Gears of War 3 toernooi (4vs4 Execution)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Obscure Thing, 7 okt 2011.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gimbly, had jij niet een ip ban?

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Oké, ik kan je niet meer serieus nemen. :+

3. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want?

Nanoz rage quit jij niet toen je aangepakt werd in ranked?

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nee hoor

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Er zit namelijk een verschil bij Gamebattles is het namelijk zo dat het voor iedereen open is en je kan de regels veranderen, en dat je zegt dat het nu meer voor casual teams is kan je me nu wel vertellen dat alle websites zoals MLG meer voor casual teams is, dus wat wil je nou zeggen?.

Geef me nou eens 1 goede reden waarom de hammerburst er uit moet want dit wil je blijkbaar, dat het sterker is dan de lancer kan ik wel geloven maar met een hammerburst zal je meer perfect moeten aimen, maar waarom is het nou zo ''OP''? ik zal je nooit kunnen afmaken zoals ik al zei als je op de goede timing dekking neemt.

Deze discussie is waardeloos naar mijn mening tenzij je met een goede reden komt.

6. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    GB is voor casual teams.
    Goede teams spelen gewoon scrims.
    Amerikaanse pro teams spelen het puur voor seeding points voor mlg events.

En tegen een HB optijd dekking nemen is obv.
    Zodra je uit dekking gaat en wilt bewegen ga je down.

Daarom een Hammerburst promote camping.
    Tegen lancers kan je nog een beetje op pushen.

7. Shockerr2

Shockerr2 Member

Leuk Bevonden:
    0
    UpInSmoke0611
    Ik krijg een bericht van xboxworld members om me hier aan mee te doen, nou mag ik volgens jouw niet meedoen omdat ik een mafkees van een ander website? hoor je zelf praten man.
    Ben trouwens zelf member van xboxworld sinds gears 1 (2006), en heb al 3 tornooien gespeeld HIER op xboxworld.nl
    Voor mij persoonlijk brengt lancer/gnasher regels meer lol in de game, blijkbaar voor jou niet helaas...

Trouwens, "De community me reet" hoe bedoel ikke ikke ikke en de rest kan stikken?
    msgien kun je een 4vs4 exuction tornooi houden met bots, dan kan je lekker doen wat jij wilt_0/

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit ligt weer compleet aan de situatie, in Gears of War 3 heb je genoeg objecten om jezelf te verdedigen van wapens van ver weg dus ook de hammerburst je bent dan ook niet gelijk down, het is vaak niet eens zo dat je door een hammerburst down gaat als je net uit cover komt.

Trouwens ik doe nog steeds met de toernooi mee, ook al doet de Hammerburst niet mee, dat maakt me niet veel uit, het is meer de reden wat ik niet weer begrijpelijk vind, ik vind eigenlijk dat er geen reden is om de Hammerburst er uit te halen.

9. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik trek me terug als ik dit zo allemaal lees. Ik wil gwn toernooitje doen voor de fun en gewoon lekker schieten met wat mensen. Maar als we allemaal met vage en kansloze regels gaan spelen omdat dat via MLG, GB, CG of weetikveel wat moet, prima maar dan sla ik lekker over :)

Spelen met regels? Geen problemen mee, maar frags, HB en andere shit eruit halen omdat die wapens zogenaamd niet te handelen zijn gaat mij te ver.

10. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Vind het ook een beetje ver gaan allemaal wat betreft deze discussie. Je moet eens weten hoe snel iemand down gaat met Active Reload Lancer headshots Gimbly, daar komt geen Hammerburst aan te pas. De Heavies zou ik in ieder geval wel veranderen, want ze zijn leuk in chaotische online potjes maar in echte matches zullen ze maar weinig worden gebruikt, en het team dat ze toch gebruikt zal bij een gelijkwaardigheid van teams gewoon verliezen. Dan kun je er beter wat leuks neerleggen dat ook echt gebruikt gaat worden. Frags ben ik redelijk neutraal over: Je moet bedenken dat er standaard Boomers/Torques liggen op maps die ook niet geswapped worden, dus je kan het gewoon zien als een power weapon dat je op specifieke plaatsen neerlegt.

Maar wat de meesten zich denk ik moeten realiseren is dat bij veel (lees: de meeste) wapens die geswapped worden dat gewoon komt omdat anders de wapens gedurende een ronde veranderen: Dat betekent weer dat een van de teams een voordeel heeft (Maps in GoW zijn niet helemaal symmetrisch) en dat is dan weer niet eerlijk. Dus om gelijkwaardigheid te creëren tussen de teams lijkt het mij meer dan logisch dat die wapens veranderd worden. Dat betekent dus, bijvoorbeeld, dat op sommige maps de frags worden veranderd in inks en op andere maps weer de inks in frags. Het is maar net of je liever frags of inks hebt op die bepaalde map.

11. GOML

GOML Member

Leuk Bevonden:
    0
    I know maar met een lancer ga je niet acrossmap even makkelijk raken als met een hb.

Dit is idd een goed punt die was ik nog vergeten.
    Inderdaad op een paar maps is 1 kant altijd sneller dan de andere.
    En als je dan net die ronde een boomer op kan pakken. (ronde 1,3,5,7 of ronde 2,4,6 )

En bij de tegenstander ligt er aan de goede kant maar een digger ofzo.
    Dan is dit heel oneerlijk.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik zeg niet dat ik EGL regels toe ga passen. ik probeer een middenweg te vinden. Dus niet iedereen hoeft ineens te quiten, anders valt dit toernooi een beetje in het water.

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik me ermee bemoei, maar heb ook aan enkele toernooitjes meegedaan hier ook XBW. Dat was dan voor (super) streetfighter, maar het idee is hetzelfde. Zoals het er nu naaruitziet gaat er niet 1 match gespeeld worden en eindigt iedereen met een teleurgesteld gevoel. De TS moet gewoon de regels bepalen en that's final. Als je het er niet mee eens bent, doe je lekker niet mee. Dan kan je altijd nog een PM sturen naar de TS met tips voor een volgend toernooi of organiseer je eigen online toernooitje wanneer deze afgelopen is. Maar dat is slechts mijn ervaring.

14. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deels eens met hierboven. Maak inderdaad nu een duidelijk overzicht met alle regels en stop met de discussies hierover. Op dit moment vind ik het echt een zooitje, en daarom ook besloten om maar niet mee te doen.

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Oke in dat geval gaan we de MLG swap gewoon gebruiken. Die probeert zo veel mogelijk wapens erin te houden maar de game toch gebalanceerd te laten.

Maar het probleem is dat ik die swap totaal niet kan vinden, tenminste niet op de MLG forums. Iemand die m heeft?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alsnog best weinig teams die meedoen nu toch??

edit: en ohja Bonbridge is in de plek gekomen voor Upinsmoke

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Tof!.

En over de discussie het had op zich niet zoveel zin in ieder geval, suggesties zijn natuurlijk goed maar het ging me meer om de reden over het hele hammerburst gedoe, maar laat dit maar. ;)

Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  18. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Team Reflex - Frog
    - Frog Pr1nce
    - Frog Rambo
    - Frog Harmless
    - Reflex WhYYZ
    - Reflex Vandal (CP)
    - x INSP1RATi0N x

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat hebben mensen toch met dat x in hun namen 8)
    ik vind dat toch zo belachelijk staan

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Oke ik heb dit weekend een familie weekend dus ik zal niet kunnen posten hier. Maar de discussie over de swap kan gestopt worden want we gebruiken de MLG swap.

Deel Deze Pagina