[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  2. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

ik kan hem ook nu regelen als ik wil maar ik denk dat ie gaar is want k vond deel 1 ook gaar

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2011
  3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik weet niet of het al gepost is.

Maar in Duitsland is het spel gewoon al uit.. :{

4. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

pegas? wie ben jij om te zeggen dat ik mijn spelletjes legaal of niet legaal moet halen en vervolgens aan jou bewijzen hoe ik ze haal? ik heb zelf niets gezegd over illegaal weet ook niet hoe je erop komt.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe je ze haalt moet je zelf weten. Ik weet alleen dat we hier op XBW het niet toestaan om over illegaal gedownloade games te praten en dat het mijn taak als admin is om dat beleid te handhaven. Wie al impressie geeft van een game die hier nog niet verkocht wordt, wordt dan ook al sinds lang gevraagd om bewijs te posten of te zwijgen tot releasedate. Geen bewijs kan je een ban opleveren tot de releasedate. Zie ons beleid over illegale games.

En hoe ik er op kom? Wat denk je van dit topic van jou?

6. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zeggen dat je een spel kunt regelen is niet bepaald betrouwbaar. Mocht een winkel de game verkopen, zeg dan gewoon waar.

Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Schandalig, die praktijken met Catwoman en die online pass. Mocht je dan een broertje/zusje/vriendje/vriendinnetje hebben die de game ook wil spelen, dan mogen ze even extra lappen om de complete game te kunnen spelen.

En ja, het gaat over de Catwoman-gedeeltes IN de game, dus niet alleen de challengemaps enzo.

Met dit soort hebberige hufterigheden van developers ga je steeds meer begrip krijgen voor mensen die niet langer betalen voor hun games.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Weet je dat zeker? Volgens mij gaan het echt om dingen die niet met de campaign te maken ehbben hoor?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, het gaat om in game, in campaign missies die je speelt met catwoman, als je de pass hebt dan, anders krijg je die niet. Maw, weer een melkloetje voor de devs...

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is er toevallig iemand die de CE gaat halen en het beeldje niet perse hoeft en dat misschien aan mij wil doorverkopen (voor een aardig prijsje)? :)

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste 55 minuten gezien en all I can say, ik ben fuckin hyped. Wel al meteen tig enemies die te voorschijn komen, dus snap denk ik dan ook wel waarom er in een review gezegd werd dat het zoveel verhalen door elkaar waren.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    link is eraf gegooid, was op twitch.tv, maar die lui pakken vroegtijdige streamers altijd aan, of de game nu pirated is of een echte winkel versie.

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
  15. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

Denk je dat het mij wat kan schelen of jij mijn woorden betrouwbaar vind of niet?

16. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Eerste playtrough nu al op YT ?

...Must.... resist.....

Aw GODDAMMIT..... paar minuutjes kan wel f
    .... toch?

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt met kijken na 15 minuten. Nu kan ik er weer een weekje tegenaan :)

Weet nu iets meer van het verhaal. Qua gameplay hebben we het allemaal al gezien. Als je niet langer dan 15 minuten kijkt tenminste...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wow wel even schrikken van dat Catwoman stuk, gaan ze nu zelfs stukken van de sp skippen als je het het spel 2ehands haalt dan wel later? :eek:

met mp was altijd de verdediging dat de servers moeten blijven draaien etc. Op deze manier wordt gamen steeds meer een dienst ipv een product. Erg slechte ontwikkeling

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon super tof :eek:

dat is niet waar .. als ze het op jou xbox spelen dan kunnen ze dit gewoon spelen. Gaat echt over een tweede xbox

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Fuck it! Niet waard voor om naar te kijken. Wil het liever zelf zien en spelen, wacht dan ook keurig op de release !

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina