[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zullen wij binnenkort ff een potje doen? Manual, geen gezeur, normale teams? Heb je al in mijn friendslist staan.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben alleen nog maar Barca tegen gekomen. Maar ik vind ook offline speelsnelheid 0 absoluut niet leuk, het is mij te snel.

    Goed, gaan we doen. Dat lijkt me tof, ik speel het liefst gewoon met mindere teams, dat is echt leuk voetballen.
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal die training eens checken... (vind het zonde van me tijd, maar als het zijn vruchten afwerp dan moet het maar :9 )
    Maaruuuh Cyrax, het lijkt er steeds meer op dat PES bij jou in de kast stof gaat weghappen strax?? :confused:
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik weet het niet. Ik ben gewoon een zeikerd als het om PES gaat. Ik vind het gewoon jammer dat ze het online niet goed regelen. En dan bedoel ik vooral qua keuzemogelijkheiden. Ik wil -1 spelen, en ik wil op manual spelen en ik wil tegenstanders die dat ook moeten doen.

    Die keuze is er nu niet, waarmee ik als purist verplicht wordt om offline op een speelsnelheid te spelen die ik niet lekker vind spelen en eigenlijk ook verplicht wordt om met hulp aan te spelen in de passing. Omdat de passing als je manual speelt helaas toch wat random is, kun je heel moeilijk het niveau in de passing halen die iemand heeft die alle hulp heeft aan staan. Ook vind ik het bloedirritant dat ik niet uit een room kan voor de wedstrijd is begonnen als ik zie dat hij met Barca gaat spelen. En hoe vet zou het zijn als ik kon instellen dat ik alleen met Eredivisie teams wil spelen? Kortom, ik wil keuzes in mijn voetbalgame.

    Qua gameplay vind ik het spel offline wel tof, zeker tegen maten. Het spel tegen de CPU vind ik niet boeiend, omdat de CPU op de verkeerde manier sterk is gemaakt. Ik vind het niet erg dat het verdedigen moeilijk is, als ik maar kan begrijpen hoe je dan een hoog niveau kunt halen, ik snap het mechanisme van het verdedigen niet in PES 2012. Want online loop ik ook de verdediging van mijn tegenstander voorbij als ik ga dribbelen, zij kunnen ook niet verdedigen blijkbaar.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo begrijp ik je punt wat betreft keuzemogelijkheden. Anno 2011/2012 moet het heel makkelijk zijn om een (online) "custom match" te integreren in een spel.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, nu ben je verplicht om te spelen tegen mensen die je kent, zodat je afspraken kunt maken over hoe en wat. Ik hou er niet van om te verliezen van mensen die gewoon mij niveau niet eens hebben. Ik ben te trots op de hulp dan aan te zetten en op 0 te gaan spelen offline om te wennen :+

    Kijk, het verdedigen is best lastig, offline al. Als de speelsnelheid dan zo hoog ligt (als je een quick match doet en dus tegen een team als Barca moet spelen) en iemand speelt met alle hulp aan, dan is het geen voetbal meer. Dan gaat het niet om skills, maar om wie het beste kan dribbelen met Messi.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Option File is er.

    Trouwens, als ik overspeel naar mijn spelers nemen ze de bal soms echt kut aan. Ik pass gewoon normaal maar diegene die hem aanneemt speelt de bal dan meteen iets teveel vooruit en de CPU onderschept me dan meteen. Doe ik iets verkeerd of werkt het gewoon kut. Het is maar een halve meter ofzo, maar dat is echt kut.
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip; bij bal aaname de rechter d-pad in de richting drukken die jij op wil.
    Dan springt de bal van je voet gelijk in de goeie looprichting die jij wil ;)
     
  9. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me dan ok ff precies uitleggen hoe ik het in de game krijg, want ik ben daar echt niet handig mee!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Even ter aanvulling. Als je de RT indrukt voor de aanname, dan heb je wat meer controle over de aanname, zoals bij het schieten. Op de PS3 is dat R2, waar je ook echt gericht mee kunt schieten. Ik weet niet precies welke knop dat voor de 360 is. Ik dacht RT
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zou er ook graag een uitleg over lezen. Was er niet iemand hier op het forum die een tutorial zou schrijven hierover?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Als ik thuis ben begin ik er meteen aan.
    Voor die tijd kun je die van 2011 gebruiken!

    Deze dus: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3973856&postcount=2

    Werkt in principe vrijwel hetzelfde.
    Wel heeft Daymos een snellere manier gevonden maar dat moet ik nog eens bekijken, mij lukt dat niet echt... Dit is echt heel simpel.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zat jij vroeger niet op die Nederlandse PES site, dat nu Digitaalgras is geworden?
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Nais! :thumbs:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hier heb je een tut van Tyrant hoe je een option file installeert. Precies hetzelfde bijna.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik zie nu wel dat dat stukje dat ik toen geschreven echt heel omslachtig is 8).
    Plus dat stukje houdt geen rekening met 250+ files.
    Als jullie problemen krijgen weet ik al waar het aan ligt :p
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ah dan wacht ik nog even geduldig af :D
     
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuhm, als dat zo is, dan is het heel lang geleden. Zou best kunnen hoor. Staat me zo 1, 2, 3 ff niets van bij als ik eerlijk ben. Heb op zoveel PES-site's gezeten. Tegenwoordig speel ik ook shooters, maar tot een jaar of 3 geleden speelde ik PES, at ik PES, scheet ik PES, leefde ik PES :D
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ach het moet daarmee lukken, spreekt voor zich.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Join the club. Ik speelde ook alleen PES. Daar ben ik sinds een paar jaar wel mee gestopt, ik speel het nog wel, maar niet meer om echt heel goed te zijn. Andere interesses gekregen enzo 8)

    Nee, ik dacht dat je vroeger weleens had meegedaan aan een toernooi online op de oude Xbox. En dat we tegen elkaar speelden in de halve finale...
     

Deel Deze Pagina