Ik denk dat de runbug er wèl uitghaald wordt omdat ze er mee bezig zijn in het ontwikkel-team.
Een andere vraag is of dat al op de release-datum zal zijn. Zal met de moeilijkheidsgraad van het probleem te maken hebben.
Ook naar de MLO wordt gekeken, in ieder geval omdat het fout is dat allebei de spelers een disconnect-percentage krijgen i.p.v. alleen de disconnector.
Verder las ik dat sommigen een PES-toernooi willen en die ga ik ook houden ( zoals gebruikelijk op Digitaalgras ) maar ik wacht wel twee weken.
Dat is om twee redenen:
1. Iedereen krijgt de tijd om te wennen aan al die nieuwe dingen zoals het verdedigen.
2. Ik hoop dat in de tussentijd de patch is verschenen.
Ik zie ook regelmatig dezelfde vragen opduiken over de sprintbug:
Deze kan je off-line ontlopen door TWEE controllers te hebben aangesloten.
Tijdens het laden van het spel druk je op <start> van de TWEEDE controller, waarna je hiermee zonder de bug offline kan spelen.
Voor het geval dat het niet helemaal bekend is: De sprintbug is er NIET online, ook niet als je alleen met controller 1 speelt.
Verder heb ik de community Digitaalgras geopend om daar de toernooien te spelen.
Daar kan je ook je andere potjes spelen tegen mede-community spelers.
Voordeel is dat je dan kan afspreken niet steeds met Barcelona of Real Madrid te spelen.
Voor een paswoord van de community moet je mij even een PM sturen ( hier in dit forum of op Digitaalgras ).
Laatst bewerkt: 13 okt 2011