Vind het ook een beetje ver gaan allemaal wat betreft deze discussie. Je moet eens weten hoe snel iemand down gaat met Active Reload Lancer headshots Gimbly, daar komt geen Hammerburst aan te pas. De Heavies zou ik in ieder geval wel veranderen, want ze zijn leuk in chaotische online potjes maar in echte matches zullen ze maar weinig worden gebruikt, en het team dat ze toch gebruikt zal bij een gelijkwaardigheid van teams gewoon verliezen. Dan kun je er beter wat leuks neerleggen dat ook echt gebruikt gaat worden. Frags ben ik redelijk neutraal over: Je moet bedenken dat er standaard Boomers/Torques liggen op maps die ook niet geswapped worden, dus je kan het gewoon zien als een power weapon dat je op specifieke plaatsen neerlegt.
Maar wat de meesten zich denk ik moeten realiseren is dat bij veel (lees: de meeste) wapens die geswapped worden dat gewoon komt omdat anders de wapens gedurende een ronde veranderen: Dat betekent weer dat een van de teams een voordeel heeft (Maps in GoW zijn niet helemaal symmetrisch) en dat is dan weer niet eerlijk. Dus om gelijkwaardigheid te creëren tussen de teams lijkt het mij meer dan logisch dat die wapens veranderd worden. Dat betekent dus, bijvoorbeeld, dat op sommige maps de frags worden veranderd in inks en op andere maps weer de inks in frags. Het is maar net of je liever frags of inks hebt op die bepaalde map.
Laatst bewerkt: 13 okt 2011