Dat vind ik dan wel te laag, maar heb de review ook niet gelezen. Alleen even het cijfer bekeken. Heb de game nu zelf ook sinds vrijdag en ben al een behoorlijk eind. Ik vind hem zelf een stuk vetter dan de vorige Ace Combat games. Bovendien speelt deze zich tenminste af in de echte wereld. Helaas is er wel weinig of geen introductie in het verhaal en bestaan er nog onduidelijkheden. Ik ben met de review voor EG bezig en hoop die vandaag of morgen online te doen. Gold Award word het niet, maar hoger dan een 5.5 wel. Gamespot eikel.
Ja ik zit op me werk zal zo thuis nog even de boel gaan lezen. Het lijkt mij eigenlijk ook een stuk toffer.
Is die zeker. Als de servers volledig online zijn moet je eens een quick match online gaan doen. Die zijn best tof. Mooi pittige uitdaging om online te oefenen. Enige MP waar weinig of geen actieve XBWers mij snel zullen verslaan.
Zit er een beetje uitdaging in de missies of is het makkelijker? Fires of Liberation was soms best pittig.
Dan heb ik bepaalde missies in FOL ook verkeerd gespeeld, want ik bleef elke keer game over gaan...moet mijn fout geweest zijn dan
Idd erg vreemd dat Edge hem een 8 geeft en gamespot een 5,5 http://www.next-gen.biz/reviews/ace-combat-assault-horizon-review
Ik zie in de lijst dat er ook bommenwerpers in voorkomen. Vliegen deze een beetje goed,en zien ze er wel een beetje realistisch uit. Hoeveel missies zitten er met zoon vliegtuig in het spel.
lijk me een erg vet spel! bij de demo vliegen de vliegtuigen erg fijn en ik vond de dogfights erg mooi gemaakt en de explosies en instortende gebouwen/kranen ook vet!
Moet je missies in vliegen, niet mee vliegen. Missies tussen de 10 en 20, weet niet het exacte aantal. Zo'n beetje alle achievements met 20 GS zijn missies.
Misschien een vreemde vraag maar waarom is deze game alleen te koop als limited edition bij budgetgaming?? Is er geen normale versie te krijgen...
Niet alleen BG, ook anderen hebben dat. Heb geen idee waar de normale versie te krijgen is. Of die te krijgen is. Heb zelf een reviewversie met gele band, maar volgens de gozer van wie ik hem kreeg zaten daar ook goodies bij. Die eikel heeft de goodies voor zichzelf gehouden.