bezit hebt? Want dat zou ik niet zo erg vinden, dan kan je ze iig nog kopen.

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik snap nu ook waarom ik problemen had om die BMW met 80 strak door de bocht te laten rijden... Het was 80 Mp/h :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina