[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, niet alleen bij ranked hoor. Totaal niet. 8)

2. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Ranked ligt het niveau een stuk hoger.

Voorbeeldje:

Speel vrijwel altijd KOTH op ranked. Heb hele goede teams gezien. Waaronder een Clan noemende 'iBe' (of iets in die trend). W/L ratio gemiddeld van 45!!! K/D ratio gemiddelde van 6!! Die gasten gebruiken allen de Hammerburst. Goed georganiseerd. In zowel tactisch als strategisch opzicht. Voor de doorsnee-speler geen houden aan en eigenlijk niet leuk om tegen te spelen.

Zulke tegenstanders kan je dus verwachten op ranked.

Maar anderzijds, wil je zelf goed willen leren spelen. Kan ik je zo'n tegenstander alleen maar aanraden.

3. Dominic

Dominic Fariko Dominic

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook aan als je een goede public speler wilt zijn, of competitive.

Als je een goede public speler wilt zijn kan je inderdaad het beste ranked gaan spelen aangezien je daar over het algemeen wat betere spelers komt die ook weten hoe ze bepaalde wapens kunnen "abusen". Als je een goede competitive speler wilt zijn zul je veel private games moeten gaan spelen. De Retro en hammerburst zijn bijv gebanned als startingswapen zelfde voor sawed off omdat ze simpelweg te sterk zijn.

Als de wapens wat meer gebuffed zijn kan dit in de toekomst misschien veranderen maar voor nu worden ze gebanned, het zelfde geldt voor sam,anya, kantus, en myrrah ofzo die mag je als character niet kiezen, omdat ze een voordeel hebben op andere characters ze zijn namelijk smaller en kleiner. wat voordeel opleverd bij muurtjes en met bewegen zijn ze moeilijker te raken.

4. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden ze gebanned? Met private games?

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, zo'n gigantisch verschil tussen Ranked en Quick Match zie ik niet hoor. Ik heb niet veel Ranked gespeeld omdat ik graag matches achter elkaar wil blijven spelen en niet telkens opnieuw wil zoeken, maar van de matches die ik gespeeld heb vond ik het skill-niveau niet gigantisch veel hoger liggen. (vooral niet toen bijna iedereen met een Sawed-Off liep te campen op TDM)

En over die bots in Quick Matches, die kom ik dus echt bijna nooit tegen. Zodra er iemand quit is er bijna altijd wel meteen iemand om die plaats in te nemen.

Zijn die dedicated servers nu trouwens nog steeds offline? Vanmiddag even gespeeld maar nog steeds lag af en toe. :{

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vrij logisch. Als je met een ingespeeld team tegen wat random mensen speelt die vaak niet eens een headset hebben en voor eigen succes gaan.

Volgens mij moet ik meer private matches gaan spelen. Speel zelf ook altijd standaard lanceer en gnasher. Geen fan van die andere starting guns.

7. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lancer en gnasher zijn old-skool die ik ook altijd gebruik. Soms kies ik op basis van een specifieke map een setup. Checkout is namelijk voer voor de Retro terwijl Sandbar weer voer is voor de Hammerburst. Die SO gebruik ik soms alleen puur om irritant te gaan doen of als ik mn gnasher heb leeg geblaft.

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet echt impressed nu je hammerburst zegt :p. Dat wapen is echt oneerlijk als je ermee om kan gaan, en ik denk dat veel mensen dat zullen beamen. Ik versla Retro's, Gnashers e.d. op close range met dat ding en rape Lancers nog harder op medium/long. 5 man die weten hoe je ermee om moet gaan vs 5 randoms is niet te doen. Is sowieso al niet te doen, maar dan al helemaal niet :+

Vandaag trouwens de vernieuwde wapenspawns gezien bij Sandbar en Overpass. Ik ben blij dat Epic er mee bezig is, maar vind een Boomshot bij Overpass alsnog overbodig. Als ze een Sniper/Torque hadden geplaatst hadden de mensen die boven zitten te campen het een stuk lastiger. Een Boomshot kun je alsnog van bovenuit heel erg gemakkelijk en zonder risico neerkrijgen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde eerst met de Hammerburst, maar ik speel sinds een paar dagen met de retro en die is pas oneerlijk als je ermee om kan gaan. Je kan long range nog goed iemand downen en van dichtbij is niets een partij.

Je verslaat echt niet iemand met een retro die weet hoe hij hem moet gebruiken. Zelfs medium range niet.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    In de beta was het nog erger volgens mij. :+

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    die bots zijn echt vervelend. Ze kapen echt elke wapen voor je neus weg 8)

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vandaag of morgen wel een een killstreak met dat ding capturen. Ik heb regelmatig 15 killstreaks met dat ding, alleen al omdat iedereen het onderschat en met zn shotgun op me af komt rennen.

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    hoezo hebben ze bij de map overpas de wapens veranderd?! =(

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gewoon tactisch oplossen. Dat is juist het vette van het spel, er is altijd een manier om van die campers te winnen. Gewoon weten waar je moet kijken, zo min mogelijk risico nemen.

Sowieso weet ik niet wat nou een pro is in dit spel. Want iemand die de hele tijd headshots maakt met een sniper vind ik ook een beetje lame. Helemaal geen confrontatie en geen kans. Dan ren je op iemand af, BAMN, weg hoofd. :+ Maar daar is ook wat tegen te doen natuurlijk. :9

Maarja, natuurlijk is het kut als je vaak gekilled wordt, maar dat is niet de tegenspeler z'n schuld. Het gaat er gewoon om dat je veel kills krijgt. Maakt niet veel uit op welke manier lijkt mij.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb nu wel genoeg gespeeld om te zeggen dat je niet elk potje met die sawed off tactisch kan oplossen. mensen die op je af rennen in je rug, maakt niet uit of ze zelf gekilled worden 1 sec erna zijn gewoon irritant. kut wapen.

bij mijn games niet, dan rent niet iedereen direct meer naar boven maar naar de boomshot. ik heb net een game gehad waar ik 3 man die boven aan het campen waren killde met mn boomshot. als je back up krijgt kan je veel meer met de boomer

Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    meh vandaag was echt niet mijn dag gewoon :mad:
    Hele tijd kut scores (1 potje goed en toen ging ik gewoon gelijk lekker: 12-:cool: voor de rest alleen maar 5-6 6-8 3-5 etc :emo:

@bassie: ja klopt het wapen is ook wel te counteren, alleen ik had gehoopt dat na de change het wel meeviel met het wapen. Er is echter geen zak veranderd =(

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee, want als je ze ziet aankomen kan je ze pakken. maar er zijn zat situaties waar je echt denkt van waar teh ef komt die guy vandaan.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja oke, maar dat heb je ook met andere wapens, en dat heb je in elk multiplayer spel. In CoD ga je ook heel vaak dood terwijl je er niks aan kan doen. Dat ligt echt niet aan die sawn off hoor.

Je doet nu echt alsof dat een god-weapon is ofzo. Valt reuze mee. Mijn punt is gewoon dat je moet weten hoe je met die sawn off om moet gaan. Ik wordt volgens mij net zoveel met een gnasher vermoord als een sawn off.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En dan is ie meteen een noob? Jij maakt toch ook gewoon kills waarbij je vijanden het niet zien aankomen?

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Logisch, het merendeel speelt met gnasher.

Het gaat er echter om dat je bij een SO niks hoeft te doen behalve de trigger over te halen. Aimen is totaal niet van belang.

Gevolg is dat mensen in kut hoekjes gaan staan of wachten tot ze iemand van achter kunnen sneaken en kapot pompen met de SO.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina