1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Delphiki?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :p

    Ik ben zeker geinteresseerd, maar ga deze keer me wel wat beter inlezen met betrekking tot deadzones en controller lag.

    Als het bij deze controller wel allemaal goed is ga ik er denk ik rond Uncharted 3 tijd wel eentje uitproberen
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    http://tweakers.net/nieuws/77187/psn-pass-komt-in-alle-nieuwe-sony-games.html

    ik hoop dat ie niet in Dark Souls zit. Verder erg spijtig nieuws. Dit gaat er ws alleen maar voor zorgen dat er minder geld rond gaat stromen in de game-industrie. Als ik al spellen wegdoe dan is dat altijd alleen maar om weer nieuwe te kopen.

    Daarnaast betaal ik liever dan gewoon een vast bedrag per maand ipv dit geneuzel met codes
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    net iets vreemds qua geluid. Ik heb mijn ps3 aangesloten op mijn LG surround set. Deze gaat weer naar mijn TV. Alles natuurlijk met HDMI. Nu was ik laatst dante's inferno aan het spelen en ik miste het geluid van de stem bij tussenfilmpjes, voor de rest niet echt aandacht aan gegeven. Net was ik lost and the damned aan het spelen, blijkt de centerspeaker het niet te doen.
    Ik ben uit de game gegaan en heb een film van de harde schijf opgestart, centerspeaker doet het wel. Alle geluidsopties uitgeprobeert, alleen DTS en DD aangezet, PCM lineair en bitstream uitgeprobeerd, niets werkt. Ingame geen centerspeaker geluid.
    Toen heb ik het met een optische kabel geprobeerd en hierbij werkt het wel zoals het hoort.
    Iemand een oplossing?
    De dolby surroundset ondersteund alle audio formaten, ook DTS-HD/master en DD hd outputs, aac. Eigenlijk alles behalve het 7.1 formaat.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Welke ps3 kan ik het beste kopen?Hoe groot moet de HDD zijn of maakt het niet zoveel uit, omdat je deze toch kan vervangen?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De mijne. :cool:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De HDD van de slim kun je niet vervangen (of in ieder geval heel moeilijk).

    Met de PS3 moet je echt minstens 120 GB hebben, 250 als je echt veel gamed.


    Bij de PS3 gaat het echt een héél stuk sneller op dan op de 360.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    320 er in gegooid, kost toch erg weinig :)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moeilijk vervangbaar :confused:

    Ik vervang de HDD van de Slim net zo gemakkelijk als die van de FAT.
    Enige probleem zijn de irritante schroefjes waarmee de HDD in de bracket vast zit.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet het niet, dat zei mijn collega.

    Ik heb een fat en daar ligt al vanaf het begin 320 GB in.:b:
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    :+


    Ik heb bij die van mij een schroefje uitgevreest omdat die gewoon niet los te krijgen was 8)
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    iemand?
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Probeer een andere hdmi ingang van je reciever.
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    al geprobeerd en werkt ook niet. Het vreemde is dat het alleen ingame is. Als ik een film aanzet of muziek dan doet de center speaker het wel
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen idee. Weet wel dat kwa kwaliteit het niet uitmaakt of je geluid via hdmi of optisch neemt. Misschien een schrale troost.


    Miss je ps3 naar fabrieksinstellingen terugzetten? Die optie is er vast wel, ben je wel al je data kwijt en ik heb geen idee of het werkt. Als optisch geen problemen geeft dan daarlangs laten lopen. Anders wordt het geneesmiddel misschien erger als de kwaal :).
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    terug naar fabrieksinstellingen heb ik al gedaan. Als je de aan/uit knop ingedrukt houdt tot aan de tweede piep kom je in het menu om alles te resetten. Het vreemde is dat dit nooit een probleem is geweest tot de laatste update. Op internet is er echter weinig over terug te vinden.
    Ik laat nu even de optische kabel erin zitten.
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet toevallig een andere HDMI kabel om te kijken of die het zelfde probleem geeft??
     
  19. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag.
    Mijn hardeschijf (80 gig) van mijn PS3 is bijna vol en ben het eigenlijk behoorlijk zat om constant wat games en instalaties van games eraf te halen en vervolgens weer te instaleren als ik het spel weer wil spelen.
    Ik ben van plan om binnenkort de White PS3 Slim (320 gig) te pre-orderen. Ik ben dan meteen van mijn luxe probleem af en heb dan meteen ook de Slim (en wit, lijk mij een prachtig ding)
    Ik wil dan natuurlijk ook alle savegames, games enz. overzetten naar de nieuwe PlayStation. Alleen weet ik daar eigenlijk iets te weinig over en vroeg me af of er mensen hier zijn die weten wat de voordelen en de nadelen ervan zijn.
    Ik heb gehoord dat je op 2 manieren kan overzetten.
    1: via een ethernetkabel.
    2: via een USB stick. Ik ben wel van plan om een backup te maken als ik het via de ethernetkabel doe.
    Er zijn ook savegames met een beveiliging. Wat gebeurd daarmee als ik die overzet? Kan iemand mij dat a.u.b. haar fijn uitleggen?
    Alvast bedankt.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Lees dit eens , Hulpprogramma voor dataoverdracht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina