[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ben je gek, wij hebben gewoon een eigen Xboxworld community :+
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hater..... :cool:
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jaja, nou, dan maar samenvoegen hè? Zorgen jullie voor iets meer leden en wij voor de naam en de toernooi-organisatie, eerlijk verdeeld :D
     
  4. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even de training gedaan, ik blijf het verdedigen echt zo moeilijk vinden|:- Echt niet normaal! Je kan haast geen druk zetten want dan word je scheel getikt:mad:.

    Dat je met de rechterstick iemand diep kan sturen is wel echt een hele vette toevoeging :thumbs: Paar keer met Sightorson gescoord daardoor:) Alleen ik creëer echt heel weinig kansen en krijg veel goals tegen. Net 1-2 verloren in de Arena tegen de graafschap en 2-2 tegen Roda Jc thuis8)

    Ik creëer veel te weinig:mad: iemand tips om meer kansen te krijgen en beter te verdedigen?

    Ik speel op Professional en moet echt alles geven om te winnen, wat opzich wel tof is:) Er zit wel uitdaging in, alleen het verdedigen is echt rete moeilijk:)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet vooral geduldig blijven. Soms gewoon even rustig de bal op het middenveld of achterin rondtikken. Zorg voor twee tegen één situaties. Speel bijvoorbeeld een back vrij, zorg dat een verdediger uitstapt en stuur met off the ball een buitenspeler diep. Je moet de ruimtes zelf creëren, de AI geeft het niet zomaar weg. Gebruik ook LB, waarmee je wat preciezer kan dribbelen en een tegenstander te kijk kan zetten.
    Bij verdedigen is het vooral een kwestie van rustig blijven. Niet zomaar happen, want dan glippen ze inderdaad langs je heen.
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te zien overigens hoe fifa bijna op elke site een veer is zijn reet gedrukt krijgt, en je over PES zo goed als niets leest.
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Daymos... Bericht zojuist dat je de DLC nog niet moet installeren als je zijn OF gebruikt... Blij dat die van mijn nog int seal zit :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ja ik las het. Eens kijken hoe het met DLC gaat, anders doe ik ff een uninstall. Simple as that :+
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  11. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    als ik nu met become a legend begin en ik download die optionfile later kan k dan nog tijdens t spelen aanpassen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2011
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Haal hem nou voor de PS3 ;) Kunnen we ff online potjes spelen. :D

    Btw, ik ben 29 en ook PES speler 1e uur.... ;) Laatste drie seizoen echter voor FIFA gekozen ipv PES (09, 10, 11)
     
  13. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me wel, maar deze game had gewoon écht niet uitgebracht mogen worden op deze wijze vanwege drie zaken, waarvan de eerste echt ongelooflijk slecht is.

    1. Runbug
    Als deze bug in de demo zit, haal 'm er dan uit. Je brengt de game niet eerder op de markt, voordat het verholpen is. Ik heb gisteren mijn xbox gewoon kwaad uitgezet. Dit is geen voetballen. Ga je alleen af op de keeper, stopt de spits ineens met rennen, verdediger erbij, weg kans. Ook in defensief opzich is het dra-ma-tisch. Je CPU tegenstander heeft namelijk géén last van de runbug. Mijn verdediger wel en die stopt dus ineens met rennen, terwijl hij vol in de achtervolging zat. Tegengoal. Tja... jongens... =(

    2. Keepers
    Deze irriteert minder, omdat kijkend naar de NL competitie in het echt ook blunders voorkomen. Echter in PES komen er dingen voorbij die echt ongelooflijk zijn. Zal ze niet allemaal benoemen, al ruim gememoreerd hier. Het is soms net zo lachwekkend als het treurig is. Gisteren schoot ik met Vurnon Anita op doel. Schot was bedroevend zwak. De keeper kon werkelijk nog de krant lezen, naar de wc gaan, koffie zetten en opdrinken voordat die bal aan zou komen. Een pisrollertje over de grond vanaf een meter of 18. Hij ging er dus gewoon in en de keeper dook er stijlvol overheen... =(

    3. Namen
    Volgende punt vind ik gewoon slordig. De game is bij lange na niet update... Dat kán toch niet zo moeilijk zijn??? Nou ben ik met de editor in een paar uur wel klaar, maar toch... Waarom moet ík dat zélf doen???
    Voorbeelden:
    Feyenoord: Fer, Tomasson, Myachi, Castaignos, De Cler (spelers als Clasie en Gyon Fernandez kon ik geneens vinden, ook niet bij Excelsior)
    Ajax: Vd Heijden, Castillion, Stekelenburg, R. Sneijder
    Heerenveen: Beerens
    AZ: Romero... Altidore ontbreekt.
    Twente: B. Ruiz
    RKC: waar is Sno? Niet te vinden in het spel...
    En zo nog véél meer voorbeelden.

    Conclusie
    Dit spel had zo niet uitgebracht mogen worden. Nu zijn er mensen die vast roepen 'zeurpiet, Konami is ermee bezig'. Dat is prachtig en zou ook wat zijn als het niet zo was, maar deze game is NIET af. Ik koop toch ook geen auto die op de snelweg ineens rechtsaf slaat? Ik betaal 49,95 (overigens nog best redelijke prijs) voor dit spel en dan verwacht ik een game die af is.

    Overigens wil ik wel benadrukken dat als bovenstaande punten (en dan met name punt 1 en in mindere mate 2) verholpen zouden zijn, dit een retestrakke game is. Zo ben ik dan ook wel weer. :p
     
  14. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Sno speelt hier gewoon bij RKC hoor
     
  15. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijzonder. Bij mij niet. Maar goed, los van Sno, doet niks af aan de rest van het relaas hierboven.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Altidore zit hier gewoon bij AZ?
    Heb je al de DLC gedownload?
     
  17. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    el hamdaoui is ook verdwenen na de update. dom ik wou hem kopen met een andere club
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit punt is inmiddels verholpen met de DLC die te downloaden is vanaf gisteren. Vrijwel alle teams hebben een update gehad. :)
    Al heb je zeker een punt dat het slordig is dat dit niet vanaf de release geregeld is.
     
  19. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok gasten, dank voor de opmerkingen. Vergeef me mijn onwetendheid, maar wat is een DLC? En waar vind ik die?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Bij 'Extra Content' in het startmenu.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina