Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    lol :9

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    bij MM Deventer blijven ze gewoon volhouden dat ze hem niet mogen verkopen en dat als hij al bij een andere MM verkocht zou worden ze een mail krijgen en die hebben ze niet gehad, vage shit hoor. Verkoop hem overal of nergens, maar dit vind ik nogal kansloos.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Man, verkoopdatum is gewoon 14 oktober... Niet zo ongeduldig.

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Vind ik niet erg, maar moeten ze hem gewoon op 14 oktober houden, en niet hier en daar al 12 oktober gaan verkopen zodat je een beetje lekker gemaakt wordt, maar als je dan zelf knaken neer wil leggen zitten ze als een politicus om de hete brei heen te draaien.

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nog een keer(en zal hem nog een paar keer posten als ie officieel uit is)

Ik heb in de startpost een kopje aangemaakt genaamd "Gamertags" met een spoiler erin.. in dit kopje wil ik alle Gamertags posten voor de mensen die het goed vinden als je ze toevoegt aan hun vrienden lijst zodat je tijden kan vergelijken etc. d.m.v. de rivalen optie

Wil jij ook in dit lijstje zodat andere jou toe kunnen voegen? stuur even een PM naar mij.

7. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens mischien een oplossing ... ik kan wel een paar scuderia's kopen toch en die gifte ?

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik weet niet hoeveel je er kan overzetten maar als het kan wil ik er heeeeeeeeeel graag een van je kopen
    en bied ook forza credits

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ehhh.... waarom??? Ik mag toch gewoon vragen hoe hij klinkt in de game? Misschien rijd ik wel een R8, wie zal het zeggen he ;)

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    MM Utrecht heeft ook een mail van de ontwikkelaar gehad en verkopen hem ook niet meer, is uurtje in de verkoop geweest, sommigen hebben geluk gehad, maar de rest zal gewoon tot vrijdag moeten wachten denk ik. Hier is ie trouwens weer 65 euro, de LCE, hoe kan ie dan in Alphen maar 49 zijn terwijl hij bijv. bij Nedgame 79 is, dat is toch een idioot verschil?

Maar ik wil nog steeds het volgende weten, de auto's uit forza 3 die je mee kan nemen naar forza 4 op basis van bezit of level, als je die auto's niet bezit of je level niet hoog genoeg is, zitten die auto's dan helemaal niet in forza 4? Of zitten ze er wel in maar moet je hem gewoon nog ingame kopen.

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    wat bedoel je?

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat snap ik, maar stel, je hebt in forza 3 geeneen auto en je bent level 1, dan loop je dus in forza 4 een heleboel auto's mis. Zitten die auto's die je dan misloopt helemaal niet in forza 4? Of zitten ze er wel in, maar moet je ze in de game nog kopen?

Aanhouder wint, dus nog maar een keer gebeld, nu naar Zwolle, ze hebben MS gemaild en mogen hem vandaag niet meer verkopen, maar ze gaan morgenochtend opnieuw contact zoeken met MS en dan mogen ze hem mss wel verkopen, dus morgenochtend weer proberen kan lonen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  15. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Ben eigenlijk te lam om F3 nog in de xbox te duwen :mad:, en dat moet natuurlijk voordat je met F4 begint

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    alle auto's die je kan importeren uit forza3 zijn verkrijgbaar in 4 behalve
    FM3 Unicorn Cars -
    2006 Subaru Impreza S204
    2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A
    1969 Chevy Camaro SS Coupe

These 3 FM3 unicorns will also be unicorns in FM4, as well as the following cars:
    2007 Ferrari 430 Scuderia
    2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
    2006 HKS Time Attack Evolution CT230R

want dit waren al/worden unicorns
    dan zijn ze nog steeds verkrijgbaar maar in de AH dus moet je er veel voor betalen of je kan ze winnen

18. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo strakke foto's zeg..komen die zo uit de photomode? erg netjes

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    De verkoper vroeg mij voor welke prijs ik 'm gepre-ordered had bij Wehkamp en ik zei 53 euro (was ook echt zo) en zei ook gelijk "als jij daar onder kunt zitten, dan bestel ik hem hier. Anders wacht ik wel gewoon af wanneer de game ooit binnenkomt". Daarop is ze naar de verkoopleider gegaan en kwam daarna terug met het bericht dat de LE 49 euro zou worden en de normale editie 39 euro.
    Ik weet niet of mijn verhaal nog enig invloed op de uit eindelijke prijs daar bij de Media Markt, maar ze zijn wel daadwerkelijk onder de prijs gaan zitten die ik eerst had bij Wehkamp en dat terwijl die 53 euro van Wehkamp al een prima prijs was.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kolere! _O_ _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina