Heb met hem gepraat. Paar keer zelfs. En ik vind ik niet dat ik recht heb op de loot, hij won de rolls eerlijk. maar als je als GM dan de spullen gaat verkopen aan een vendor terwijl die niet even bij mij aangeeft van ik heb ze toch niet nodig sorry wil jij ze dan als nog? of gewoon een excuses dat die ze toch niet nodig had en dat die ze verkocht had oid was het al goed.
Hij zei dat hij need wat die denkt nodig te hebben en wat die er verder mee doet zijn zaak is en dat hij de baas is dus hij vind dat die dat mag. Ik heb hem vaak geprobeerd uit te leggen dat ik zo niet mee ga raiden en dat anderen dit gedrag ook niet willen van een leader. Dit boeide hem allemaal niks.
Vervolgens is mijn maat ( real life maat ) ook met hem BWD gaan doen. hier kickte die 3 mensen uit de raid ( 3 guildies ) voor 3 anderen omdat die andere 3 al langere vrienden waren van hem. ( waren ze al 3 bosses down ).
vervolgens laat die mensen niet rollen op een dagger maar geeft die die zomaar aan 1 van zijn maten ( terwijl mijn maat rogue hem ook nodig had , is ook een guildie btw mijn maat )
Dus mijn maat heeft dit ook aangegeven bij hem, boeide hem niks hij zei dat zijn vriend die al heel lang nodig had.
Mijn maat was al gelijk de guild geleaved ( ik dan nog niet ) ik ben vervolgens nogmaals met hem gaan raiden in FL, toen dropte de sterrilized scalpel. Ik had hem niet nodig want had geen goede offhand maar 3 andere wel. Alle drie gerolld en hij gaf hem aan de gast die 2de hoogste had gerolled want hij vond dat hij die had verdiend.
Toen ben ik geleaved en gelijk de guild en heb ik de mensen die mee woude gaan mee genomen en gezegd om mij te joinen om echt te raiden. Alles loopt soepel nu en nog geen klachten over rolls oid gehad.
Ook het taalgebruik was ver te zoeken, hij schold heel snel met k***er en dergelijke, werd snel boos en was nooit op ventrilo terwijl de andere 9 er wel waren. Volgensmij was hij pas 13 jaar ofzo aan zijn gedrag te zien.
Laatst bewerkt: 10 okt 2011